Tere.
mõtlesin, et paneks värskelt omandatud calist ka jälje siia, hea järge pidada mis tehtud ja mis vajaks tegemist.
lisadeks.
Automaat
el aknad
istme soojendused
konditsioneer.
kesklukk.
vajavad tegemist.
temperatuuri näidik
radika vendikas.
konditsioneer.
pagasniku lukk.
tagumine tiiva äär
karbi nurk.
lae polster.
el aknad.
sumbuti keevitada.
vahetada
mootori õli
käigukasti õli
roolivõimu õli
piduri õli.
filtrid.
tegu 85kw isendiga, ammu vaadanud automaat kastiga calit aga hinnad jäid üldjuhul liiga krõbedaks.
sain hinnas piisavalt alla, et võtta selliste vigadega isend. sõitmist asjad väga ei sega ja pikalt ülevaatust sai ka kaasa
nädalavahetusel hakkan uurima miks on jahutusradika vendikas tehtud manuaalseks e. salongis lüliti sisse ja välja lülitamiseks, koguaeg sees hoidmine võtab akut päris korralikult. pagasniku lukk on tehtud nöörist avatavaks ja läeb kinni päris kõvasti kokku lüües, el mootor teeb häält nagu avaks. El akendega selline nali, et kui kinni paned siis lükkab liiga ülesse? sellist asja pole ka ennem näinud. Hetkel tundub, et pidurid on õhutamatta, vahepeal võtab poole pealt ja vahepeal ülevalt. vahest hakkab rool paremale kiskuma, vaatab kas pidur jääb peale või on rooli võimuga midagi, kahtlustan ise, et õli vähe kunas kergelt hakkiv on keeramine vahepeal. tagumised pidurid vajavad korrastamist. Ennast pani imestama, et läbis just puhtalt ülevaatuse ilma käsipidurita!
Eile avastasin, et lae polster on rulliga valgeks värvitud! ei ole isegi ääri jms. teipida viitsitud. eks kunagi maha kakkuda ja vaadata mida teha annab. (kui raske on eemaldada? juhendit vms. kellegil)
Muidu kere suht sile, aind juhipoolses tagumises tiivas on 1 läbiv auk ja karbi äärest nii 10cm ära roostetanud. karpide juurest plastikud on millegipärast ära võetud?
Õhtul kundasse minek ja üritab teha mõned pildid juurde.
Kui kellegil on ideid, et miks on radika jahutus tehtud manuaalseks ja mida peaks kontrollima ja samamoodi miks ei näita spidoplokis (korrektse nimetuse puhul abi) temperatuuri. tempandur õhtal?