Oli üks üpridki ebameeldiv NV autoall. Alustame siis sellest, et reedel vahetasin ära bensupumba (korras pumbaga auto liigub nüüd nagu peab), sai laupäeval veel pärnus käidud, kõik ok. Tagais jõudes ja uuesti sõitma minnes ilmnesid siis sellised sümptomid, et esialgu auto töötas ainult kuni 2000 pöördeni. Vahepeal jätsin seisma, siis edasi käivitades ainult lubas korra ja kõik. Esimene mõte oli, et sai bena võetud flexari tanklast, et äkki bensu viga. Olin jubu kindel, et esmaspäeval esimese asjana helistan tarbijakaitsesse
. Vahepeal sai ka pump uuesti maha võetud ja kontrollitud, pump lõi ilust, järelikult see OK. Edasi lasin paagist voolikuga niipalju bena väja, kui võimalik ja 30l neste bensu sisse - tulemus ja samaks, auto ikka käivitamisel ainult lubas korra. Aku oli muidugi selle käiamisega päris kuivaks tõmmatud, siis sai "start" abiks võetud. Üldiselt sellega laupäevane remont lõppes ja bensu haisust oli ka piisav doos kätte saadud.
Pühapäev 10.00 ----> taas garaazis. Veel mõned üritused ja siis selgus, et sama bensiiniga mis ma paagist välja lasin, auto ikkagi töötas, kui ma otse kanistrist pumbale peale andsin. Järeldus: paagist ei tule peale, kuigi sai eelmisel õhtul proovitud, kas bensiin ette jõuab - sest kapotialt bensuvoolikut lahti päästes, pritsis seal igasse kaarde (k.a mulle näkku
) üpris meeldiva survega, seega kaks asja nagu omavahel ei klappinud.
Nüüd siis natuke kruvimist ja paak maas. Voolik, mis paagist tuleva toru külge ühendatud, oli väga kõva ja jäik ja tundus, et ei olnud eriti tugevalt kinni. Eeldasin, et selle vahelt tõmbas õhku, vahetasin vooliku ära ja paak peale tagasi ja auto töötaski, oh seda õnne, aga mitte kauaks. Nüüd siis proovisõidule ja oh häda, garaažist väljudes hakkas täpselt sama jama. Algul töötas madalamatel pööretel ja edasi ainult lubas.
Paak maha uuesti. Sealt siis leidsin ka vea. Nimelt toru, mis paagist bensiini võtab, on üks veider aretis. Millegipärast peab see liikuma üles-alla, s.t et on jupp toru, siis seal peal liigub vedru abil teine toru peal ja et vahelt õhku ei imeks, on vahel kummirõngad, mis mida siis vedru peab selle toru peal suruma. Probleem oli siis selles, et toru ei olnud piisavalt sile (libe), et jõuaks suht pingul kummitihendeid piisavalt suruda. Nüüd sai vilt trelli otsa pandud ja toru ära poleeritud ja tundus et asi sellega hakkas toimima. Kogu krempel kokku ja oh seda rõõmu, auto töötab. Nüüd olen juba paarkümmend km sõitnud ja tundub et viga oligi selles. Aga kummaline, kuidas ta niimoodi äkki tekkida sai.
See oli siis lühikokkuvõte minu pooleteise päeva tegemistest nädalavahetusest: Hulk n**si ja veel rohkem bensuhaisu. Ma ei kas keegi üldse selle jutu viitsib läbi ka lugeda, aga mina sain igatahes jälle targemaks