*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Apr 19, 2024 2:08

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 30, 2008 22:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
kumba varjanti tasuks katsetada,kas ploki või kaane lihvimist?
palju se juurde annab autole üldse?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 02, 2008 17:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
ei ole keegi nii näppind oma autot?

aga õhulugejast(labaga)vedru pingsust muutes on keegi midagi saavutanud? kui on siis mitu hammast ja kuhu poole keerama peaks :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 02, 2008 22:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
õhulugejaga sai proovitud kunagi midagi,midagi muutus kohati läks väga hulluks masin e tahtnud üldse töödata.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2008 10:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
mulle üks sõber ütles et keera 1 hamba jagu vedru pingsust nõrgemaks,et siis käseb aju natuke rohkem kütet läbi pihusti anda,tegin seda,ei saanud aru et paremat midagi oleks.
keerasin huvipärast vedrut rohkem pingule(4-5hammast)põhimõtteliselt peaks kütuse kulu natuke väiksemaks minema.
enda arust sain nii juurde jõudu madalatel pööretel ja kiirendus paranes ka natuke.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2008 13:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 22, 2007 23:22
Postitusi: 100
Asukoht: Haapsalu
loe siit http://calibraklubi.ee/viewtopic.php?t= ... F5hulugeja


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2008 15:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
minu rumal pea ei saanud piisavalt infot sellest :(


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2008 15:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
põhimõte lihtne keerad seda 8 hammba võrra selle traadini mis tõnuril siniseks oli tehtud kohati. hammbaid hakkad lugema sellest kus punane nool oli. kui midagi ei mõjund saad ju alati 8 hammast tagasi keerata.

asjapõhimõte on siis selles et sa lased seda vedru mehanissmi rohkem lõdvemaks. ühesõnaga see õhuklapp peaks rohkem avanema.



nii sain mina aru.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2008 23:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
kütuse kulu suurenemist ma ka väga ei taha.
keerasin vedrut mõlemale poole,mulle tundus et parem on siis kui vedrut rohkem pingule keerata,aga siis hakkavad heitgaasid rõvedalt haisema,nagu hullult kuuma saaks mootor :(


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 04, 2008 19:25 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Rohkem ei avane sul seal miskit - soojast ja külmast sidrunist tuleb ikka sama palju mahla välja... Vedru õgvendamisel liigub klapp kergemalt. Tegelikuses on vb mingit reaalset tunnet tunda vaid kergendatud hoorattaga... pöörete kiire muutumine ja õhu kulgemine...

Piisavalt palju õhulugejat näppides võib õhulugeja metsa küll keerata. Kui on tõesti väga tuunima hakata, siis enne seda tuleks kõvasti materjale läbi töötada ning esimene asi (vast iga ehitaja teab), on siiski õhk - "kuidas anda masinale rohkem õhku" - ja usu mind, selle õhulugeja vedru lõdvemaks muutmisega sul torude läbimõõt ei kasva! ;)


imo.

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 05, 2008 9:15 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Reto kirjutas:
soojast ja külmast sidrunist tuleb ikka sama palju mahla välja...

Pakuks sulle katsetamiseks sidruni temperatuuril -10 ja sidruni temperatuuril +10 :lol:
...aga muu jutt suht õige!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 09, 2008 14:18 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Juun 02, 2007 12:21
Postitusi: 100
Asukoht: valgamaa
aga surve astme kohta ei oska keegi midagi tarka rääkida?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 10, 2008 8:33 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
LTB kirjutas:
aga surve astme kohta ei oska keegi midagi tarka rääkida?


Teised kolvid või plokikaane lihv... - rääkigu need, kes seda teinud on.

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11