alart kirjutas:
Ma tegelikult 400m kiirendust mõtlengi ,see standard kiirendusvõistlus ju.
No 85kw Calibra tühikaal on ju 1188kg, sierra 85kw dohc kaal on miski 1100kg midagi, täpselt ei mäleta.
Seevastu, mul oli kunagi 2,0 77kw karpa sierra 1983a oma, selle tühimass oli 1030kg, minu arust see liikus igast sierra 85kw dohcist paremini, mida ma tean.
seda ma tean ka jah ,et 88kw sierra dohc on kehvem, kui 85kw.
Kuid minu arvamus on see, et calibra/vectra 2,0 85kw mootor on parem, kui sirra dohc 2,0 85kw ja seda igas mõttes.
Muideks, sierra 2,0 85kw dohc on 8 klappi, aga 2 mõttetut nukkvõlli.
Sierra 85kw doch pole 8 klappi vaid ikka 16, miks ta muidu doch siis on.
olen mõlema tüübi mootoriga kokku puutunud, 88kw mootoril on mingi klapp vahelt ära võetud lihtsalt sisse laskest.
Päring kirjutas:
kui 85kw sierral peaks plokkdiffer taga olema, pole 85kw calibral lootustki sierra vastu
lõppkiirused näitavad et võimekused on sarnased, kuid veoskeemi tõttu saab sierra kõva eelise.
lisaks on sierra calibrast kõvasti kergem.
samas 88kw mõtetu dohc sierra saab 85kw sierra käest lutti....mul on sellsed kogemused.
siis sai autosid aretama hakatud...võimu juurde....lõppulemus calibra võitis sierrat ainult haapsalus, kus pidamine parem ja võimalik ka esiveolisel norm start saada. samas 400m lõppkiirused calibra 143 vs sierra 130 ajad calibra 15,7 sierra 16.0 0-100 calibra 8,0s sierra 8,5s
plokkdiffriga võidab ta ainult stardis, aga teise käiguga on calibra kõrval juba
ja mõlemal sirtsu mootoril olene see sellest kuidas mootorit hooldatud ja mis seisukorraas ta on, see on kõik olenv.
fordi mootori arendajad on kõvasti ajast maas tegelikult selle aja kohta mil calibrasid ja sierrasid toodeti.
Fordi Sierra
2.0l 74 kw 8 klappi
Opel Calibra
2.0l 85 kw 8 klappi
Ford Sierra
2.0l 85/88 kw 16 klappi
Ople Calibra
2.0l 110 kw 16 klappi
et tegelikult andmed juba näitavad sierra nõrkust. ja suur osa sierra jõust kaob ära ka juba pikka gardaani mis taha jookseb, aga samas calibral on lühikesed veovõllid
Mitme otsaga asi.