*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Esmaspäev Apr 29, 2024 3:43

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 05, 2005 19:42 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mai 01, 2005 15:13
Postitusi: 189
Asukoht: Tartu
Lugu siis selline et Calil on kooonusfilter juba ostmisest saadik küljes,. kes teaks öelda palju koonusfilter õhku puhastab? probleemselles et sõidan ka vahel mööda kruusateed. kas oleks mõte see tavalise filtri vastu vahetada? igasugune info teretulnud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 05, 2005 20:54 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
nu eks ta ikka puhastab, muidu oleks sul mootor juba ammu kokku jooksnud.

Rahvas räägib, et ta annab natuke mootorile võimsust juurde, mootor hingab vabamalt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 05, 2005 23:54 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Okt 30, 2004 13:19
Postitusi: 282
Asukoht: Tallinn
mõtetu on koonus filter ja sellest pikemalt juttu ka olnud...see rohkem visuaalset efekti annab praktiline külg on minimaalne või negatiivne pigem ja see ka kõik kui huvi siis loe
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/go ... s_mods.htm


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 06, 2005 2:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
eks selleks et sellest koonusest kasu saada tuleb ka aju kallal ja tuhande muu asja kallal nokitseda.... ja ma arvan, et kui need tehtud siis ta annab efekti küll, kuid ainult koonus :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 06, 2005 10:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mai 01, 2005 15:13
Postitusi: 189
Asukoht: Tartu
ma küll ei tea, kuid mulle tundub et ka sumps on uus/suurem pandud terve jooks. aga mis ta puhastusprotsent on võrreldes tavalisega? oskab keegi öelda :oops:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 06, 2005 11:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Sept 30, 2003 10:46
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
Kuidas võtta seda filtri asja. Ma eelmisel suvel proovisin 0-100 aega stock filtriga ja üldse ilma filtrita ning mingit vahet küll ei tekkinud sellest. Mõõtmine toimus GTech Perfomance Meter Pro mõõtjaga, mitte kõhutunde või stopperi järgi :wink:.

_________________
Opel Astra G Sportive 2.0i 16V


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 06, 2005 12:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
Vahet pole, millise kujuga vms. filter on. Peaasi, et mootor saab läbi selle oma tööks vajaliku õhukoguse kätte. Orig. filter peaks selleks sobima küll ja maksab parasjagu nii vähe, et pole probleemi must filter õigel ajal ära vahetada.

Teine teema, kui mootorit on "sätitud" ja selle õhutarve on märkimisväärselt suurem.

PS! Isiklik arvamus, et kapoti alla ainult koonusfiltri pistmisest on pigem kahju, kuna siis võetakse õhk mootoriruumist, kus peaks see märksa soojem olema ning lisaks on sealne õhk ka tolmusem.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11