Kuna vana käigukasti sõi miski augu sisse, sai ostetud uus kast. Otsisin küll f20 kasti vahepeal ja olin ostnud c20let 9.5kg hooratta ja siduri ( v6el hooratas 15kg
) kuid sobiva hinnaga ei leidnud kasti ja lõpuks müüsin selle hooratta ja värgi maha ka. Ehk kunagi tulevikus proovib jälle.
Uus f25 kast tuli vectra alt ja oli hüdraulisise siduriga. Kuna ei viitsinud hakata ümber aretama trossi pealt hüdraulikale, puurisin sidurijalale augud käigukasti, et saaks kasutada trossi ikka. Kui kast maas avastasin veel, et vectra kastil pole tagumine kasti padja kinnitus sama mis calibra kastil. Samuti ka hoovastiku kinnitus teine. Sai hästi palju mõõdetud ja kontrollitud ja lõpuks tagumise kasti padja ja hoovastiku kinnitus ühes tükis valmis tehtud ( sama mõttega nagu pildil parem kronsa ).
Tänaseks auto koos jälle ja sõidab. Esimene kasti padi tuleks vahetada. Praegu silikoonisid selle kummijuppe täis ja ehk peab niikaua vastu kui ma välja mõtlen, et kas teen selle kinnituse ise või tellin originaali
( Rohkem pilte ja juttu teises foorumis
http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... track.html Ei viitsi juttu ümber tõlkida. )