Tere foorumirahvale ,teen siis oma esimesest Calibrast siia teema !
Peale kahte vectrat otsustasin siis endale Calibra muretseda.
Autost-
Sündinud 1991
Mootor metsikud 85 kw
Lisad -abs ,elektriline luuk,elektri peeglid,signa (ainult vanajumal ise teab kuidas see töötama peaks, ühesõnaga põhimõtteliselt plank .
Auto on Eestis 2006 aastast ,selle aja sees on tal olnud enne mind 5 omaniku ,kõik arvatavasti
muurahvuslased .Auto on müüdud Maksimilt Denissile ,Deniss Vadimile ,Vadim Nataliale ,Natalia Dimale ja
Dima minule . Tehnilisi vigasin on jajebuu ,alustades sellega ,et kässar ei tööta ühelpool pole tross ära ühendatu ,teisel pool lihtsalt pole trossi ,abs-i tuli põleb ,põhi on nagu sõelapõhi ,sumps laseb igalt poolt läbi ,väljalaske kollektori tihend läbi , ukse tihvtid läbi ,kesklukk paneb pange vahel peab kundepoolset ust lööma ,et avaks seda ,pluss hulga pornotuuningut neetide ja makro näol ,mida on täis
arvatavasti mõlemad tagatiivad ,rehvid on põhimõtteliselt täisslikid ,tagavedrud pooleks ,kõik neli amorti peetis , esistange kaablitripi tuuninguga ,juhipoolne esituli püsib õhust ja armastusest küljes ,tiib teist tooni ühesõnaga see auto on igavene raibe .
Plaan on autot liikumas hoida ,teostada need plaanid ,mida mul kirsipunase kaunitariga teha ei õnnestunud e c20xe moto , korralik vedrustus ,kõik vajalikud keretööd , kaasaarvatud täis üle värv ja pornotuuningu eemaldus ,punane nahktuba ,natuke audiot paremaks .
Esimesel päeval ca 20 mini peale auto ostmist juhtus nii
Esimese pilguga oli sassis esitiib ,tuli ,stange ja kergelt kapott.Plaan oli kohe auto kokkuostjatel maha parseldada ,aga taheti autot niisama saadud niisiis sai hakatud sõitma Tallinnast -Väike-Maarja ,sain lasnast sõitma hakata kui kojamehed lõpetasid töö ,rool kiskus jubedalt ,nähtavus oli vb 5-10 m ,aga mingi ime läbi sai see 130 km koju sõidetud tervena ,teistkorda sellist teekonda ette ei võtaks .Tiib on tänaseks päevaks teine paigaldatud ,stange sai niisama kokku lapitud ,tule sain sõbra sellel on vähemalt klaas terve ,juhipoolne õõtshoob oli ka kõver see sai sirgeks löödud ,kojamehe mootor oli millegi pärast kinni see sai ka korda ,tagant mingisuguse mustriga talvekad ette tõstetud nüüd saab enam vähem sõita .Oeh jutt läks natu pikaks väike pilt Dima tuningust vahelduseks .
Ja pilt valuveljest ,need valuveljed on ainuke asi selle auto juures mis midagi väärt on
Järgmine nädal mingi aeg saab põhi enam vähem ära keevitatud ,et memm pühapäevasel piimaringil jalgadega pidurdama ei hakkaks ja saab ka värskemaid pilte !