*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 15:38

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 19:03 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 20, 2004 22:46
Postitusi: 58
Asukoht: Läänemaa
Ma olen ka seda meelt:) Ecotec ei ole see igatahes :?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 19:22 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Okt 16, 2004 13:00
Postitusi: 21
Asukoht: soome
Mul ka v6 a mootor ei ole ecotec.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 19:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Okt 30, 2004 13:19
Postitusi: 282
Asukoht: Tallinn
krt otsisin risti ja rästi ja 2te erinevat 2.5 v6 mootorit küll ei leidnud calibra jaoks.... :roll: sellest peaks ikka kuskil märge olema et ühed olid ecotecid ja teised mitte....
miks te muidu arvate et teil pole ecotec? uudishimust küsin....


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 17, 2005 1:40 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 15:38
Postitusi: 451
Asukoht: Tartu
Kodanik Zett palvel toon asjasse veidi selgust.
Nii esiteks on Reixil õigus :enamasti C25XE ei ole ecotec ja X25XE on ecotec tehnoloogiaga. Samas väike vasturääkivus aga viimased C25XE-d olid sammuti juba ecotec tehnoloogiaga varustatud. Seega võib C25XE peal näha kolme erinevat sorti mootorikaani: Punane kirjaga V6; Must kirjaga V6 ja Must kirjaga Ecotec- sellises järjekorras nad peale pandigi.

Nüüd, et vältida küsimust, et mis erinevus on C ja X vahel vastan selle ka kohe ära:
X omab esiteks puhtamaid väljaheitegaase ja on läänes mootorimaksu poolest soodsam pidada, sest ta paremas klassis. X-l on lisapuhur, mis jahutab kolles väljaheitegaase. Ajud on neil konedel veel erinevad, juhtmestik- juhul kui keegi plaanib vahetada C X vastu, tuleb vahetada ka juhtmepuu. Ning erinevad on ka veel sisselaske nukad. Mitte nurk vaid lükkekaugus vist:


C25XE nukad 10mm tõuge
X25XE sisselaskenuka 9,2mm tõuge.
X25XE väljalaske nuka 10mm tõuge.

Ja suurim ning tähtsam erinevus meile kui HP armastajaile on see, et X25XE ehk uuem ei jõua peaaegu paberitel olevale jõulegi lähedale, kuid samas C25XE-d pidid Düno peal paljud 190HP :shock: välja jooksma.

Nii: nüüd kasutatud kirjandus (st mina pole eelnevat välja mõelnud vaid laenasin jutu)
http://calibra-team.de/modules.php?name ... ght=ecotec
http://calibra-team.de/modules.php?name ... ght=ecotec


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 17, 2005 14:55 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 20, 2004 22:46
Postitusi: 58
Asukoht: Läänemaa
Minu isendil on mustal taustal lihtsalt v6 kirjas. Olen ecot näinud ja sellel kohe kiri ka vastav. See on jah üks asi, mille järgi võib oletada, et erinevad ikka olemas on :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 17, 2005 15:03 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 20, 2004 22:46
Postitusi: 58
Asukoht: Läänemaa
Ja veel...ostes uurisin, et kumba võtta siis ja ka põhilisteks erinevusteks olid just mootori võimsus, vastupidavus ja ülalpidamiskulud. Saksa mehhaanik teadis rääkida, et eco V6 on üks kallimaid lõbusid, kui laiali läheb. Samas tavaline pidi märksa vastupidavama olema. Kui keegi arvab teisiti, siis minu info põhineb samuti lihtsalt suulisest allikast, s.t on subjektiivne.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 28, 2005 12:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Dets 20, 2004 22:46
Postitusi: 58
Asukoht: Läänemaa
Nüüd võin kindlalt öelda, et ei ole ecotec. Ascaris käisin diagnostikas ja C25XE on paberitel kirjas.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 12, 2006 20:51 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Sept 01, 2004 20:26
Postitusi: 53
Asukoht: keila
no deem kui ei tea ära akka vaidlema krt,on olemas punase(ei ole eco)-,kollase(ka ei ole eco)-,musta(ei ole eco) mootorikattega v6 peal need ei ole ecotec-id ja on olemas musta vms mootori katte kus on peal EcoTec


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 17, 2006 16:17 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Juul 10, 2006 16:20
Postitusi: 17
ECOTEC is a marketing term and stands for "Economy, Ecology and Technology. In the case of the V6 C25XE engine all the manufacturer effectively did was stick 'Ecotec' on the engine cover mid 1995 (engine cover also changed colour from red to black). A secondary air injection system was also added to the Ecotec.

http://www.v6calibra.com/V6_Calibra_Guide.htm


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11