*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 17:58

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: aku pidevalt tühi??
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 1:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
devil driver kirjutas:
mul siis tutikas diisli võimas aku,aga võim on autos 2*1000w.ja aku koguaeg tühi,käima ei lähe.ootan kõiksugu ettepanekuid,mida teha???
Pane auto käima ja mõõda pinge aku klemmidel ilma tarbijateta. Pinge võiks olla ca. 14V, kui pole, siis on lihtsalt Su auto genekas tuksis. Lülita siis oma 2kw-ne võim taha ja tuled põlema. Mõõda jälegi pinge aku klemmidel. Ideaalne oleks, kui pinge oleks jällegi 14V. Kui on oluliselt madalam, siis genekas ei jõua toita ja aku tõmmataksegi tühjaks.

Lisaks veel, et kui tarbijaid taga pole, siis tõenäoliselt akut ei laeta kogu selle 70A-ga. Praktikas olen 20A ca. paarikümnemintsase laadimisvooluga uue aku tuksi keeranud. Teadjad seletasid siis mulle, et lasin plaadid kõveraks ja aku on lühises.
Tavaliselt on soovituslik laadimisvool 1/10 aku mahtuvusest(st. ca. 5-6A). Kui nii, siis arvuta ise, kui kaua peab "tühjaks tõmmatud" akut laadima, et see täis saaks.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 29, 2006 19:24 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 13, 2006 15:12
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
aitäh teile kõigile!!! :D niisiis,müüsin ühe võimu maha ja jätsin alles ainult ühe võimu,täna olen juba päevotsa sõitnud ja senimaani kõik korras,aga tagavara aku laetult koguaeg kaasas,ex näis mis teeb,aga praegu on normaalne kõik,kohapeal,kui auto seisab ei saa aga 3 laulugi ära kuulata :cry: ex ma pean sellega leppima.aga hiljem kui raha nats rohkem on võtan teema uuesti üles,ja äkki keegi targem,mõtleb midagi välja,näitex 2 genekat.
ja olex soov siis pagasnikusse 2 kilost supparit panna kudagi nii et seal olex ruumi ka midagi muud panna.ja pagasniku kuju seest vähe muuta.praegu mul isetehtud kast. :oops:

_________________
Erki


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 18, 2006 14:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 25, 2006 21:12
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn
see on vana kulunud tõde, et kui autos on võim, woofer - täis mats... siis ei maksa mussi kuulata üldse ilma auto käima panemiseta.. on väga suur oht et aku saab tühjaks... kergem on auto tööle panna kui pärast akut laadida:D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 18, 2006 15:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
MMclub kirjutas:
see on vana kulunud tõde, et kui autos on võim, woofer - täis mats... siis ei maksa mussi kuulata üldse ilma auto käima panemiseta.. on väga suur oht et aku saab tühjaks... kergem on auto tööle panna kui pärast akut laadida:D

Ega see nüüd päris nii ka ei ole minul kaks võimu suppar ovaalid ja esimesed kompod ei midagi ülemeelikud sub on 250 rms ja saab kuulata kohapeal pool ööd kui tahta. Asi lihtsalt selles et ei maksa üle pingutada kui sa seda niikuinii ei kasuta...
Kõikki asju annab normaalsuse piirides aretada


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 20, 2006 19:17 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 10, 2005 20:36
Postitusi: 94
Nõustun. Mul 450rms element ja sai kuulatud hiljuti ~6 tundi järjest mitte just kuigi vaikselt ja käivitus kenasti auto veel :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 20, 2006 21:36 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
VecGL kirjutas:
Nõustun. Mul 450rms element ja sai kuulatud hiljuti ~6 tundi järjest mitte just kuigi vaikselt ja käivitus kenasti auto veel :)


see kõlari rms pole mingi näita selle juures !
vaid võimendi voolutarbimine !
sul kindlasti seal võimu peal mingi kiri "1200w" :P

ja kui nüüd füüsikasse laskuda, siis oleks kindlasti aku amperaazi vaja teada, võimendi tarbimist, mis voluumil kuulati jne jne jne

seega kõvatamiseks on lahe jutt, reaalsus on aga karmim :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juul 21, 2006 1:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 10, 2005 20:36
Postitusi: 94
:D Ei vaidle vastu, pigem oli mu jutt suunatud üldistades sellele, et omades autos võiemndit ja woofrit ei tapa see akut nüüd ka nii siva ära kui tihti kardetakse. Kordan, see oli üldistades öeldud :wink: piiss.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11