*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 2:42

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 446 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Aug 22, 2014 11:42 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 09, 2014 20:19
Postitusi: 93
Asukoht: Pärnu
Vaata lõdvikud üle, tundub, et saab õhku kuskilt liialt peale. Vahel ei maksa üle mõelda.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 24, 2015 23:14 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Panen vahepeal uuendusi ka kirja. Siis hea järge pidada (nii harva tegutsedes mäletasingi valesti ja hakkasin nv mõnda tööd juba topelt tegema :mrgreen: )

==== aasta alguses: ====

Mineku probleem: sai proovitud teist õhulugejat, kütusepumpa ja bypassi, kuid probleem jäi ikka alles.

Lisaks tehtud:
* Kütusetorude vahetus (pumba juures, vanad olid täitsa läbi roostetanud)

ja siis hakkas pihta mingi elektrikala (tuled ei põlenud, pinge kõikus ja mootor paukus :mrgreen: ) ja käiguhoovastik läks puru...


==== mai: ====

Tehtud:
* Käiguhoovastik korda tehtud (parandatud + pukside remondikomplekt)
* Esimeste pooltelgede kummid (mõlemad välimised ja juhipoolne sisemine ka)

Järgnevad tellitud jupid külgepanemisel:
* esimesed õõtshoovad, Lemforder
* stabikas, Lemforder
* mootoripadi, Lemforder
* kütusefilter, Hengst
* jagaja kaas + rootor, Facet
* termostaat, Wahler
(u 200€)

Pilt
Pilt

Lisaks avastasin rattakoopa/tuleseina juures kahtlaselt läbiussitanud juhtmeid - see ka in progress - äkki seal peitubki kala.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 29, 2015 23:08 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Soovitage, mis võiks viga olla, kui enam üldse käima ei lähe ja käiates summist paugub?

Nimelt viimane kord masin käis, aga see vana probleem (boosti tulekul tõmbas kinni, nagu süütekatkestuse) oli sõites alles. Siis lampi suri välja ja enam käima ei läinud - ainult paukus käivitades. Mingi poole tunni pärast läks masin lampi käima ja käis tühikäigul kenasti.
Nüüd aga ei lähe enam üldse käima. Käiab tühja ja paugub - nagu oleks süüde vale ja kütus põleb summis.
Ise kahtlustan vända andurit... seda aga jube *piiip* vahetada, et kuulaks vb veel mõtteid, mida enne proovida. Rihma üleviskamist ei tahaks uskuda, kuna vahepeal läks käima ja töötas (tunduks ju nagu rohkem elektriline kala?).

Vahetanud/proovinud olen muidu juba: õhulugeja, jagajat, küünlaid, bypassi ja kütusepumpa+(kütusetorustik korda).

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 03, 2015 17:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 14:07
Postitusi: 366
Asukoht: Otepää-Tartu
Süütepool tegi minu XE-l sama jama kunagi. Kusjuures neid läks kolm tükki järjest ja lõpuks tuli välja et süütejuhe peksis üle omakorda, süütepooli klemmi peale.

_________________
Pakkuge Calibra varuosi või terveid autosid! 53339881.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 09, 2015 1:47 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Tänud Karla, hea idee. Vaatasingi neid ja süütepooli juhe oli täitsa roheline.. panin teise juhtme ja pooli, kuid ikka ei käivitu.
Nüüd järgmisena proovin teist kommutaatorit süütepooliga (sest täna proovisin ainult süütepooli). Kui see ka ei aita, siis mõistus otsas.. võiks aju proovida, aga seda juba raskem leida..

Lisaks, enne seda sai veel tehtud:
* Väntvõlli andur vahetatud (külge läks uus Delphi), selleks võtsin väljalaske-kolla maha. Ladusin rõõmsalt kokku ja ikka ei käivitu :D
* tempi andureid (lisaks tuli meelde, et eelmine aasta lappisin selle pudedaid juhtmeid ka)

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 09, 2015 23:51 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Tuleb ikka asju topelt kontrollida... lõpuks oli vigane jagaja rootor:
Pilt
See kiil oli ära murdunud ja seejärel nihkunud võlli otsas - pole ime, miks süüde vale. Ning see oli uus rootor + jagaja kaan, mille olin hiljuti pannud.

Ühesõnaga see vana mineku+puterdamise probleem tundus sujuvalt üle minema käivituse-probleemiks. Tegelt see käivituse probleem tulenes ikkagi sellest rootorist.
Olin muidu eelnevalt kogu jagaja kupatust vahetanud ja seega välistasin selle..

Muidu jõudsin juba igast erinevaid andureid proovida, juhtmeid kontrollida, kompressioonid ära mõõta, rihmamärgid üle vaadata, käima proovida tõmmata, küünlaid ja muid asju topelt kontrollima hakata...
Aga õnneks sai käima ja hetkel töötas päris hästi - mineku probleemist ei saanud aru. 8)

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 16, 2015 2:41 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Viimased vabad hetked on siin kogu aeg caliga tegeletud, et nv kokkutulekuks ikka sõitma saaks.
Panen vahepeal siia ka kirja asju, mis tehtud:

* Generaator vahetatud - eelmisega pinge hullult kõikus.

* Kütuserõhu kell tehtud mõõtmiseks ajutiselt kütuselatist (hea mugav testida, probleemi kindlaks teha jne).
Pilt

* Esipidurite upgrade: 256->288mm ehk siis turboka omad läksid külge lõpuks.
Pilt


Lisaks võtsin ette kaua seisnud eelmised veljed (17" erilaiused 7,5"&8,5" randiga Kerscher Futura'd):
-veljed olid sellised:
Pilt

* Veljed sirgestatud Sauel.

* Randid poleerisime ise.
-algul olid päris koledas seisus:
Pilt

-vahepeal:
Pilt

-kasutasime Autoglym Metal Polish pastat:
Pilt

Pilt
Pilt

-võrdlus: enne vs pärast:
Pilt
Pilt

* Velgede keskosa värvimine: tahtsin lasta värvida, aga aeg taob selga ja peab ise kärmelt ära tegema, millega muidugi kvaliteet kannatab - spray ja lihvimise probleemide tõttu.. aga muidu tundub küll juba väga hea :) 8) Keskosa värv selline mõnus veidi tumedam hall.
-üks valmis, teised in progress:
Pilt


Soovitage, kuidas kaitsta poleeritud rante - kas lakk või vaha(+mingi aja tagant poleerida) või ...?
(olen lugenud erinevaid variante, aga ei teagi, mis õige oleks... proovisime mingit veljevaha, aga see tegi juba poleeritud osa tuhmimaks :( )

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 22, 2015 1:28 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
sai siis lõpuks cali jälle tänavatele :mrgreen: (suht poolteist aastat seisis enne, vahepeal proovisin turgutada)
eesmärk "suvepäevadel caliga osaleda" on seega täidetud 8)

Pilt

* Vanad-uueks-tehtud-veljed all
* Mineku probleem korras (nüüd toimib boosti alas ka korralikult. täpset vea põhjust ei teagi, sai eelnevalt palju asju vahetatud ja tehtud :wink: )

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 19, 2015 0:07 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Viimasel ajal caliga suht igapäevaselt ringi liikunud.. aga mingi väike kotermann ka sees, et tühikäigu pöördeid tõstab suht kõrgele. Veakoodid näitavad jagaja halli ehk nukaandurit.

Seega, kas kellelgi on Opeli 2.0 110kW jagajat pakkuda?

Täna sai pandud uued:
*jahutusvedeliku tempi andur ajule
*jahutusvedeliku tempi andur spidole

pilti ka:
Pilt

Lisaks peaks poleeritud randid ikka millegagi ära kaitsma.. sest laiadel rantidel mustus peale jäänud (ühel eriti, peale rehvitöökojas rehviparandust - ju pandi kuskile õlise vee sisse?).


ja andke teada kui teil või te kanada vanaonul turbo cali ostusoov on :mrgreen: , sest ei viitsi ise enam väga tegeleda.. :wink:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 28, 2017 0:37 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Cali talvest saati soojas garaazis olnud ja veits tegelenud.
Põhjamatid sai ära kuivatatud ning vihmavee äravooluavad läbi puhutud. Matid väljas ja veendusin, et põhi siiani viisakas 8)
Hooldus: õli GM originaal, õlifilter, õhufilter, salongifilter.
Samuti sai lõpuks nuka anduri probleemi korda.
Lisaks sai uus kütusepump Bosch 044 replica pandud, kuna eelmine hakkas lekkima.

Kahjuks peab pikaajalisest projektist loobuma (minu käes aastast 2008) --> auto müügis: http://www.auto24.ee/2496046

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 31, 2017 0:03 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Auto saigi kahjuks müüdud. Seismisest olid mõned kotermannid sees, nii et eks uuel omanikul igav ei hakka - aga eks see projektiautode värk ole. Minul 9 aasta jooksul igav ei hakanud, alati oli midagi nokitseda :mrgreen:
Igatahes tundus minevat huvilise kätte ja loodan, et kuuleb veel masina käekäigust. :wink:

Pilt

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 446 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11