*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 17:26

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: aku pidevalt tühi??
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 27, 2006 20:09 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 13, 2006 15:12
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
mul siis tutikas diisli võimas aku,aga võim on autos 2*1000w.ja aku koguaeg tühi,käima ei lähe.ootan kõiksugu ettepanekuid,mida teha???

_________________
Erki


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 27, 2006 21:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Mär 28, 2005 16:05
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Ega võim juhuslikult koguaeg järel ei juhtu olema???Siis on aku kärme tühjaks minema

_________________
Veiko


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 27, 2006 21:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
genekas on ikka sellele akule mõeldud ? jõuab ta ikka seda toita ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 0:34 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
võta võimud tagant ära vaata kas siis suudab täis laadida, kui võimas see sinu diisli aku siis ka on?
Kas genekas laeb ikka?
on geneka laadimine mõõdetud sinu või elektriku poolt?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 1:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Dets 08, 2005 0:37
Postitusi: 105
hm??? sellist võimu kasutades tuleks lisaaku sellele muretseda ja siis vastavalt vajadusele laadida.antud võimu voolutarbimine ületab mitmekordselt selle, mis on masinale ette nähtud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 1:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
Andres kirjutas:
hm??? sellist võimu kasutades tuleks lisaaku sellele muretseda ja siis vastavalt vajadusele laadida.antud võimu voolutarbimine ületab mitmekordselt selle, mis on masinale ette nähtud.

ainuüksi lisaakust on vähe abi, on vaja ka suurem genekas soetada, sest ta ei suuda neid nii või teisiti täis laadida, lisaakuga saavutatakse see effekt et akud ei saa nii kiirest tühjaks, kuid laadimist vajavad nad siis ju topelt, seega akuga surnud ring.

Lihtne soovitus võta võimud tagant ära vaata mis siis saab sõida nii paar päeva, siis on näha.

Ps võimudel võibki olla suurelt peale kirjutatud 1000W aga kas ta tegelikult ka nii võimas on- mis kaitsmed sul võimul on, kui 3*30 on ühel võimul siis küll, kui miski 25A kaitse, siis on see 1000w seal lihtsalt nalja viluks peal.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 4:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
Andres kirjutas:
hm??? sellist võimu kasutades tuleks lisaaku sellele muretseda


andres kle, ma siiani olen arvamud, et kui räägid siis ka asjadest milles hablad, see pole esimene teema kus TEENINDUSE mees sellist ila ajab . . .

mina olen mölamokk, aga sina jätaks endast parema mulje kui jääksid siis oma liistude juurde, kus sa ka tegelikult oled piki pykse juba saanud kasutaja moss poolt . . .


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 21:43 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 13, 2006 15:12
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
võimul on rms 1000w.
proovisin ära võim koguaeg taga ei ole,aga ta on vist nii võimas,et aku tühi koguaeg,aga mingi lahendus peab ju olema,kui kasutada varjanti,et võimsam kenekas,millist ma siis otsima peax.kas mõne teise auto oma???aku on 92Ah.
kenekas laeb raudselt,sest kui muusika ei käi autos,läheb koguaeg ilusti käima,aga võim tarbib rohkem voolu,kui kenekas annab!!sellepärast aku tühi koguaeg.laadisin aku täis,sõitsin 50km.muusika põhjas,ja enam käima ei läinud???APPI MÕISTUS OTSAS?????

_________________
Erki


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 22:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
usun, et genekas ei lae ka piisavalt seda mis ta muidu peaks tegema, mõõda laadimine ära, lahendus on olemas jah, sena genekas oli vist 90 Ah, see on juba parem vs Calil oli 70 Ah vist
teine variant on topelt genekas aretada
kolmas, mitte nii kõvasti muusikat kuulata


aga loogiliselt lähened juba asjale õigesti :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 23:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Dets 08, 2005 0:37
Postitusi: 105
Marko kirjutas:
Andres kirjutas:
hm??? sellist võimu kasutades tuleks lisaaku sellele muretseda


andres kle, ma siiani olen arvamud, et kui räägid siis ka asjadest milles hablad, see pole esimene teema kus TEENINDUSE mees sellist ila ajab . . .

mina olen mölamokk, aga sina jätaks endast parema mulje kui jääksid siis oma liistude juurde, kus sa ka tegelikult oled piki pykse juba saanud kasutaja moss poolt . . .
kuna sa marko nii loll oled, et minu vestlusest mossiga midagi tarka välja ei osanud lugeda ,siis hoia oma suu kinni.õnnetusteks teistele kõigile oled sina siin, kes asjast midagi ei tea ja ainult midagi rumalat soovitada oskad.

illukas:
ei suutnud sina samuti välja lugeda mida kirjutasin. lisaaku on ainult võimule ja genekas ei lae seda. kasutatakse pöördreleed ,mis auto käivitamisel lülib võimu mootoriga ühisele akule. ja siis auto seiskamisel töötab tolle pagassis olevaga.

devil driver:
pole mõtet sul siit vastuseid otsida, targem oleks sul pöörduda selliste vendade poole, kes seda teemat valdavad.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 28, 2006 23:59 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
ma arvan, et käi ghosti vendade juures konsultatsioonil ja anna ka siia teada, usun et her andres saab selles teemas kenasti koti pähe :)

su pöördrelee teema on mõistlik, AGA
mis seda akut seal laeb ?
70 A genekas laeb mõlemaid ?
ja mis sest teisest akust kasu on, kui esimenegi juba sõites tühjaks jookseb , seega ei näe ma hetkel ka pöördelelee teemas mitte mingit pointi !

get real


ma usun, et olles ise just valju muusika sees olnud ja mitte just 200w rms võimenditega oma autos ka võistlenud, ajan ma tõesti pada ...
kes tahab see loeb midagi välja, andres möliseb edasi


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 0:27 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
1000w RMS võim kaks tükki ja sa eeldad et see aku peab kaua vastu-
Asi pole tema puhul selles et ta paigal olles muusikat kuulab, tal ei saa need akud lihtsalt täis, võimud võtavad juba niipalju ära, et akule sealt ei jää ju midagi.
Lisaaku ei ole lahenduseks siin, sest ei suuda see mitte mingi nipiga täis laadida neid.

Arvesta nüüd ise, selline võim tahab meeletult voolu saada, pakun välja et kaks tükki korraga tahavad saada natuke üle 100A, cali genekas on ainult 70 A seega ei saa see genekas kuidagi täis laadida.

Ainus lahendus on osta võimsam genekas ja 90A jääb siin ka vist väheks, teine variant on topelt genekas, ehk siis ühise võlli otsas on kaks genekat- kuna calil seal niipalju ruumi ei ole siis seda ei saa sinna panna, kolmas variant on suur volvo genekas, mis on vist miski 130A- ei mäleta täpselt.

Lisaaku on vajalik siis kui ta seistes kuulab, aga tal lähevad akud niisamutigi sõites tühjaks!!!!!!

Lahendusena näen mina sinu puhul seda, et jätaks ainult ühe võimu järgi ja teise müüks maha, supakat kas mähiks ümber või ühendaks teisiti, kui viljandisse viitsid sõitta siis saan sulle pikalt laialt seletada ning ka näpuga ette näidata.

Tsiteeri:
ei suutnud sina samuti välja lugeda mida kirjutasin. lisaaku on ainult võimule ja genekas ei lae seda. kasutatakse pöördreleed ,mis auto käivitamisel lülib võimu mootoriga ühisele akule. ja siis auto seiskamisel töötab tolle pagassis olevaga.

Ma lugesin selle väga hästi välja, ma olen õppinud elektrik seega tean ka natuke sellest asjast.
Tsiteeri:
pole mõtet sul siit vastuseid otsida, targem oleks sul pöörduda selliste vendade poole, kes seda teemat valdavad.

ikka on mõtet, siin on mehi kes seda teemat valdavad ja teavad ning kellel on olemas ka praktika...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 0:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Dets 08, 2005 0:37
Postitusi: 105
Marko kirjutas:
ma arvan, et käi ghosti vendade juures konsultatsioonil ja anna ka siia teada, usun et her andres saab selles teemas kenasti koti pähe :)

su pöördrelee teema on mõistlik, AGA
mis seda akut seal laeb ?
70 A genekas laeb mõlemaid ?

get real

kui võim on tõesti 2*1000w siis selle voolutarbimine on 142-166,6 A kui kasutada maksimum võimsust. A vajadus on välja toodud voolu vahemikus 12-14V. väikseks võrdluseks mootori käivitamine ,kus tarbitakse 200-300A sõltuvalt siis ilmast. generaatorite võimsus on erinev alates 45-90A, järeldage ise. seda akut laaditakse laadijaga. 70A genekas laadiks neid siis, kui võim oleks välja lülitatud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 0:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
Andres kirjutas:
kui võim on tõesti 2*1000w siis selle voolutarbimine on 142-166,6 A kui kasutada maksimum võimsust. A vajadus on välja toodud voolu vahemikus 12-14V. väikseks võrdluseks mootori käivitamine ,kus tarbitakse 200-300A sõltuvalt siis ilmast. generaatorite võimsus on erinev alates 45-90A, järeldage ise. seda akut laaditakse laadijaga. 70A genekas laadiks neid siis, kui võim oleks välja lülitatud.

Sa ei saa võrrelda käivitamist mis on lühiajaline ning muusika kuulamist mis võib olla päris pikaajaline.

Kui sa oma autot käivitad, kaua sa saad käivitada, 5-10 min maks eksole, kui võim on 2*1000w siis see tarbib niipalju voolu, et 160Ah akuga saad muusikat kuulata umbes tund aega ja natuke peale, ning kaua sa seda akut laed??- see ei ole ju lahendus. ehk siis iga õhta võtad aku kaenlasse ja tuppa laadima??

Akud annavad lühiajaliselt palju välja käivitusvool on selle nimi kuid see ei kesta kaua ju.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 0:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
Andres kirjutas:
kui võim on tõesti 2*1000w siis selle voolutarbimine on 142-166,6 A kui kasutada maksimum võimsust. A vajadus on välja toodud voolu vahemikus 12-14V. väikseks võrdluseks mootori käivitamine ,kus tarbitakse 200-300A sõltuvalt siis ilmast. generaatorite võimsus on erinev alates 45-90A, järeldage ise. seda akut laaditakse laadijaga. 70A genekas laadiks neid siis, kui võim oleks välja lülitatud.


inimene kuulab muusikat autoga sõites ja palus lahendust, mille uue ja huvitava, seal hulgas ka targa, ehk aruka ideega oled sa nüüd välja tulnud, ma olen sinu sõnade järgi selles teemas loll, seega kuulaks nüüd sinu ideed :roll: :D

panna teine aku, toas seda stabiilselt laadida iga päev, kuidas aga sõidu ajal esimene aku laetuks saab ?

ja nüüd ütle veel et sa tark oled ses teemas, samasugune paugutis nagu calibraator oma 7 l per 10 000 km õli jutuga . . .
tal oli ka tehase manual käepärast, millist kirjandust kasutad sina hetkel ?

elektriku käsiraamat aastast 1982 ?


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11