*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 4:00

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Mär 19, 2010 2:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Jyrka kirjutas:
narkokoer kirjutas:
lihtsam oleks siis ju doch kolle osta ja lihtsalt ne jaoks flantsid teha.

NE motoga Calibra-sid sõidab Eestis rohkem ringi kui DOCH moto kolle-sid saada on :D
Ja sõber, kes seda tegema hakkab,ütles,et see flantside tegemine kõige rohkem aega võtabki,et torude väänamine ja kokku keevitamine pidi helppo homma olema!!!


Kui ta neid flantse välja viilima hakkab siis vast jah. Tänapäeval on palju "popimaid" viise kah selleks. Näiteks joonestad flantsi AutoCad programmi ja saadad e-mailiga vesi/laser/plasma vms lõikusesse. Tasud arve, ja saad kätte midagi sellist:
Pilt

Oluliselt soodsam kui ise neid välja freesima hakata...

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 20, 2010 22:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Nov 01, 2009 18:13
Postitusi: 106
Asukoht: Eesti/Norra
Lihtsam oleks siis ju saata juba tihend- kuna flanss ju sama mõõtmetega tuleb :roll: Kuid miks ta peab ültse olema välja voolitud- ta ju võib olla neljanurkne tükk kaa- ja augud siis õigetes kohtades- minuarust on seal mootori pikkuses ühtlaselt sile kuhu kinnitub kol. või exin- pikkus muidugi peab olema sama mis sinna ära mahub- kuid auke ju on lihtne teha :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 0:28 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kui juba teha siis ikka välimuselt ka kena ega mingit käkerdist pole mõtet külge keerata. :bang:
Siin küll aluspind kena aga see mis peale tehtud pole just silma ilu ilmselt veits lihvimist vaja :mrgreen:
Pilt

Auke ei ole midagid nii lihtne teha kui puuduvad vastavad vahendid.
Võiksid ühe ju kodus valmis teha ja näidata kuidas välja tuli, mitu puuri äralõhkusid ja kaua aega läks :clap:
Kui saadad tihendi siis nemad teevad autocadiga sama mida oleksid võinud ise teha ja ei pruugi saada seda mida täpselt soovid.


Fatzer kirjutas:
Lihtsam oleks siis ju saata juba tihend- kuna flanss ju sama mõõtmetega tuleb :roll: Kuid miks ta peab ültse olema välja voolitud- ta ju võib olla neljanurkne tükk kaa- ja augud siis õigetes kohtades- minuarust on seal mootori pikkuses ühtlaselt sile kuhu kinnitub kol. või exin- pikkus muidugi peab olema sama mis sinna ära mahub- kuid auke ju on lihtne teha :roll:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 1:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Nov 01, 2009 18:13
Postitusi: 106
Asukoht: Eesti/Norra
No pildipeal tehtukohta võib tõesti öelda "KÄKERDIS" -Kuid on täiesti olemas vahelduvoolu elektroot (16 kr. tk.) mis liidab malmi ja roostevaba terase- seega võib kinnitused lõigata maha tavaliselt malm kol.- iseasi on see kuidas nad koos püsivad- pole keevituse alal spetsjalist -aga kaldun arvama - et üks nõrk asi vahel rikub ära kõik- ecotec. mootoril ei taha malm. kol. ültse vastu pidada- ja lammaritest, kus vähegi küsinud olen - kõik on lõhki ja mõrasi täis. Seega See malm osa seal vahel on neile kellel pole piisavald resursse- et osta näitex Lexmauli toodet... :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 1:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
mul said küll flanssid poole päevaga tehtud. ja materjali eest maksin ka aint 50.- 1cm paksune raud.doch kolde sain 400.- vanad otsad maha ja uued asmele keevitada ja 500.- torukolle olemas.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 2:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Nov 01, 2009 18:13
Postitusi: 106
Asukoht: Eesti/Norra
narkokoer kirjutas:
mul said küll flanssid poole päevaga tehtud. ja materjali eest maksin ka aint 50.- 1cm paksune raud.doch kolde sain 400.- vanad otsad maha ja uued asmele keevitada ja 500.- torukolle olemas.



Vanad otsad maha ?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 21, 2010 21:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
ikka, maha sealt kus toru ümmarguseks läheb. osad on siin pärast mingi paari cm jupi sirget toru juurde keevitand ka ,aga mina pole sellel siiani põhjust näind ta peaks ilma juude keevitamatta ka mootorist mööda jooksam. mul flantsid freesitud ilusti astmeliselt. toru läheb ilusti sisse, randi taha nagu päris.

Pilt



Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 13, 2010 10:54 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
nii palju siis veel lisan juurde,et sinna tuleb keevitada 4-5 cm toru jupid,doch kolde otsa.muidu ei keera karteri juurest mööda.ja ei jookse flantsidega kokku. endal sai asi eile valmis ja peale,ja väga hea sai.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11