*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 19:56

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: kumba eelistada???
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 11:48 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Okt 15, 2004 17:39
Postitusi: 17
Sportsummuti SM124 ( http://www.relle.ee/?cl=products&op=sho ... section=15 ) või Sportsummuti SM125 ( http://www.relle.ee/?cl=products&op=sho ... section=15 ) või siis Sportsummuti WM Sport 93534 ( http://www.relle.ee/?cl=products&op=sho ... section=15 )

Kumba eelistada ?!? Ja miks , ehk on kellelgi kogemusi?!?!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 12:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 10, 2005 20:36
Postitusi: 94
oleneb mis häält tahad :P
sm 125 peaks tegema ikka väga kõva häält (umbes täpselt selline tegi 1.1 punto küljes juba põrgulärmi :D ). esimene pütt on siuke suht koht medium häälega.. piisav minu meelest. viimast ei oska kommentaarida :) ma võtaks esimese isiklikult.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 14:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Mai 07, 2005 17:39
Postitusi: 137
Asukoht: Norra-Tõrva
mul on esimene hääl suht vaikne aga kõvem kui originaalil ja auto kujuga läheb ilusti kokku st. sobib hästi :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 16:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
VecGL kirjutas:
oleneb mis häält tahad :P
sm 125 peaks tegema ikka väga kõva häält (umbes täpselt selline tegi 1.1 punto küljes juba põrgulärmi :D ). esimene pütt on siuke suht koht medium häälega.. piisav minu meelest. viimast ei oska kommentaarida :) ma võtaks esimese isiklikult.


see lärm sõltub kah paljudest asjadest, kui pikad ja jämedad on torud, mitu pütti on all ennem sportpytti jne . . .

katialösaatori v keskmise pöyi eemaldades see lärm ka kasvab . . .


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 17:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Nov 30, 2004 23:02
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
no mul on katialösaatori ja keskmine pütt tühi. tagumine on otse läbipütt, ei tee suurt ültse valiut häält, kohapeal käies ei saa midagi aru ainult 3,5 t pöörde juures hakkab veits häält tegema


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 26, 2006 19:38 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 10, 2005 20:36
Postitusi: 94
see jah oleneb muidugi mitmest asjast, lihtsalt võtsin selle järgi ka, et selle
sm125 pütiosa ise on ka väiksem ja seetõttu juba nats enam häält teeb. :wink: tegelt see suht loto vist, kas jääd häälega rahule v mitte.. pealtnäha ju ei saa ikka eriti ennustada ja iga auto taga ta ka teeb erinevat häält nõksa :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 27, 2006 10:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 9:11
Postitusi: 24
Asukoht: soome/tallinn
ylisuured torud on ylehinnatud.
Toon näite yhe kliendi Corvette pôhjal:

tuli vend uksest sisse ja teatas et autol pole jôudu. Autol olid 2,5" torud all. sai asju uuritud yhe ja teise kylje pealt. Tulemusena vahetasime torustiku ringi sellisex nagu fyysika seaduste pôhjal vôiks loomulik olla. Ehk siis kui väljalaskegaasid jahtuvad nende ruumala väheneb-seega torud peaksid tahapoole minnes peenemaks minema. Sai siis autole alla kruvitud torustik nii et mootori poolt vaadates algas sama 2.5" toruga ja peenenes tahapoole nii et viimasesse pytti sisse läks 1,5" . lôpukaunistuseks tuli umbes 1,25" neli kaunistusega toruotsa. Tulemuseks oli vägagi ônnelik klient kes sai mootorisse jôud tagasi ja autole palju muhedama mörina. Kôige sellele lisaks veel olla resonatsioon seal 3000 rpm juures ära kadunud.

PS ameerikamaa mootoriehitajate kuldreegel on et väljalasketoru mootoripoolne ots ei ole suurem kui 75% silindri läbimôôdust..

Nyyd kindlasti tahetakse öelda et corvette pole cali. ei ole aga kui ajad taga ka kytusekulu ja ringrajal igapäev ei sôida siis summutis peab pisut vastusurvet olema. juba ka sellepärast et lamda kuumeneks töötemperatuurini(600´C)
Oma sierral summutiringi ymber ehitades ( oli 2 simons vaba läbijooksuga pytti all 2" torud eest taha) ajasin samamoodi tahapoole peenemaks torud ja sain tulemuseks palju mônusamad hääled, väiksema sissekostuva mörina ja kytusekulu väiksemaks ilma et oleksin tundnud vôimsus kadu( nyyd on all esimeseks painduv sukk, selle järel ameerika päritolu nn leegisummuti ehk sutsu peatorust jämedam "pytt" mille sees kôva vill ja auklik otsetoru. selle järel Simons suurem pytt. siis toru taha otsa välja ja lôppu TDM look Simons pytt)

vast saite aru kuigi keeruliseks läx. Kui keegi tahab siis seletan lisa. Calidele 8 torustikku eest taha alla ehitatud ja tulemusi vastavalt kliendi soovidele ka saadud. Peab mainima ka seda et torukollektod muudab väljalaske hääli( muust rääkimata)

_________________
if parts don´t brake, U´re not making inough power!!http://www.iv.ee/video/friends.wmv


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 27, 2006 14:57 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
vastusurves rääkides juhtus mu esimese autoga selline asi, et viimane põtt kukkus õldse alt ära.
Alles oli tol ajal nii KAT kui kesmine pütt ja vastusurve kadus . .
võimsuse kadu oli ca 20-25 %,
hääl oli ja isegi tavalist minekut enam mitte . . .


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11