*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 3:25

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 30, 2008 19:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
Tsiteeri:
küsin teismoodi, kas kellegil on paiguldatud kaks ees, woofer tagant?


mul on 2 madal ja 2 tweeterit ees, tagaistuja juures 2 kesk ja pagassis woofer ja võim. tagaistmel ma eriti ei sõida aga ees on sound super, heli puhas ja kui juurde keerad siis ikka iste ja juuksed kuklas tõmblevad :D mingit summutamise efekti ma tagaistmel ei tundnud, aga mul ei ole tagaaknalaual ka kõlareid. kuna ei ehitanud just mingi võistluse jaoks siis "toidab" ikka ära küll :P sättimist ja katsetamist oli palju et õige helipilt saada.. makiks mul vanem sony sdx ca-600x mida just heli pärast ei vaheta veel niipea välja :P
aga kõik ikka oleneb mis on sinu jaoks see "toidab" ? mõnedele piisab ühest radiotehnika s90 kõlarist pagassis ja ühest tweeterist ees, peaasi et pumpspums õue kostaks, teine jallegi ehitab võistluste jaoks ja seal on rõhk tähtsam kui helipilt üldiselt..

_________________
_________________
Just Do It,


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 02, 2009 3:51 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 22, 2008 14:04
Postitusi: 52
miks peaks keegi narma hakama. endal se tuju vaheldub. küll kuulan räppi, mingid power hit i jama ja viimaselajal sitaks igasugu maarjaliis ilus, dagö, birgit jne.

aga sinu soovituseks ettte ja taha korralikud kõllid. nt hertz, isegi originaal tweeteritega on asi hea.
mul endal on pioneeri makk, ees ja taga blaupunkt gt seeria kõllid ja orig tweeterid. muidugi siia vahele panen veel võimu. aga bassikat vist pagassi laiutama ei viskagi, sest bass on mega.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 07, 2009 14:38 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
deepsoul kirjutas:
Sa hakkad naerma,)
Olen klassikalise muusika fänn. Seal ei ole tümpsu vaja aga heli peab olema üliii puhas.) :D


Andestust, see "CD" on sul puhas või? :P
(sry, tööalane teadvus tahab kiusata)

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Jaan 10, 2009 4:51 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Kui sul seal mälupulgal just mp3 pole, siis võib isegi hia sound olla ;)

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 19, 2009 0:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juun 12, 2008 10:44
Postitusi: 451
Kamoon!
Tehke omale asjad selgeks!
Tavaline makk annab välja umbes 4*10w rms mis on kõlaritele korraliku heli saavutamiseks ikka väga vähe.
Loomulikult saab hea tulemuse kui panna ette korralikud kompod võimendi taha mängima ja pagassi mingise woofrikese sest madalat otsa ei suuda kompod eriti ikka mängida.
Vaadake ntx kasutaja Dan autot!

_________________
56211069! Street A 147,5db!!Hea hinnaga helitehnika,xenonid,paigaldus ja projekteerimine.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 26, 2009 19:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Sorry,et nüüd oma nina siia topin;)
Ei kuula ise küll klassikalist muusikat,kuid muusika alal töötanud väga kaua ja seetõttu arvan teadvat,et kui tahad kuulata klassikalist muusikat ja seda puhtalt,siis on sul probleem;)
Probleem seetõttu,et puhast klassikalist helipilti sa niisama lihtsalt autoose ei saa.See eeldab siiski juba SQ-süsteemi ehitust.Esiustel MID-woofer suunatult+tweetrid suunatult.(läbi võimu)+ taguistme juures olevate kõlarite väljavahetust koos ümber ehitusega+woofer aknalauas ja samuti suunatult.
Mis eeldab muidugi vähemalt 2 väljundiga makki+sub-i juhtimine jne.
Minu nägemus korralikust klassikalise muusika helipildist näeks välja umbes selline;)
Kindlasti ei saa nimetada korralikuks,kui panna originaalkõlarid ja woofer pagassi ja mürtsuma.

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 27, 2009 0:21 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Helipilt on audiovisuaalne kujund mis tekib sul ajus. See võimaldab määrata erinevate instrumentide ja esitajate askohta horisontaaltasapinnas, mis ideaalis peaks asuma su armatuurlaual või veel paremal juhul kapotil.
Lihtsalt targutan - sõna "klassikaline helipilt" häiris veidi


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 27, 2009 17:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
oliver kirjutas:
Helipilt on audiovisuaalne kujund mis tekib sul ajus. See võimaldab määrata erinevate instrumentide ja esitajate askohta horisontaaltasapinnas, mis ideaalis peaks asuma su armatuurlaual või veel paremal juhul kapotil.
Lihtsalt targutan - sõna "klassikaline helipilt" häiris veidi


Jeahh...sõnastus kiiksuga tõesti,kui uuesti läbi lugeda aga point on ju arusaadav;)

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 17:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
Kui tahate head helipilti autosse saada, siis tagumised kõlarid on täiesti üleliigsed asjad, kuna nende sagedused ja võnked hakkavad kattuma esimestega ja heli ei jõua korraliku ja puhtana sinuni. Korralikkult paigaltatud esikõlarid mängivad ka taga istujatele väga head heli.
Kõige parem oleks kasutada kolme riba süsteemi + woofer. Kõlari paigutuse üle vaielda eriti ei saa, iga üks peab leidma endale meelepärase koha. Kõige lihtsam variant on kolmeriba süsteemi ühendamiseks igale kõlarile eraldi võimendi kanal ( 6 kõlarit = 6 kanaliga võimuga, iga kõlar eraldi kanali järgi), muidugi peab olema selleks ka vastav juht seade, millel on võimalik need asjad paika keerata, et ikka õigest kõlarist õige heli tuleks. Muidu se süsteem ei tööta absoluutselt. Sellise süsteemi eeliseks on see , et saad iga kõlari helitugevust, sagedus graafikut jne eraldi seadistada endale sobivaks.
Ka heli isolatsioon on vajalik, et välised helid ei hakkaks segama kõlaritest tulevat heli.
Ok, pikk jutt s*tt jutt, aga loodan, et saite mu mõtte käigust aru ja ehk on kasuks ka :P

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 21:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 23, 2009 10:26
Postitusi: 90
Minul on ka hetkel 2.1 lahendus autos. Algselt olid mul ees 16.5 kompod ja tagaistme külgedel samas mõõdus koaksiaalid, otse maki taga. Mõne aja möödudes soetasin omale ägeda vanakooli Philipsi 2x100 võimendi ja ühendasin selle taha kompod, järgmise sammuna viskasin tagumised koaksiaalid minema, kuna need ajasid ilmselgelt helipilti mudasemaks. Võimendatud kompopaariga sõitsin ringi mitu kuud, ilma, et oleksin midagi lisaks ihaldanud. Mingil hetkel oli mul palju vaba aega ja kodus vedeles üksik Gas-i 16x9 koaksiaalkõlar, mis oli üsna pikka käigu ja suure magnetiga. Eemaldasin sealt tweetri ja liimisin allesjäänud augu kinni. Kuna mina oma silmaga veel kastis mängivat 16x9 woofrit näinud ei olnud, otsustasin selle triki ära proovida. Kuna kasti ehitasin(slot port) silmas pidades seda, et see täpselt tagumise rattakoopa tagusesse nurka istuks(ruumi kokkuhoiu mõttes), sai see päris huvitava, mittesümmetrilise kujuga. Vahele sai ühendatud ka väike hicut filtripoiss, alates 80st hertsist ja kast ise läks otse maki(Clarion DXZ379RMP) 2 kokkusillatud kanali taha, seega säilis võimalus võimendi taga olevate kompode ja woofri vahelist tasakaalu timmida.Lõpptulemusena olen selle kokkuklopsitud imeloomaga üdini rahul. Kuna ma ise kuulan muusikat(rock, jazz, latin, fusion, soul jne), mis reeglina väga jõhkrat madalsageduste ülevõimendamist ei vaja,
on saundi üldpilt eesistuja jaoks väga mõnus. Mainin siinkohal ära, et olen ise aktiivne muusik ja tegelen ka igapäevaselt helindusega(miksimine,mästerdamine) siis mul elevant kõrva peal istuda ei tohiks. Mainimata jäi muidugi ka see pigimati ja vildi hunnik, mis ma sinna autosse olen toppinund :lol:
Soovitan teemaalgatajal Tallinnas, Järvel asuvasse A-soundi kiigata. Sinna sattus kunagi üks ooperilaulja, kes soovis piiratud eelarvega(mõni tuhat), oma auto helisüsteemi värskenda(kuulas samuti klassikalist muusikat). Tüübid ehitasid talle eriti kõva 3-ribalise süsteemi kokku(seal olid midwoofrid küll 20cm), see oli minu jaoks esimene autoaudio süsteem, mis suutis jazzi hästi ära mängida. Katseta, katseta, katseta!

Oliver


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 28, 2010 22:17 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 20, 2010 12:54
Postitusi: 3
Ees komponendid ja taga subwoofer ongi ainuõige süsteem, kui sa heli tahad kuulata.
Kui tahad mingid poole minuti mehe pilditut soga, siis võib auto täis laduda elemente.

Aga ära toitmine on ise küsimus. Mida sa selle toitmise all silmas pead?

Tagumiste koks või komo kõlarite kohta mul selline küsimus, et kui kontserdil käid, siis oled seljaga esinejate poole?
Või loodad, et peeglis bänd on selja taga ka, et siis ku isu saad end ümber keerata?
Valdav enamus muusikat on siiski stereo helis, kvadros on ülivähe saadaval va. filmid.
Ja isegi kvadro fanaatiku puhul pole automakid enamjaolt seda suutelised esitama.

Seega sul on 2 kanalit heli. Kuidas sa sagedusi jagad on maitseasi, aga 2 n äginud kanalit katsu ikka ette kapotile saada.
Automaki võimendi unusta kohe ära. Hangi väline võimendi.
Võimendi on a ja o.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 28, 2010 22:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 20, 2010 12:54
Postitusi: 3
deepsoul kirjutas:
Makki näitajad keskmise omad peaksid olema 4*50w ehk nominaal on 4*28..Aga jah nõustun et seda on vähe.


4x28w sulab enamuse makkide kaitsmeid üles. Need ju vaid 10 amprised.
Nominaal on siiski 4 korda 5-10w


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11