Ühes vene tuuning lehes lugesin, et tuningut peab alustama piduridest, nt AP Race, J-Art, Mov't, aga see on kallis lõbi - ca 1000-3000 euro!
Siis juba kõik mida kirjutas Reix. Vot, selline asi, ise proovitud oma naha, mis on võimsam mootor tavalistega piduritega, motori vahetamine tõusis võimsus kaks korda, aga pidurite efektiivsus oli jama (asi on scorpaga), kui pandi tavaliste kettade asemele ka COSWORTH kettad, asi läks kohe paremaks.
Aga veel üks point strutbariga, kui teed avarii siis sul läheb viltu mitte ainult üks tiib aga kohe mõlemad
(samuti on olemas kogemused)
Aga juhitavus muudub strutbatiga päris heaks. Ja veel moment, ei tea miks Eestis pole kuulsad sellised asjad nägu Saksa H&R vedrud ja KW amortid
Nt mul Scorpal seisavad kollased KW amortid (aga vedrud on standartsed)
Oi, pljaat, tuningust võib tunnidega ajada juttu, parem oleks kui sa küsiksid mis sinu nägemises on sportlikum
Kas tõesti DESIGN, või siis PERFOMANCE
Minu meelest Calil on väga sportlik välimus.