*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 11:07

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: C20xe -le turbo peale.
PostitusPostitatud: Reede Aug 10, 2007 17:12 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Juul 25, 2007 11:03
Postitusi: 75
Ei ole kyll calibra omanik, aga mootor on calibra pealt pärit :P. Plaanid siis sellised, et plaan panna autole turbo peale. Kust oleks võimalik saada uusi kolbe, kepse, sidur... jne, kõik mis tuleks ära vahetada et turbot peale panna. Asi peaks tulema muidugi mõistuse piires, 1 bari tahaks ikka sisse lasta. Eelarveks kujuneb kuskil 20 000 - 25 000 eeku. Kõik kes myyvad juppe andke märku ja mis jupid ma peaksin ära vahetama.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 13, 2007 20:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Myy enda vana pann maha ja osta kohe turbokas, saad oluliselt odavamalt hakkama :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 13, 2007 20:30 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
surveaste on tavalisel dochil teine kui turbokal :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 14, 2007 1:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Reaper kirjutas:
surveaste on tavalisel dochil teine kui turbokal :wink:


On ju mainitud et uusi kolbe vaja... :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 14, 2007 12:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Juul 25, 2007 11:03
Postitusi: 75
No-kia kirjutas:
Myy enda vana pann maha ja osta kohe turbokas, saad oluliselt odavamalt hakkama :twisted:

Ma arvan et ise turbot peale pannes saab sellest rohkem kätte kui 150 kw, ei usu et saab odavamalt hakkama, kui turbokas ise maksab mingi 20 000. Pealegi oleks mul võimalus tutvuste kaudu mõned asjad isegi kõvasti odavamlt saada :) .


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 22, 2007 1:50 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Ja mis sa arvad, et õigest turbokast ei saa rohkem kätte või?? Saab küll kusjuures ja veel üpris lihtsalt. Turbo ehitus ei ole nii lihtne, et iga mats või suvaline automehhaanik sellega hakkama saab nii, et asi tööle jääb. Muidugi vajaminem kraam maksab ka mõnuga:
kepsud ca. 8000.- (kui veel õieti mäletan)
kolvid ca 7000. komplekt
progretav aju, WB lamda, kui kasutad VEMS-i siis ca 14000.- pluss seadistamine ja paigaldus kui ise ei oska
siis veel sidurikomplekt SRE 9300.- (selle sain veel soodukaga :D )
pluss veel voolikud, ploki puurimine ja hoonimine, plokikaaneremont, kõikvõimalikud tihendid (metallist plokikaanetihend maksab juba ise päris hästi), kollektorite valmistamine (see töö pole ka lihtsalt torujuppide kõveraks väänamine, vaid üks töö mis tuleb täpselt teha), IC jne, ja veel antud mootori eripäradele vastav turbo (mitte mingi suvaline) ja meeletu hulk töötunde. AGA see kehtib sel juhul kui tahad midagi töötavat, ja VÕIMAST 8)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 24, 2008 8:43 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2008 14:42
Postitusi: 46
Asukoht: Mustamäe
No-kia kirjutas:
Ja mis sa arvad, et õigest turbokast ei saa rohkem kätte või?? Saab küll kusjuures ja veel üpris lihtsalt. Turbo ehitus ei ole nii lihtne, et iga mats või suvaline automehhaanik sellega hakkama saab nii, et asi tööle jääb. Muidugi vajaminem kraam maksab ka mõnuga:
kepsud ca. 8000.- (kui veel õieti mäletan)
kolvid ca 7000. komplekt
progretav aju, WB lamda, kui kasutad VEMS-i siis ca 14000.- pluss seadistamine ja paigaldus kui ise ei oska
siis veel sidurikomplekt SRE 9300.- (selle sain veel soodukaga :D )
pluss veel voolikud, ploki puurimine ja hoonimine, plokikaaneremont, kõikvõimalikud tihendid (metallist plokikaanetihend maksab juba ise päris hästi), kollektorite valmistamine (see töö pole ka lihtsalt torujuppide kõveraks väänamine, vaid üks töö mis tuleb täpselt teha), IC jne, ja veel antud mootori eripäradele vastav turbo (mitte mingi suvaline) ja meeletu hulk töötunde. AGA see kehtib sel juhul kui tahad midagi töötavat, ja VÕIMAST 8)



Muidu täitsa õige jutt, kuid ära poissi nyyd väga ära kah hirmutage!
ise ei oska ma muidugi midagi kaasa rääkida turbode koha pealt kuid lihtsalt ei salli seda, et iga posti küssale vastatakse stiilis "mida sa veel teha ei tahaks"
aga edu igatahes!

_________________
"calibra" of the sound valmimisel.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11