karmo kirjutas:
Keegi pole sellist asja küsinudgi muidu, küsimus oli vaid selles et kas nagu on keegi proovinud ka et kas motronic võtab saabi pihusti vastu või mitte.
karmo kirjutas:
Saabi punased pihustid? on kasu ja kas istuvad peale?
karmo kirjutas:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.
Miks sa arvad et ei võta omaks?
Nu räägid endale vastu ju. Minu lauses on sõnalpaaril "ei sobi" tähendus sinu kontekstist "kas istuvad peale" ja "omaks/vastu võtma".
Ma usun, et (peaaegu) kõik said aru, mida mõeldud oli tegelikult
Sisuline vastus on, et ei ja jah.
Põhjendusi loe eelnevatest postitustest.
karmo kirjutas:
ja muidu sellepärast uuringi et V6 on minu jaoks suht tundmatu teema.
Siinkohal ei ole absoluutsel oluline, kas tegemist on R4, R6, V6....
Mootorite tööpõhimõte ja ümberehituste põhimõttelised alused on ju samad.
karmo kirjutas:
väike teemakohane küsimus ka, et V6 ja kompressor, päris palju topitakse neid peale, et äkki oleks see mõistlikum kui mingit hullu lisajõudu taga ei aja?
Ilmselt oleks siiski sinna ka vaja juba kangemaid pihusteid ja prog. aju.
Enne rääkisid föönist ja nüüd juba kompressor... arvad et kompressor mahub paremini, kui fööni jaoks ruumi pole? Kahtlen...
Idee poolest saaks säästu lahendusena kompressorit kasutades ära jätta intercooleri, aga ma ei usu, et see eriti hea mõte on.... võimsuselisa jääb ebamärkimisväärseks kui kestvat asja tahad.
Need kangemad pihustid ja prog. ecu on vääääga väike osa vajaminevatest detailidest nii rahalises kui ka koguselises mõttes.
V6 ei kesta niisamagi, rääkimata ülelaadimisega mootorist.