Pean eelkõnelejaga nõustuma..
Teha võib paljut, aga kui garaaži hoiule või näitusele näidata midagi, on vaja juba rahakotti. 'Tänavalegaalseks' autot ehitada ei saa. Palju on nõudeid ja seadusi, mis iseenesest on naeruväärsed ja viitavad pigem mõnidatmise, kui turvalisuse peale, kuid enamus neist on siiski põhjusega nõnda kirja pandud. Kui pole ikka tehase või litsenseeritud tootja poolt loodud auto detail, siis ARK sulle rohelist tuld nii sama ei näita. Alati võid muidugi prototüübi luba ja muid õigusi taodelda, aga seal on 80% paberimäärimist ning 20% tegemise rõõmu... Pean garaaži ja olen mõninga aja klaasriidega mässanud, olude sunnil ka kõikvõimaliku makulatuuri uurinud võimaluste kohta. Pean tõdema, et kui sul ikka sugulast ARKis ees pole, või paksu raha kotti taga taskus, pole mõtet väga uitmõtetega auto kallal lahmida. Samas, kui tahad ikkagi oma joont ajada ja idee tõesti mitmekümnel leheküljel kirjas, siis annab ARKis kindlasti mingi kokkuleppe saavutada: läbida mõningad testid, järgida Euro-nõudeid, viia ümberehitus (ka vaid tulede kohapealt) kooskõlla seadustega ning saada TÜV heakskiit, on ju kõik võimalik. Peamine põhjus, miks seda väga lubada ei taheta, on järgijad - palju õigustajaid, kes enesele samamoodi, kuid ilma kadalipu läbimiseta, "tuunitud pilli" teha püüavad.
Edu ehitamisel!
PS. Oliveri auto on vast siin foorumis kuskil üleval piltidena (sh. tema avatar)