*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 21:48

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: calibra 92a
PostitusPostitatud: Reede Juul 24, 2015 15:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
Tere.
mõtlesin, et paneks värskelt omandatud calist ka jälje siia, hea järge pidada mis tehtud ja mis vajaks tegemist.

lisadeks.

Automaat
el aknad
istme soojendused
konditsioneer.
kesklukk.

vajavad tegemist.

temperatuuri näidik
radika vendikas.
konditsioneer.
pagasniku lukk.
tagumine tiiva äär
karbi nurk.
lae polster.
el aknad.
sumbuti keevitada.

vahetada

mootori õli
käigukasti õli
roolivõimu õli
piduri õli.
filtrid.

tegu 85kw isendiga, ammu vaadanud automaat kastiga calit aga hinnad jäid üldjuhul liiga krõbedaks.
sain hinnas piisavalt alla, et võtta selliste vigadega isend. sõitmist asjad väga ei sega ja pikalt ülevaatust sai ka kaasa :D
nädalavahetusel hakkan uurima miks on jahutusradika vendikas tehtud manuaalseks e. salongis lüliti sisse ja välja lülitamiseks, koguaeg sees hoidmine võtab akut päris korralikult. pagasniku lukk on tehtud nöörist avatavaks ja läeb kinni päris kõvasti kokku lüües, el mootor teeb häält nagu avaks. El akendega selline nali, et kui kinni paned siis lükkab liiga ülesse? sellist asja pole ka ennem näinud. Hetkel tundub, et pidurid on õhutamatta, vahepeal võtab poole pealt ja vahepeal ülevalt. vahest hakkab rool paremale kiskuma, vaatab kas pidur jääb peale või on rooli võimuga midagi, kahtlustan ise, et õli vähe kunas kergelt hakkiv on keeramine vahepeal. tagumised pidurid vajavad korrastamist. Ennast pani imestama, et läbis just puhtalt ülevaatuse ilma käsipidurita!
Eile avastasin, et lae polster on rulliga valgeks värvitud! ei ole isegi ääri jms. teipida viitsitud. eks kunagi maha kakkuda ja vaadata mida teha annab. (kui raske on eemaldada? juhendit vms. kellegil)
Muidu kere suht sile, aind juhipoolses tagumises tiivas on 1 läbiv auk ja karbi äärest nii 10cm ära roostetanud. karpide juurest plastikud on millegipärast ära võetud?
Õhtul kundasse minek ja üritab teha mõned pildid juurde.
Kui kellegil on ideid, et miks on radika jahutus tehtud manuaalseks ja mida peaks kontrollima ja samamoodi miks ei näita spidoplokis (korrektse nimetuse puhul abi) temperatuuri. tempandur õhtal?

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Reede Juul 24, 2015 18:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
Mul oli vectra manuaalse vendika nupuga, valgusfoori taga kippus kole kuumaks minema teatud iluvõre tuuningu tõttu, kuna õhku ei saanud kusagilt. Aga cali läheb foori taga kuumaks iga kell, selle nupuga saad siis ennetada ülekuumenemist! Calibra oma voolujoonelisuse tõttu ka ei saa eriti seistes jahutust. Mul ka trossiga veetud salongi pagasiluugi avamine, kuna väärtuslikku kraami on taga liiga palju, siis sai üks väike jubin sealt pagasinupu juurest ära võetud ja mähitud tross kässeri juurde tassitud! Väga ok lahendus sai minuarust. Ülevaatuse kohapealt on tõesti "tumedad" jõud vist mängus olnud, sest täna enam ametlikult ilma kässarita läbi ei saa. Ja roolivõimu vedelik vaata kohe üle, ega ei jookse kuskilt! Ja näita pilte ka muidugi! :) Mõnusat kulgemist!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 25, 2015 0:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


jama selles, et vendikas imeb aku tühjaks niimoodi. ei tea millal lülitada ka, kunas temp näidik ei toimi.
mahlade kuur on planeeritud augusti lõppu, siis saab nii palju kui vedelikke autos on ka ära vahetatud.
küsimus käigukasti õli kohta. kas tegu tavalise punase atf õliga, koguseks peaks olema 2l vist, kui õieti mäletan. kas karteri tihendi peab ka ära vahetama selle käigus (küsiti minu käest, et kas sellega olen ka arvestanud) käigukasti õli filter. väidetavalt eluaegne aga niimoodi saab ju elu otsa ükskord. roolivõimus käib vist samuti see samune punane atf õli. kogust oskab keegi ütelda. mootorisse peaks minema 4l andmete järgi, kas peaks võtma igaks juhuks 5l.
Täna sai 120km ära sõidetud temaga, töötab, kulgeb, keerab pidurdab jne... huvitaval kombel ei puhu külma õhku, stabiilselt mootori sooja. pildid siis rummul tehtud. viimasel pildil siis see kuri tiiva uss. tuleviku mõttes küsiks, palju selle lappimine võiks minna. ja kas Tallinnas seda keegi teeks.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 26, 2015 23:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
Kiire küsimus, eile lakkasid töötamast tahoka ja kütuse kulu seierid, mis/kust viga otsida! ise ei ole juhtmetega midagi möllanud. ainult tolmuimejaga puhastanud.
Teine avastus täna, genekas minemas. vaja alguses tuure tõsta, et hakkaks laadima. mida kahtlustada harjad/dioodsild?

PS! eelmisele omanikule aitähh, et jätsid ühe õlle ja paki suitsu istme alla. :D

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Reede Juul 31, 2015 11:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
https://drive.google.com/file/d/1Ws4L91 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_LbQYQ ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1EQC26C ... sp=sharing


keegi oskab seletada, mis kaabli otsad need on.
temp näidiku juhe oli lahti, kuid ei usalda näitu eriti. hetkel läeb temp näidiku järgi natuke üle sinise. kas on normaalne või peaks rohkem olema töö temp.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 05, 2015 12:27 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
sai siis käidud kaitsmed üle, kus pidi olema 30A oli pandud 5A mis ei olnud seal vastu pidanud. samas oli ka suuremaid asemele pandud. istme soojenduste/sigareti süütaja all on ka spidoploki näidikute kaitse, sai viimane ära vahetatud ja nüüd toimib ka temp näidik. vendika lüliti ai läbi lõigatud kunas hakkas suitsema, ju siis läks lühisesse. on ikka idiootseid asju tehtud. oleks aega rohkem siis taastaks vendika juhtmestiku ja hakkaks edasi uurima milles teema, et on lahti ühendatud. niipalju ka veel, et nagamannid olid korraliku kivilahmaka stange alla lohistanud :evil: ja sai viimane põhja alla sõidetud. õnneks läks täpselt piduri torude kõrvalt ja midagi ära ei lõhkunud.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 30, 2015 14:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
Sai läbitud siis Eesti tripp. 2500 km seljataga ja siiamaani pole probleeme esinenud. radika vent sai korda tehtud. mitte töötamise põhjuseks oli relee. krt kas oli raske siis relee ära vahetada. selle asemel oli vaja juhtmed läbi lõigata + uued juhtmed salongi vedada + lüliti paigaldada.

leidsin küll vanu teemasi kere tööde kohta, aga on nii 4a vanad, seega küsin siin. kes oleks nõus võtma ette cali keretööd koos värvimisega. teeks esialgu hinnapakkumise. palju poleks vaja teha. mõned roostetäpid eemaldada, taga tiiva ja karbi juurest natuke plekki välja vahetada. kunas mõlke ja täppe on pea iga detaili peal siis arvatavasti lihtsam terve auto üle värvida, aga eks seda otsustab töö tegija ise. kahjuks ei ole ise nõus 1000€ kere tööde eest välja käima, nagu töökojad soovivad.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 30, 2015 15:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
RXS kirjutas:
kahjuks ei ole ise nõus 1000€ kere tööde eest välja käima, nagu töökojad soovivad.

siis pead küll ise tegema. See 1keur on täitsa arusaadava taustaga odav miinimumprogramm - 30h tööd (reaalsem vast ikka 40..50h, aga see ei mahuks enam 1keur eelarvesse) ja ca 500eur eest materjali. Ilma lauskruntimiseta ning eeltööd (sh pahteldamise) ise tehes on võimalik pinnaka puhul number 500..600eur peale punnida, aga sellest vähemaga ei ole lihtsalt võimalik autot üle värvida.
(mul tuli just üks 50a vana väike hobiauto maalri juurest - see tähendas 100h tööd ja ca 700..800eur materjali. Olen rahul)

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 30, 2015 20:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
täitsa usun, et 1k € on mõistlik tasu sellise töö eest. kahjuks auto väärtus tõuseb ainult .... € võrra. ei ole tegu ka haruldase isendiga ja ei plaani ka elu lõpuni aega veeta temaga.
seega siis sõnastan mõne asja ümber ja muudan oma soove.
sooviks tagumiste tiibadele pleki töid ja tiibade värvimist. ülejäänud osadel harjutan oma kätt, pleki töödega pole lihtsalt kodus.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 06, 2015 18:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
kummaline nähtus, oskab keegi aimata miks võiks minna keskkonsooli alumine osa (juhi jalgade juurest ja kõrvalistuja jalgade juurest) tuli kuumaks. see on nüüd viimase kahe päeva kummaline nähtus. tean, et sumbuti lekib kusagilt sealtkandist, aga siis peaks ju ise vingugaasi kätte autos juba surema. kärsakat vms lõhna nagu ei tunne. tean, et salongi kütmisega on ka midagi eelmine omanik korraldanud, kunas puhub ainult kuuma õhku, arvatavasti ei liiguta klappi ja puhuril toimib viimased kaks nõksu aind. samas 110 maantee peal sõites kui jätsin aknale suunava klapi lahti siis puhus sinna tuntavalt kuuma (olgugi et vendikas ise oli nullis)

järgmine küsimus siis aku laadimise kohta, tean, et auto töötades peaks klemmidel olema 14V (14,4) kanti voolu, mul aga 13,4-13,9V, genekas on töökorras (juba kolmas) ennem oli ka aku surnud ja pmst lühises. uurisin lammaritest ka 100A genekat aga kõikjal oli soon rihmale ja paksu käpa jaoks!70A oli ainus mis kiil rihmaga oli. mingeid tarbijaid järel ei ole, sai võetud ka kõik "üleliigsed" kaablid järelt ära ja parasiit tarbijat vms ei ole (odav hiina makk pmst ainus tarbija, selle juhe vahelt ära ja ei tule sädetki klemmilt)
veits segane jutt, aga ehk siiski loetav.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 08, 2015 17:03 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
kui Sul konditsioneeri ei ole, siis keskkonsooli alaosas on soendusahi. Kui venti töötada ei lase, siis pikemalt vaikselt törtsutades on sealne soojus ehk normaalnegi.
maanteekiirusel puhub ka ilma ventilaatorita. Ventilaatori"labade" vahelt mahub ju õhk läbi küll ;)

13+V on ok. Alla selle on vähevõitu.

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 10, 2015 15:28 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 28, 2015 11:46
Postitusi: 26
Asukoht: saku
RXS kirjutas:
https://drive.google.com/file/d/1Ws4L911B_e2aSABFC5RL-RPkyaT4NfkVvg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_LbQYQ ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1EQC26C ... sp=sharing


keegi oskab seletada, mis kaabli otsad need on.
temp näidiku juhe oli lahti, kuid ei usalda näitu eriti. hetkel läeb temp näidiku järgi natuke üle sinise. kas on normaalne või peaks rohkem olema töö temp.



tahaks ka teada... avastasin et mul endal olid ka peidetud katte alla....
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Reede Sept 11, 2015 13:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
eraldiasuvad lutid - ilmselt eraldi pasun tehasealarmile. Enamusel masinatel juhipoolse lanseroni peal ripakil - ma ei mäleta, kas mu lammutatud tehasealarmiga Vectral oli seal pasun või mitte. Kes teab, see vaidleb :)

kahene pistik - äkki klaasipesuvedeliku tasemeandur? Mul oma masin kaugel, niiet ei saa kontrollida.

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Reede Sept 11, 2015 14:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 28, 2015 11:46
Postitusi: 26
Asukoht: saku
13piisab kirjutas:
eraldiasuvad lutid - ilmselt eraldi pasun tehasealarmile. Enamusel masinatel juhipoolse lanseroni peal ripakil - ma ei mäleta, kas mu lammutatud tehasealarmiga Vectral oli seal pasun või mitte. Kes teab, see vaidleb :)

kahene pistik - äkki klaasipesuvedeliku tasemeandur? Mul oma masin kaugel, niiet ei saa kontrollida.



juhuu ... jälle targem.. :) tänud 13piisab!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra 92a
PostitusPostitatud: Laupäev Sept 12, 2015 15:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
klaasipesu anduri juhe küljes, need kaks ikkagi üle. pasuna oma maby tõesti, kuigi mul pasun toimib ja pole tegu signa pasunaga (viimane vait, vaja signa kaableid mööda jooksma hakata, et teeada kas toimib ka teine)

hmm. kas soojendus ahi töötab nagu koguaeg? kui klapid lahti (akna oma paremale tõmmatud) siis 70km/h juures hakkab sealt sooja õhkama küll. siis see selgitab tõesti mõnda asja, kui ahi stabiilselt kütab kui vaikselt liikuda. või on ahi seotud ka sooja/külma reguleerimis hoovaga. lükkad külma peale lükkab ahju tagant ära ja kui sooja peale siis lükkab ahju järgi. samas ei ole tegu ju elektrilise ahjuga, peaks ju olema salongi radikas kust tosool ringi rändab. järgmisel aastal tuleb see nali ka ette võtta.

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11