Sellist jutukest või linke oleks vaja küll.
Enal kah plaanis lähiajal ise tiivakaared ära vahetada ja uued küljekarbid meisterdada. Nati olen juba asja uurinud.
Üldiselt väga palju huvitavat juttu:
http://www.unicweb.ee/Projektid/
ja hästi kirjutatud, mõnus lugeda.
illukas kirjutas:
kes teab sellist asja, et keevitused tinutatakse üle, et rooste ei läheks, võiks ka sellest juttu teha, et mis tina ja kuidas.
Keevituse kohti minu teada ei tinutata üle, vaid lastakse siledaks ning siis võimalikult kiirelt happekrunt peale. Kuna plekki keevitatakse punktkeevitusega, siis pleki vahed lastakse tina täis, et altpoolt niiskus ligi ei saaks.
Tinutamiseks on vaja vastavat pastat ja jootetina. Tartus leidvat neid Würth'ist. 1 kang maksvat ca. 500eek ja pasta potsku sama palju.Kallivõitu, peaks kusagilt mujalt veel otsima
Lisaks on vaja jootevasarat. On tüüpe, kes tinutavad gaasikeevitusega, kuid see nõudvat suurt vilumust, kuna tinal on komme plekilt plehku pista ning liialt plekki kuumutades võib asi kõveraks ja siniseks tõmmata.
Peale tinutamist puhastad pinna pasta jms. jääkidest nt. nailonkettaga ära ja lased krundi peale. Edasi juba harilik pahtel, värvid, lakk...