Kodanik Zett palvel toon asjasse veidi selgust.
Nii esiteks on Reixil õigus :enamasti C25XE ei ole ecotec ja X25XE on ecotec tehnoloogiaga. Samas väike vasturääkivus aga viimased C25XE-d olid sammuti juba ecotec tehnoloogiaga varustatud. Seega võib C25XE peal näha kolme erinevat sorti mootorikaani: Punane kirjaga V6; Must kirjaga V6 ja Must kirjaga Ecotec- sellises järjekorras nad peale pandigi.
Nüüd, et vältida küsimust, et mis erinevus on C ja X vahel vastan selle ka kohe ära:
X omab esiteks puhtamaid väljaheitegaase ja on läänes mootorimaksu poolest soodsam pidada, sest ta paremas klassis. X-l on lisapuhur, mis jahutab kolles väljaheitegaase. Ajud on neil konedel veel erinevad, juhtmestik- juhul kui keegi plaanib vahetada C X vastu, tuleb vahetada ka juhtmepuu. Ning erinevad on ka veel sisselaske nukad. Mitte nurk vaid lükkekaugus vist:
C25XE nukad 10mm tõuge
X25XE sisselaskenuka 9,2mm tõuge.
X25XE väljalaske nuka 10mm tõuge.
Ja suurim ning tähtsam erinevus meile kui HP armastajaile on see, et X25XE ehk uuem ei jõua peaaegu paberitel olevale jõulegi lähedale, kuid samas C25XE-d pidid Düno peal paljud 190HP
välja jooksma.
Nii: nüüd kasutatud kirjandus (st mina pole eelnevat välja mõelnud vaid laenasin jutu)
http://calibra-team.de/modules.php?name ... ght=ecotec
http://calibra-team.de/modules.php?name ... ght=ecotec