*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 0:36

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 0:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
Huvitab siis pealkirjas mainitud mootori tagasihoidlik kaasa aitamine.

Saabi punased pihustid? on kasu ja kas istuvad peale?

Ajule Chipi saadavus? on kasu?


Tänades Karmo.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 12:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Saabi punased on ca 58% suuremad, vaevalt, et motronic neid väga omaks võtab.
Vabalthingava chippimine on ju ka teadaolevalt väga väikese kasuteguriga üritus.
Ainuke loogiline lahendus on föön :mrgreen:

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 14:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
No-kia kirjutas:
Saabi punased on ca 58% suuremad, vaevalt, et motronic neid väga omaks võtab.
Vabalthingava chippimine on ju ka teadaolevalt väga väikese kasuteguriga üritus.
Ainuke loogiline lahendus on föön :mrgreen:


No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.
Miks sa arvad et ei võta omaks?

VEMS või Mega võtaks omaks?

Föön oleks hea lahendus, aga paraku autol mille kapotialla plaan mootor istuma panna on ruum vägagi piiratud ma usun.

Samas ega vist C25XE ei kannata ka väga fööni või?

See mootor kahjuks suhteliselt tundmatumaa minu jaoks. :roll:

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 21:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Tsiteeri:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.

Boonuseks on ainult nendega foorumis kõvatamine, praktikas ainult peavalu kütusesegu paika panemisga. (stock ajuga)
Bensiini võid ju kallata, aga kui vajalikku kogust õhku peale ei tule, siis ei tule ka jõudu.
Tsiteeri:
Miks sa arvad et ei võta omaks?

Ma kordan - 58% suuremad. Kahtlen, et aju on nii suurtes piirides võimalik kohanema.
Tsiteeri:
VEMS või Mega võtaks omaks?

MS ja VEMS ei pea midagi ise omaks võtma, seal määrad sina mis sa sinna külge toppisid.

Tahad töökindlat võimsuselisa võta x30xev.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 22:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
X30XEV ja X30XE puhul on tegemist sama mootoriga?

Või mis nende erinevus on?

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 30, 2012 23:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
karmo kirjutas:
X30XEV ja X30XE puhul on tegemist sama mootoriga?

Või mis nende erinevus on?

Sama jah, pole leidnud loogilist seletust sellele "V"-le seal lõpus.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 31, 2012 1:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
E peaks olema uuem ecotec ja omama egr klappe ja värke. Võin muidugi räigelt mööda ka panna.

Aga huvitaks ennast palju see 3,0 erineb 2,5 motost. Või on kõik teistsugune?

Niipalju kui ise olen uurind 2,5 moto järgi aitamisest, siis parim variant on 3,0 nukkad, korralik väljalase ja rohkem õhku ka juurde kuskilt.

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 31, 2012 1:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
x25xe - x30xe -)kolvikäik, silindri diameeter ja nukad.
c25xe-l võivad olla ka väljalaske kanalid kaanes vähe teise kujuga kui tal veel SAI süsteemi peal pole - pole isiklikult ühtegi näinud.
Nukad, kaaned, sisselasked jne. on kõik omavahel vahetatavad.

X koodi alguses tähistab seda kui "roheline" mootor on.

Ãœks (suhteliselt kasutu imo) link kah:
http://www.v6calibra.net/tuning/v6_calibra_tuning.htm


E: typo

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 31, 2012 10:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
L-a-u-r-i kirjutas:
E peaks olema uuem ecotec ja omama egr klappe ja värke. Võin muidugi räigelt mööda ka panna.

Aga huvitaks ennast palju see 3,0 erineb 2,5 motost. Või on kõik teistsugune?

Niipalju kui ise olen uurind 2,5 moto järgi aitamisest, siis parim variant on 3,0 nukkad, korralik väljalase ja rohkem õhku ka juurde kuskilt.


3.0 V6 mootorid ongi ecotecid.

The X30XE is an Opel petrol engine. It is a 2960 cc (3.0L) 24 valve, DOHC V6 engine, producing, in standard form 155 kilowatts (208 hp).
X - Exhaust Emissions Level: 94/12/EC, stage 2
30 - 3.0 Litre displacement
X - Compression Ratio - 10.0-11.5:1
E - Mixture System - Injection


nt wiki ei annagi omegale V lõpuga 3.0 V6 mootorit.
Ja järeltulev mootor on Y32XE ehk siis 3.2 V6


2.5 mootorit on mitte ecotec ja ecotec olemas (C25XE ja siis ecotec X25XE.)

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 31, 2012 19:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
On se V seal või mitte, vahet pole. Ühed allikad väidavad, et on, teised mitte - mootor jääb ikka samaks.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 01, 2012 18:59 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
No-kia kirjutas:
Tsiteeri:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.

Boonuseks on ainult nendega foorumis kõvatamine, praktikas ainult peavalu kütusesegu paika panemisga. (stock ajuga)
Bensiini võid ju kallata, aga kui vajalikku kogust õhku peale ei tule, siis ei tule ka jõudu.
Tsiteeri:
Miks sa arvad et ei võta omaks?

Ma kordan - 58% suuremad. Kahtlen, et aju on nii suurtes piirides võimalik kohanema.
Tsiteeri:
VEMS või Mega võtaks omaks?

MS ja VEMS ei pea midagi ise omaks võtma, seal määrad sina mis sa sinna külge toppisid.

Tahad töökindlat võimsuselisa võta x30xev.


Mul C20XE mootoril olid Saabi mustad peal 900 või 9000 turbo pealt (veidi tootlikumad isegi kui need saabi punased)
Toimis, samas tahtis veidi seadistamist saada.
Kütuserõhk oli langetatud (äkki kuskil 2.2 bar) ja tühikäik oli hirmus rikas, pööretel oli ok.
Kütusesegu jälgisin lairiba lambda abil.
(kasutasin ka oluliselt suurema tõusu ja kestusega nukkasid + reg. nukarattad + chip + lexmaul sisse ja väljalaskekolle + veel mõni ebamärkimisväärne modifikatsioon)

Hiljem kasutasin ka sama komboga Megasquirti, aga see pole siinkohal oluline jutt.

Samas ma arvan, et kui juba sellist asja küsida, et miks stock mootoriga 58% suurema läbilaskevõimega pihustid ei sobi, siis kas tasub üldse selle tuunimisega oma pead vaevata :wink: ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 01, 2012 20:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Tsiteeri:
Mul C20XE mootoril olid Saabi mustad peal 900 või 9000 turbo pealt (veidi tootlikumad isegi kui need saabi punased)
Toimis, samas tahtis veidi seadistamist saada.
Kütuserõhk oli langetatud (äkki kuskil 2.2 bar) ja tühikäik oli hirmus rikas, pööretel oli ok.
Kütusesegu jälgisin lairiba lambda abil.
(kasutasin ka oluliselt suurema tõusu ja kestusega nukkasid + reg. nukarattad + chip + lexmaul sisse ja väljalaskekolle + veel mõni ebamärkimisväärne modifikatsioon)

Hiljem kasutasin ka sama komboga Megasquirti, aga see pole siinkohal oluline jutt.

Samas ma arvan, et kui juba sellist asja küsida, et miks stock mootoriga 58% suurema läbilaskevõimega pihustid ei sobi, siis kas tasub üldse selle tuunimisega oma pead vaevata ?



No sul oli vähemalt põhjust nendega mässata. Samas madalam kütuserõhk tõi ju läbilaskevõime ka alla ja lisaks veel oli kütuse aurustumine mingil määral vast kehvem.

Viimase lausega nõus.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Reede Nov 02, 2012 0:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
No eks see madalam kütuserõhk kompenseeriski seda piltlikult öeldes ämbrist valatud kütusekogust.
ca 360cc on saabi pihustid ja XE orig ca 200cc. Ilmselt oleks mõistlik olnud ligikaudu 250cc pihustid, aga neid oli keeruline leida.
Samas orig. pihustid olid täiesti lukus.

Mingi hetk sai mõõdetud ka ÜV punktis HC ja see näit oli karmi seadega nukkadega tühikäigul ca 750 (lubatud 100).
Segu tühikäigul jäi sinna 13 kanti, aga madalate pöörete ja suure koormusega kiirendades lõi 11-12 kanti kah.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 03, 2012 0:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
kris232 kirjutas:
Samas ma arvan, et kui juba sellist asja küsida, et miks stock mootoriga 58% suurema läbilaskevõimega pihustid ei sobi, siis kas tasub üldse selle tuunimisega oma pead vaevata :wink: ?


Keegi pole sellist asja küsinudgi muidu, küsimus oli vaid selles et kas nagu on keegi proovinud ka et kas motronic võtab saabi pihusti vastu või mitte.

ja muidu sellepärast uuringi et V6 on minu jaoks suht tundmatu teema.

väike teemakohane küsimus ka, et V6 ja kompressor, päris palju topitakse neid peale, et äkki oleks see mõistlikum kui mingit hullu lisajõudu taga ei aja?

Ilmselt oleks siiski sinna ka vaja juba kangemaid pihusteid ja prog. aju.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 03, 2012 2:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
karmo kirjutas:
Keegi pole sellist asja küsinudgi muidu, küsimus oli vaid selles et kas nagu on keegi proovinud ka et kas motronic võtab saabi pihusti vastu või mitte.

karmo kirjutas:
Saabi punased pihustid? on kasu ja kas istuvad peale?

karmo kirjutas:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.
Miks sa arvad et ei võta omaks?

Nu räägid endale vastu ju. Minu lauses on sõnalpaaril "ei sobi" tähendus sinu kontekstist "kas istuvad peale" ja "omaks/vastu võtma".
Ma usun, et (peaaegu) kõik said aru, mida mõeldud oli tegelikult :wink:
Sisuline vastus on, et ei ja jah.
Põhjendusi loe eelnevatest postitustest.
karmo kirjutas:
ja muidu sellepärast uuringi et V6 on minu jaoks suht tundmatu teema.

Siinkohal ei ole absoluutsel oluline, kas tegemist on R4, R6, V6....
Mootorite tööpõhimõte ja ümberehituste põhimõttelised alused on ju samad.
karmo kirjutas:
väike teemakohane küsimus ka, et V6 ja kompressor, päris palju topitakse neid peale, et äkki oleks see mõistlikum kui mingit hullu lisajõudu taga ei aja?
Ilmselt oleks siiski sinna ka vaja juba kangemaid pihusteid ja prog. aju.

Enne rääkisid föönist ja nüüd juba kompressor... arvad et kompressor mahub paremini, kui fööni jaoks ruumi pole? Kahtlen...
Idee poolest saaks säästu lahendusena kompressorit kasutades ära jätta intercooleri, aga ma ei usu, et see eriti hea mõte on.... võimsuselisa jääb ebamärkimisväärseks kui kestvat asja tahad.

Need kangemad pihustid ja prog. ecu on vääääga väike osa vajaminevatest detailidest nii rahalises kui ka koguselises mõttes.
V6 ei kesta niisamagi, rääkimata ülelaadimisega mootorist.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11