*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 9:13

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 17, 2008 1:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 0:15
Postitusi: 140
veel parem on salongi ära plaatida ja istme asmele panna potti... ja ära unusta pirni ka siia rippuma panna.... :idea:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mai 17, 2008 5:33 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
no jah calibrast siis peldikut tegema mehed/naised tehke oma bemmist pesumasin : :twisted:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 18, 2008 19:17 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Mai 08, 2008 21:27
Postitusi: 4
IRW.......naera ribadeks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 26, 2008 15:19 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
ja kui see kõik lõpuks tehtud siis ärge unustage summuti survelaagrit, see annab kohe 100kw juurde, sest see võimaldab paremat gaaside ringlust sportpütis ja gaasid nagu tuuled puhuvad läbi summuti. lisaks sellele osutab see head vastusurvet väljalaskesüsteemis. kõige parem oleks panna mingi belarusi esirattalaager, sest see on ikka koonuses ja vene kvaliteediga detail. sai ka calibrale pandud summuti survelaager, nüüd tõmbab reaperi turbokalt nii eest ära et kui reaper on käiku alles vahetamas, olen ma juba finishis :D nii et tuunerid, kindel mis vajab lisamist on summuti survelaager 8) kindlasti vahetage ka pideva aja tagant klaasipesu vedelikku, kui paak ei saa tyhjaks vähemalt kuu aja jooksul, sest seisnud pesuvedelikul pol nii head puhastamisvõimet kui uuel ja putukajäänustega calibra tuuleklaas osutab suurt tuuletakistust 8)

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 26, 2008 18:28 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
NO TULE TAEVAS APPPI:D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ...
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 26, 2008 19:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 04, 2008 22:49
Postitusi: 2
Inimesel on tõsi taga ja te teete nyyd siin nalja.....aga häid ettepanekui on kyll ja veel ....

_________________
opinions are like A"#holes, every1 has one and usually they stink:D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 1:56 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Ära nüüd irooniat nii südamesse võta... aga kogu see topic lihtsalt kujunes selliseks. Kui sul on tõesti huvi midagi oma auto juures kõvemaks kruvida, siis alusta korda tegemisest... olen näinud, kuidas Stock masinad vuravad 'ise-tuuneritest' mööda puhtalt selle pärast, et õlid-rihmad on vahetatud ning all on uus rehv... Tõsisemaks putitamiseks on vaja aga head algkapitali. Alguses on muidugi vasika vaimustus ning suur isu kõik võimalike lisade peale ladumise suhtes, kuid tegelikuses tuleks siiski alustada sellest, et auto oleks korras. Kui sul on aga tõesti läbitud kogu hooldus ja remont ning raha jääb üle, siis võta otsing lahti ning hari end sealt kaudu. Paar päeva foorumi ja interneti saitide sobramist, peaks nii mõneski asjas selge pildi looma. Aga suu-soojaks ütlen, et esimene tõsiselt võetav ettevõtmine on ehk plokikaande lihv (ka selle kohta on palju siin räägitud), aga võimalusi on palju ning kõik nad tahavad $$$!
Ära vaid siinsest satiirist kohutatud saa... ajapikku kandud ise irwitaja rolli üle! ;)

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 08, 2008 23:53 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Mina ei tea kuidas teiega lood on aga Vengaboys'i kuulamine pidavat ka 25 heppa juurde andma 8)

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 09, 2008 17:12 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Reaper kirjutas:
Mina ei tea kuidas teiega lood on aga Vengaboys'i kuulamine pidavat ka 25 heppa juurde andma 8)


...ja kui sa seda extra-bassiga kuulad, lööb sumpast leeki välja!

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra tuunimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 24, 2008 0:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
kaugel pilli ehitus on:D:D:D:D?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Laupäev Jaan 17, 2009 1:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 16, 2008 18:18
Postitusi: 141
Asukoht: Tartumaa
Reto kirjutas:
Reaper kirjutas:
Mina ei tea kuidas teiega lood on aga Vengaboys'i kuulamine pidavat ka 25 heppa juurde andma 8)


...ja kui sa seda extra-bassiga kuulad, lööb sumpast leeki välja!


Tegelt on nii, et ekstra-bassiga kuulates sureb mootor välja tühikäigul.. sõidu ajal hakkavad tuled hõõguma... Kõige parem idee oleks osta tuuningteipi ja ise leegid peale nikerdada!
Teibiga saab üldse kõik tehtud, pole üldse mõtet mingeid kolossaalseid summasid kulutada vaja... Isegi Mcgyver tegi teibi abil kakast leiba!

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra tuunimine
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 14, 2009 11:55 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Juul 15, 2007 23:05
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Päris korralik õpetus tuunimiseks :) aga huvitav mis siis saab kui seda mula võetakse tõsiselt tahaks seda püssi juba näha :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra tuunimine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 14, 2009 1:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Mis sportsumpsist te siin jahute!?
Peale kollektorit ei tohi olla mitte mingit lisa raskust!
Sumps alt ära ja siis hoia piip ja prillid!

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra tuunimine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 14, 2009 1:04 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tegelikult jah Veits vana teema... :lol: :lol: :lol:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: calibra tuunimine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 14, 2009 1:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Nov 28, 2007 23:01
Postitusi: 178
Asukoht: Pärnu
Sega kirjutas:
Tegelikult jah Veits vana teema... :lol: :lol: :lol:


Njah...oli see teema kuhugi teise foorumisse pandud ja ma ei vaadanud kuupäevi :oops: Vanasti tehtigi paremat huumorit :lol:

_________________
VW Golf IV;Yamaha XJR1300


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11