Tere
Panen siis oma punase calibra ka teistele näitamiseks.
Tegu järjekorras minu teise autoga. Sai see soetatud endale august 2007.
Pilt ostuhetkel:
Hoolimata end. omaniku poolt kinnitatud "roosteta" auto, selgus peale põhjalikumat uurimist, et põhjas mõned augud ning karbid läbi ussitanud, lisaks kõigis rattakoobastes tulid augud välja. Ega siis midagi
, tuli auto lahti kiskuda ja keevitada uued plekid.
Keretööd:
tiivad ning 4x rattakoopad said uue mastiksikihi:
Samuti ka põhi-nii seest kui väljast(see sinine materjal hoiab niiskust eemale)
Ja mõned pildid veel, mis töökaäigus tehtud:
Kui kõik oli keevitatud, pahteldatud ja värvitud, pritsisin karpidesse, uste sisse ja paljudesse teistesse kohtadesse spets. korrosioonivastast vaha:
Pärast umbes kuu aega kestnud tööd hakkas auto valmis saama ning võis hakata kokku panema teist
. Auto koos, järgnes põhjalik pesu seest/väljast + vahatamine
.
Pildid praegusest seisukorrast:
Nüüd saab küll öelda, et auto on roosteta
.
Varustus on järgmine:
*ABS
*pidurdusjõukontroll
*el. luuk
*el. peeglid(soojendusega)
*kesklukustus puldiga
*signalisatsioon
*roolivõimendi, tagaklaasi soojendus jm tavalised vidinad
*R15 orig. valuveljed ja radial GT 195/55 rehvid.
Muusikat mängib alpine kassetikas
originaal kõlarid + 15" woofer ning võimendi ka loomulikult vahel.
Välimuse jätan arvatavasti originaaliks, kuid tulevikus tahan ette ja taha disaintulesid
. Muusikat ka plaanis uuendada.
Praeguseks on vahetatud klapikambrikaane tihend, bensiinipump ning riiulil ootab vahetamist veepump ja rihmad. Varsti tellin ära kõik neli ketast+klotsid ja karteritihendi.
Ootan nüüd teie kriitikat
Lauri