Paneks siis siia teemasse ka midagi kirja
Mark: Opel
Mudel: Calibra
Edition: Keke Rosberg Edition nr 0888.
Aasta: 1996
Värvus: Must
Mootoritähis: C20LET
Vedav sild: Nelikvedu
Käigukast: F28 manuaal, 6 käiku
Autost:
Auto läbinud Irmscheri tuning tehase. Sellele viitavad tehtud modifikatsioonid autol ning Irmscheri tehasetähised salongis.
Autol siis Irmscheri vedrustus, custom made roostevabast väljalaskesüsteem kuni katalüsaatorini, Irmscheri'i piduritulega antitiib, Koni reguleeritavad amordid. Näpitud on ka turbot. Originaalis peaks olema K16 turbo, kuid antud isendil on K16 kuum osa ning külm osa tundub olevat K24 oma. Visuaalselt natuke erinev kui teistel stock C20LET'il. Autol on veel Opel Motorsport kollased tähised ning Keke Rosber Editioni logo tuhatoosi kaanel (tootja poolt).
Taha on paigaldatud Zimmermann'i sportpidurikettad. Pidurisadulad on kollased juba tootja poolt.
Väljalaske viimane pütt on Remuse toodang. (Hääled on ilusad)
1h
Mootor:
Mootor hetkel stock.
Vahetatud kõik klapid, kõik tihendid (aga ikka ajab natuke mõnest kohast õli välja).
Kütusepump on antud mudelil paagi sisene (Varasematel turbo calibratel ei olnud), seega on tegemist tootlikuma süsteemiga (max-boost.co.uk andmete järgi).
Olen soetanud ka suuremad pihustid. (Kollased siis C20LET'i originaalid):
Tegemist siis Saabi pihustitega, mille ühe tootlikus on 72 hp (359cc/min). C20LET'i pihusti tootlikus 61 hp (304cc/min).
Auto kasutab NGK küünlaid ning küünlajuhtmeid.
Tallinna lennujaama ees on selle masinaga ka lennukiga võidu sõidetud.. Tulemus: lennuk võitis, mina kaotasin ja sain ka korrakaitsjate tähelepanu osaliseks
_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw
www.estonianentertainment.ee