*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Helisummutus
PostitusPostitatud: Reede Okt 17, 2003 19:24 
Kas keegi annaks vähe infi, mida see endast kujutab. Tean, et tegu on mingite pigimattidega ja spetsiaalse pastaga, aga kuidas see paigaldus käib? Kas sellega saaks ise hakkama või on tarvis spetsialistide kätt? Palju see maskab? Ühel kodukal oli kirjas, et see paigaldus maksab alates 3500.-(kas see sisaldab ka matte?). KAs kuskilt saab üldse osta üksinda materjali ilma paigalduseta? Ühesõnaga sooviks niipalju infi, kui keegi viicib ja soovib anda...


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Okt 18, 2003 0:33 
Olen kasutanud "Nike Sound" pigimatte mille paksus on 4mm.Müüakse neid pakikaupa, pakis 4 lehte mõõtmetega 500x500.Üks pakk kaalub juba parasjagu ( pakun, et üle viie kilo ).Saama peaks neid Salome autost Kadaka teelt.Neid ei pruugi väljas olla, peab küsima.Hind oli vist 250 EEK-i kanti paki eest.
Paigaldamiseks peaks sul olema praeguse välistemperatuuri juures kindlasti soe garaaz.Kuna alla 15 kraadi on selle paigaldus väga raske.Paigalduseks kasutasin tavalist naisterahvaste juuksefööni.Kui aga ümbritsev temperatuur on liiga madal, siis ei suuda föön asja korralikult üles sulatada ja nakkumine jääb halb.Matid on kaetud küll kleepuva ainega ühelt poolt aga vaatamata sellele tuleb matt pinna kumeruste järgi ilusti sulatada.Ukse sisse paigaldamiseks oleks hea lasta föönil ukse sees umbes 15 minutit töötada.Siis soeneb uks ilusti üles ja on mugav matti kleepida.
Tulemus sõltub sellest kui palju matte panna.Mina olen kasutanud neid kõlarite akustika parandamiseks ja tulemus on olnud väga hea.Müra summutamiseks pole kasutanud, kuna selleks peaks neid autosse 5-6 ( ilmselt rohkemgi ) pakki kleepima ja see tähendab auto massi suurenemist.Aga olen olnud juures kui auto põhi/rattakoopad/uksed/mootorisein/ pagasiruum kaeti pigimattidega ja tulemus oli hea ( müra seisukohalt ).Aga seda hullemini kostuvad muud naginad ja kriuksud.See on üks lõputu võitlus. :wink:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juun 08, 2004 17:18 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 17:15
Postitusi: 32
Asukoht: Tallinn
Fööni asemel on parem kasutada kuumaõhupüstolit.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 10:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 15:25
Postitusi: 298
Asukoht: tartu
kaevasin siis vana teema jälle ülesse.
plaan see töö siis varsti ette võtta aga eelnevalt küsix teadjamatelt meestelt veidi infi. kindel on see, et uksed ja rattakoopad lähevad 4mm mati alla ning lage ja põhja arvatavasti tegema ei hakka. kas on calil veel kohti millele mürasummutuse puhul tähelepanu peax pöörama? kas kõikjale on mõtet panna 4mm matti või piisab kusagile ka õhemast, et masin liiga raskex ei lähex? ja palju seda kraami üldse varuma peax et siis uxed, koopad ja siis ehk veel ühtteist ära katta saax?
tänud ette


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 12:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
Tsiteeri:
kaevasin siis vana teema jälle ülesse.
plaan see töö siis varsti ette võtta aga eelnevalt küsix teadjamatelt meestelt veidi infi. kindel on see, et uksed ja rattakoopad lähevad 4mm mati alla ning lage ja põhja arvatavasti tegema ei hakka. kas on calil veel kohti millele mürasummutuse puhul tähelepanu peax pöörama? kas kõikjale on mõtet panna 4mm matti või piisab kusagile ka õhemast, et masin liiga raskex ei lähex? ja palju seda kraami üldse varuma peax et siis uxed, koopad ja siis ehk veel ühtteist ära katta saax?
tänud ette


See sõltub kõik sinu endast- kui vaikseks tahad autot saada. Mina katsin tagumised rattakoopad ja selle kolmnurk akna alt, kuna rehvimüra oli sisse kuulda, nyyd nati parem.

Mõte veel teha uksed uuesti üle, mootoriruumi vastast, ning tagumiste tiivade pealt korrastada...kuna ei viitsinud eriti ilusti ja tihedalt teha..

lage ei ole mõtet kindlasti teha, kuna pigimatt tuleks panna ikka sinna, kust müra tuleb, ehk siis eelpool nimetatud kohad..Õhemat võib ka panna, minul uste sees mingi 2mm vist. Sealt kust rohkem müra sinna paksemad ja kust vähem sinna õhemad :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 12:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 15:25
Postitusi: 298
Asukoht: tartu
KUIDAS PAGASIRUUMIGA ON?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 13:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
minu arust ei ole erilist mõtet, kui sul just matte üle ei jää, sest matt, mis seal maas, pluss istmed, pagasikate summutavad ka, pane sinna siis kui muud kohad tehtud ja sõida autoga nii, et ise kuulad tagant, kust sul suurem müra tuleb- tervise huvides pead kellegi teise rooli panema :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 13:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Mina teeks põhja kaa üle - st mitte ei teeks aga teengi suvepoole...see maanteemüra mis salongi kostab tuleb minumeelest põhjaalt samahästi kui koobastelt.
Olen sõitnud autoga millel on ära tehtud koopad ja põhi - sõitsime lashtise kruusaga teed ja autos oli täielik vaikus...päras seda hakkasin mõtlema et õigem vist oleks ikka kõik ära katta kui see töö juba ette võtta ...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 16, 2005 14:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 15:25
Postitusi: 298
Asukoht: tartu
aga keegi umbmääraselt koguste koht oskab midagi kosta, et palju läheb materjali ustesse, palju koobastesse, palju põhjale, palju kolmnurkakna alla.................?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juun 10, 2005 13:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Juul 09, 2004 14:12
Postitusi: 46
Asukoht: pärnu
Nooh, ei ole siis vahepeal keegi mürasummutust teinud?
Palju läheb siis matti?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juun 10, 2005 14:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 15:25
Postitusi: 298
Asukoht: tartu
tänasest algab puhkus. kolmex nädalax koju saaremaale minek.......selle aja jooksul siis plaan asi ette võtta. kui asi tehtud, siis oskan ehk ka midagi koguste kohta öelda.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juun 10, 2005 21:32 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Mai 13, 2004 23:53
Postitusi: 255
Asukoht: Läänemaa
pilte ka :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 28, 2005 3:22 
ehk olavi räägib tulemustest :)


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 28, 2005 9:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Juun 08, 2004 15:25
Postitusi: 298
Asukoht: tartu
hüva. tiba siis ellest mis tehtud sai. võtsime vennaga siis autu sisemuse pea pulkadeni lahti. töö teostamisex oli siis varutud rull tehnonikoli ja neli pakki nike soundi (ümardatult siis pea 1500 eeku). alustasin siis pagassis ja sealt kuni etteotsa välja. põhi sai siis tervenisti tehnonikoliga üle tehtud, rattakoopad ja uksed ning mootorisein siis nikega. niket oli väga täpselt ......üle jäi vist pool lehte vaid, tehnot aga üle poole rulli. pandud sai üx kiht. kes veel tummisemat tulemust tahab saada paneb muidugi rohkem (mina põdesin veidi liigse kaalu pärast). kuumapuhur on väga hea sõber-abimees. nike sulas väga häst ja seda sai ilusti voolida. tehnot oli vaja veiz rohkem kuumutada, et see ikka piisavalt ülesse sulax. algul võib jääda mulje, et tehno ei taha eriti kinni jääda, aga mahajahtudes tõmbab ilusasti kõvax ja jäigax (eeltöödest on oluline pinna puhastus - rasvasele pinnale matt eriti pikax ajax jääda ei taha).
tulemusega võib enamvähem rahule jääda. tegaosa sai päris vaikne, ette koobastele ja motoseinale panen vist järgmine suvi teise kihi niket veel. uksed muutusid tunduvalt raskemax ja nüüd on tiba jama tiftide vahetusega kuna alumised rsk ei taha välja tulla a see selleks. töö peale (puhtalt mattimine siis) kulus mul kaks päeva ja pärast seda olid käed suurest kuumutamisest suht tuimad (kinnastest ei saa siin üle ega ümber). aga nuh parem kui enne :)



http://www.hot.ee/havi1/cce/tyhi
http://www.hot.ee/havi1/cce/pigimatt1
http://www.hot.ee/havi1/cce/pigimatt2
http://www.hot.ee/havi1/cce/pigimatt3
http://www.hot.ee/havi1/cce/pigimatt4
http://www.hot.ee/havi1/cce/pigimatt5


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 28, 2005 10:12 
päris võimas töö tehtud ju.
peab ka kunagi selle töö ette võtma.
aga paistab, et kerge see ei saa olema


Ãœles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11