Nonii, varsti aasta juba jälle viimasest uuendamisest möödas ja võin juba ette ära öelda, et tuleb huvitav postitus.
Tegin veel talverehvidega paar pilti:
Ja siis hakkasin heas usus suverehve alla panema. Eesmised pandud, kõrvalistujapoolne tagumine pandud, kõik ilus.. ja siis juhipoolse tagumise allapanekul tundus, et poolraam on kuidagi kahtlane. Andsin siis haamrit, et selgusele jõuda ja enamus raamist pudenes põrandale:
Päris jube masendus tuli peale, sest ise polnud mõnda aega auto alla vaadanud ja rehvivahetuses ka eelmisel kevadel kiideti, et küll on ikka hea kere ja veel huvitavam tehnika, aga tegelikkus on selline.
Kõrvalistujapoolne tundub olema täiesti normaalne, kohati haljaks lasta ja uus laar keemiat peale ning on viimase peal, aga juhipoolsega on lood nadid.
Nüüd on suur mõttekoht. Nimelt olen oma tegemistega niigi jännis ja nii suure töö kallale ei saa niipea asuda. Tehnilise poole pealt ei ole midagi suur ette heita, õliradika termostaadi korpuse tihend ära vahetada, sillastendis käia (esisillas kõik uued jupid), käigukasti ja vahekasti õlid vahetada ning võib minna Alpide mägiteid vallutama.
Valikud:
* müüa tehnikadoonoriks
* müüa inimesele, kellel on keretööde tegemiseks oskused ja vahendid
* jätta endale ja millalgi lasta teha keretööd sellele kerele
* jätta endale ja otsida ideaalilähedane kere kõrvale, mille peale tehnika panna
Hetkel on mul tunne, et peaks müügi peale mõtlema.
Eks uurin paralleelselt neid variante ja kui keegi tunneb, et tahaks pakkumist teha, siis olen pakkumistele avatud.