*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 0:48

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Juul 08, 2011 22:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 31, 2011 23:11
Postitusi: 78
Asukoht: Saaremaa
Probleem siis selles et kui süüte välja keerad siis makk ei tööta, ja kui mingi 10 seki väljas hoiad, siis kustutab kah seadistused ära?

Milles võib asi olla, tuleks mõni juhe kuskilt juurde vedada et ta ka ilma süüte sisse keeramatta töötaks? ja jätaks seadistused meelde?

Ette tänades,
Andrus

_________________
V6 125kw green


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 09, 2011 1:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
Anta18 kirjutas:
Probleem siis selles et kui süüte välja keerad siis makk ei tööta, ja kui mingi 10 seki väljas hoiad, siis kustutab kah seadistused ära?

Milles võib asi olla, tuleks mõni juhe kuskilt juurde vedada et ta ka ilma süüte sisse keeramatta töötaks? ja jätaks seadistused meelde?

Ette tänades,
Andrus


Tõenäoliselt on maki juhtmed taga juba ratsitud, et pole enam pistikuid tarbitud.
Ühenda maki kollane ja punane juhe kokku auto küljes olevale pidevale voolujuhtmele (võib ka punane olla, kasuta indikaatorlampi testimiseks) ja asi toimib ilma võtmeta.
Antud juhul peaks olema mõlemad juhtmed ühendatud süütelukust tulevale voolujuhtmele või siis on maki juhtmed valepidi ühendatud.
Igatahes kaku makk välja ja viska lamp või tester peale korra ja asi selge.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 09, 2011 1:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 31, 2011 23:11
Postitusi: 78
Asukoht: Saaremaa
makk on täiesti uus, just täna sain kätte, ja juhtmed on kõik korras, kui just auto juhtmestik on kuskilt katkend või midagi viga

_________________
V6 125kw green


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 09, 2011 11:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
Andreas0110 kirjutas:
Anta18 kirjutas:
Probleem siis selles et kui süüte välja keerad siis makk ei tööta, ja kui mingi 10 seki väljas hoiad, siis kustutab kah seadistused ära?

Milles võib asi olla, tuleks mõni juhe kuskilt juurde vedada et ta ka ilma süüte sisse keeramatta töötaks? ja jätaks seadistused meelde?

Ette tänades,
Andrus


Tõenäoliselt on maki juhtmed taga juba ratsitud, et pole enam pistikuid tarbitud.
Ühenda maki kollane ja punane juhe kokku auto küljes olevale pidevale voolujuhtmele (võib ka punane olla, kasuta indikaatorlampi testimiseks) ja asi toimib ilma võtmeta.
Antud juhul peaks olema mõlemad juhtmed ühendatud süütelukust tulevale voolujuhtmele või siis on maki juhtmed valepidi ühendatud.
Igatahes kaku makk välja ja viska lamp või tester peale korra ja asi selge.

eelnevat lollust ära küll tee,never ei tohi kollast ja punast kokku panna, võta makk välja ja vaata kas pistikus punane ja kollane omavahel vahetuses pole,punasele peab vool tulema siis kui süüdet keerad ja kollasel peab olema kogu aeg vool peal,kollane ongi memory juhe,see sul ilmselt puudubki kui mälu kustub ja calibra ongi selline,millel peab süüde sees olema,et makk töötaks originaalis!!!

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 09, 2011 14:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
SFI-calibra kirjutas:
Andreas0110 kirjutas:
Anta18 kirjutas:
Probleem siis selles et kui süüte välja keerad siis makk ei tööta, ja kui mingi 10 seki väljas hoiad, siis kustutab kah seadistused ära?

Milles võib asi olla, tuleks mõni juhe kuskilt juurde vedada et ta ka ilma süüte sisse keeramatta töötaks? ja jätaks seadistused meelde?

Ette tänades,
Andrus


Tõenäoliselt on maki juhtmed taga juba ratsitud, et pole enam pistikuid tarbitud.
Ühenda maki kollane ja punane juhe kokku auto küljes olevale pidevale voolujuhtmele (võib ka punane olla, kasuta indikaatorlampi testimiseks) ja asi toimib ilma võtmeta.
Antud juhul peaks olema mõlemad juhtmed ühendatud süütelukust tulevale voolujuhtmele või siis on maki juhtmed valepidi ühendatud.
Igatahes kaku makk välja ja viska lamp või tester peale korra ja asi selge.

eelnevat lollust ära küll tee,never ei tohi kollast ja punast kokku panna, võta makk välja ja vaata kas pistikus punane ja kollane omavahel vahetuses pole,punasele peab vool tulema siis kui süüdet keerad ja kollasel peab olema kogu aeg vool peal,kollane ongi memory juhe,see sul ilmselt puudubki kui mälu kustub ja calibra ongi selline,millel peab süüde sees olema,et makk töötaks originaalis!!!


Miks mitte maki kollast ja punast kokku ei tohi ühendada? Sel juhul saab ju ilma võtit kasutamata makki kuulata. Ainuke asi, et siis peab akult tulev juhe veidi jämedam olema, et makk piisavalt voolu saaks.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 09, 2011 20:34 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
sest,siis on mingi hommik üllatus,et auto ei käivitu,kuna aku tühi,kindlasti pane veel võimendi remote otse taha,siis lükkamine kindlustatud :bang:

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 10, 2011 13:27 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 24, 2011 1:20
Postitusi: 84
SFI-calibra kirjutas:
sest,siis on mingi hommik üllatus,et auto ei käivitu,kuna aku tühi,kindlasti pane veel võimendi remote otse taha,siis lükkamine kindlustatud :bang:


Hmm, eks see juba maki enda teema. Mul näiteks on kokku ühendatud- täiega jama ju kui tahad kohapeal makki kuulata peab süüde sees olema. Nädal aega seisab siis läheb ikka võtmest käima, vahepeal saab 100m sõite ka tehtud... et minu arvates võib sellist lollust teha küll.
Võim on juba teine teema, tarbib ikka tükkmaad rohkem voolu tööolekus, kui makk väljalülitatult.

_________________
Calibra C20NE
E34 2.5Td


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 10, 2011 14:01 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Ma nüüd ise kindel pole kas mul seal makil taga miskit ühendatud või mitte .... iso pistik ainult .... ning samuti ilma süüteta saab makki kuulata jne .... võim jah remotega et kui makk väljas siis see ka .... seniajani pole õnneks ööseks makki tööle jätnud ning hommikul autot käima lükanud :D .... eks mõnesmõttes kui teed selle ilma süüteta maki kuulamise võimalikuks siis peab kohe tähelepanelik olema et seda makki siis ka tööle ei jäta .... :D muidu ise väga rahul sellega .... hakka siis koguaeg süüdet sees hoidma kui kuskil seistes tahaks muusikat kuulata :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 22:14 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 31, 2011 23:11
Postitusi: 78
Asukoht: Saaremaa
Uurisin natuke seda süsteemi seal, ja testisin ka.
Nimelt Punane juhe pistikus on see kuhu tuleb vool siis kui süüdet keerad.
Must juhe peaks olema seal memory juhe kuid seal ei ole ka pidevalt voolu, ka ainult süüdet keerates.
Pruun juhe peaks olema mass, see on seal punase üleval.
kuid maki taga olev kollane juhe läheb pistikuna otse musta, ja punane punasesse.
Pistikus olev kollane juhe on üleüldse kuskil all, on mingi kõlari kas + või - ots.
ja Süütelukust proovisin ka voolu, Pidev vool oli kõige ülemisel augul(must jäme juhe) ja ka tagumisel (mingi väike hall juhe)

Eks see üks segadust tekitav värk on. Teisel calil kodus on pistiku juhtmed samat värvi ja samas kohas asuvad ja seal töötab makk ka süüteta.

Väike skeem ka siis:
[ 1 l 3 l 5 l 7 l
[ 2 l 4 l 6 l 8 l See on siis ülemine pistik: 3 on mul must, 7 on pruun ja 8 on punane ( "[" tähistab pistiku seda nagaga poolt) et kõik õieti vaataks.

[ 1 l 3 l 5 l 7 l
[ 2 l 4 l 6 l 8 l Ja see on alumine, millel on kõlarite juhtmed. Ei puutu asjasse.


Ehk keegi siis teab täpsemat nõu anda mis teha, proovisin ka nii et ühendasin maki taga oleva punase ja musta juhtme ning panin siis pistiku külge, kuigi mul oli süüde välja keeratud läks süüde iseenesest sisse, võtit keeramatta. sellist süsteemi ka pole mõtet ju teha.

_________________
V6 125kw green


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 22:22 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Nii palju kära tühjast asjast :D .Vea akult otse vool makile ja kogu lugu-omal olen kõigil nii teinud(ok lisaks olen vedanud ka pagasisse võimudele voolu).

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 22:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 31, 2011 23:11
Postitusi: 78
Asukoht: Saaremaa
Ok, aga kui toon selle juhtme otse akult, siis millise juhtme külge see seal pistikus peab kinnituma, kas punasele?

Pole muidu kära midagi, pole lihtsalt enne selliste asjadega tegelenud, ei hakka huupi ka midagi tegema ju. :D

_________________
V6 125kw green


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 18, 2011 1:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 31, 2011 23:11
Postitusi: 78
Asukoht: Saaremaa
Kõik nüüd töötab, sai ka siis aku pealt asi käima pandud, palju lihtsam kohe!

Võib lukku panna!

_________________
V6 125kw green


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 24, 2012 13:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
Üldiselt otse akult voolu peal hoidmine on tihtipeale põhjuseks, miks akust vool kaob, sest maki võimendil on kogu aeg toide peal. Endal on mitu juhust olnud.
Kindlam oleks lüliti vahele panna (peab muidugi vastavat voolu kannatama).


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11