*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Esmaspäev Apr 29, 2024 14:01

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 28, 2003 0:42 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 0:46
Postitusi: 815
Asukoht: Tallinn
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
A Chance to Race is A Chance to win!
------------------------------------------------------ 100 CAR


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 29, 2003 0:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
huvitav on see jah aga kahjuks kulub sellise lahendusega jube palju pappi filtri puhastusele.

_________________
ögös mögös


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 29, 2003 9:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
IMO peaks teisele poole samasuguse ava tegema, oleks pilt kuidagi ühtlasem, aga mõte iseenesest päris hea ja ilmselt saab auto ka väga hästi "hingata" 8)

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 29, 2003 17:59 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Mär 10, 2003 0:15
Postitusi: 123
Asukoht: Tallinn/Paide/Pärnu
pakuks et paari nädalaga filter umbes. muidu hea lahendus, sest see kaan on paljudel sealt eest niikuinii kadunud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 12, 2004 15:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mär 03, 2004 2:53
Postitusi: 320
Asukoht: Tallinn/www.calibraklubi.ee
Selline kysimus teadjatele, mis on kõige paremad lahendused Calibra puhul õhuvõtux???
Kas kapoti sisse olex vaja siis augud lõigata? ... ja kui on, kas siis alusriie peab kaduma?
Kas soe õhk peax ka paremini kuskilt välja pääsema?? See on selge, et koonusfiltri puhul olex see hea, kui otse kylm õhk peale tuleb!!! aga kas need avad kapotis on vajalikud??

Pilt

Pilt

Pilt

NB! Kõik targad ettepanekud on teretulnud!!!! :lol:

_________________
Igaüx on oma õnne sepp ! Vot tak


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 12, 2004 16:32 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
selle viimase auto puhul ei usu ma et tegu õigete õhuvõtu avadega.. mul samasugused fake kapsariivid kapotil :D aga noh .. kõik oleneb ju sellest kui hästi sa suudad koonusfiltri eraldada mootorist ja muust kraamist, et vesi või muu selline mitte vajav asi filtrisse ei tungiks.. ise arvan et sellist ideaalset kohta ei olegi, sest vesi võib igaltpoolt sisse sattuda.. ise kasutan samasugust kergalumiiniumist toru ( 75 eek) , mida leidub igas korralikus ehituspoes ja sinna otsa panen veel võrgu, mis suurema "kaka" kinni püüab.

Muidu on asi nii et cali saab oma õhu nii või naa eest stange juurest ja et kuum või see soe õhk välja pääseks võib ju paigaldada miski hood scoop kapotile ja kapotile auk sisse muidugi . aga sella auguga on see teema et tuleb vaadata et vihmaste ilmadega vesi kuidagi jagajakaane peale ei satuks.
Sellega saab siis sellise õhuringluse , sest teaduslikult seletatud ju , et soe õhk liigub ülespoole.. :wink:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 13, 2004 11:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 26, 2004 14:18
Postitusi: 1125
Asukoht: tallinn
Pilt
Mis lahendus sul selle pildi peal on?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 13, 2004 13:35 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
no ausalt öeldes on tegu virtuaalse pilditöötlusega 8) Asi siis selles et tekkis tahtmine sobitada calile hood scoop aga kuna täpselt ei teadnud kuidas ta autole sobib, siis proovisin virtuaalmaailmas endale väikse ettekujutuse luua.

Selle süsteemiga mõtlesin immiteerida subaru imprezade süsteemi, kus külm õhk liigub otse õliradika peale... Endal tahtsin siis luua väikese "õhutee" kapoti alla , mille kaudu külm õhk liigub otse esi radika peale aga asi suht pointless..
1. radikas saab oma jahutuse nii või naa eest stanges olevates avadest ( mis on piisavalt hea radika jahutus juba iseenesest)
2.Kui ülevalt tuleb külm õhk ja eest radika juurest ka külm õhk, siis see ülevalt tulev õhusurve ( sõidu ajal) on nii suur , et sellel soojal õhul ei ole ka eriti kuhugi minna ja siis ei toimi asja mõte eriti. Muidugi auto liikumist see eriti ei mõjuta aga samas kui on paigaldatud autole koonusfilter, ei tee see kuuma õhu jäämine mootoriruumi mitte grammigi positiivset. Kui hood scoop'iga on m õeldud õhk välja lasta oma mootoriruumist , siis arvan et asi töötaks paremini kui see lahtine avaus oleks suunatud auto esiklaasi poole , mitte sõidusuunas. ( see käis siis radiaatori jahutuse juurde)

Muidugi selle hood scoop'iga on mul 1 variant veel , mida isegi tahaks proovida. Kasutaks siis neid samuseid kergalumiiniumist torusid, mida kasutatakse majade ehitusel ventilatsioonisüsteemis. Auk , mis kapoti sisse lõigatakse peab olema täpselt sama suur nagu toru läbimõõt.. Usun , et 1m pikkusest torust (just nii pikalt neid poes müüakse) piisab täielikult, sest toda annab omakorda venitada poole pikemaks. Ise valiks selle keskmise läbimõõduga toru .. vist oli kuskil 75mm läbimõõduga. Ühe otsa kinnitaksin kapoti sisse puuritud ava külge ja teise veaksin koonusfiltri juurde ( mis on eelnevalt mootorist eraldatud) . Koonusfirtli ja mootori vahel olevasse eraldusseina puuriksin samamoodi toru läbimõõdu suuruse augu, et toru ideaalselt sinna sobiks.. kui auk saab natuke suurem siis soovitav oleks see millegagi kinni mätsida. See süsteem tagab koonusfiltrile külma õhu ligipääsu koguaeg ja samas kui paigutada kapotile hood scoop, siis see scoop varjab kapoti sisse tehtud augu ülevalt poolt ära, mis on hea selles mõttes, et siis ei pääse vesi või mingi muu kraam sellest õhuavast ülevalt poolt sisse ( nagu vihm vms) . :lol: Ja suurema saasta sattumist õhusüsteemi saab vältida sportvõre paigaldamisega kas siis kapoti sisse puuritud augu ette või hood scoop'i ava ette.

(Ps! Seda süsteemi ei soovita autodele mis sõidavad ka talvel ringi, sest siis saab koonusfilter koguaeg liiga külma õhku ja õhulugeja või mingi andur seal võib ära külmuda ja see pole mitte hea :P . Muidugi saab alati talveks süsteemi maha kiskuda )

(Kui koonusfilter on korralikult mootorist ja kuumast õhust eraldatud ja talle pääseb ligi külm õhk, siis pole erilist probleemi selle kuuma õhuga mis mootoriruumi jääb.. see ei tohiks antud süsteemi puhul filtri tööd segada )

Endal on tõenäolisem just see viimane plaan. Praegu on kapotil ikka kaks kapsariivi ja asi seisabki praegu selle taga, et kohe ruttu ruttu kui auto ostsin sai soetatud need samused riivid esimesest ette juhtuvast autopoest ja lolli peaga sai kohe peale ka kleebitud.. tegu siis 2 poolse teibiga mis neid kinni hoiab ja nüüd kui tahtsin scoopi kapotile panna , tuli välja et seda kahepoolset teipi on sealt väga raske kätte saada ja terve kapott peab värvi alla minema ( auto just värviti mai lõpus ).. Praegu on rahadega aga suht halb seis ( võru värvitöökojad võtavad parajalt kallist hinda) , niiet see süsteem peab ootama.

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11