*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 21:02

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: "S" käigukangil
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 14, 2006 14:26 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Sept 16, 2005 13:28
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
Tekkis selline mõte, et kas oleks võimalik seda "S" reziimi ümber programmeerida?

Sest tehaseseades vahetab Sport reziimis 1. käigult kohe 3. peale, aga toredam oleks kui vahetaks ikka järjest :twisted: .

Loogiline on, et siuksel paarutamisel saab käigukast vatti, aga ega koguaeg ka ei ralli, või riukub selline asi väga automaatkasti :wink:

Oskab/ teab keegi, kas selline softi vahetus on võimalik ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 16, 2006 16:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Mär 12, 2005 21:48
Postitusi: 181
Asukoht: Pealinn, Suvepealinn, Riia
enda kogemuste põhjal tean, et "sport" režiimis vahetab kast käike kõrgematel pööretel, mitte ei jäta midagi vahele


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 16, 2006 23:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Aug 16, 2005 22:22
Postitusi: 81
minu teada ka hoiab käiku kauem kinni ja siis vahetab,


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 17, 2006 1:53 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Sept 16, 2005 13:28
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
Et mitte mõttetult vaidlema hakata, siis võin homme saksakeelsest manuaalist uuesti järgivaadata. AGa minu mäletamist mööda oli seal "S" reziimis 1. käik (millega ta laseb pöörded suht kõrgeks kiirendusel ajada) ja siis 3. käik.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 22, 2007 22:34 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 15:38
Postitusi: 451
Asukoht: Tartu
Nope!

Viie aasta jooksul olnud Calibra automaadi sangas ja julgen arvata, et S-reziimis vahetab käike kõrgematel pööretel ja teist vahele ei jäta, sest muidu poleks see eriti Sportlik.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 23, 2007 9:55 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Veebr 16, 2003 16:15
Postitusi: 407
Asukoht: Tallinn
niipalju kui mina automaadiga sõitnud olen (3a.) ei ole täheldand küll seda et "s"ga käike vahele jätaks... "S"iga kiirendades vahetab esimeselt teiseleV6 kuskil 6400 -6500 vahel ehk u 75kmh kiiruse juures...
teiselt kolmandale 130km kiiruse juures ja neljas läheb mingi 170-180 juures sisse (täpselt ei tea kuna siis jälgisin rohkem teed kui tahokat)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 06, 2007 23:37 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 15:38
Postitusi: 451
Asukoht: Tartu
Kas V6-l polnud 5k automaat?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 07, 2007 12:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Sept 16, 2005 13:28
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
http://www.calibraclub.ee/modules.php?name=tehnilineet

siit leiab, et tegemist mõlemi moto puhul siiski 4 käigulise kastiga.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11