Rene kirjutas:
reixil peal koonus las kommenteerib
niisiis noormehed koonusepaigaldajad
jaa, koonuse paigaldades hakkab müra tuppa kostma küll ja esialgu võib see isegi pinda käia, aga nüüd olen sellega juba nii harjund, et ei pane nagu tähelegi. Olulisem kui see õhutoru on võibolla isegi just koonuse eraldamine ülejäänud mootori kuumast õhust, kuna kapoti vahelt ja muudest pragudest ka mingil määral jahedat õhku tuleb, aga kui tahate korralikku süsteemi, siis jah tuleks õhuvõtt teha. Minul tehtud stange sisse spetsiaalselt sellejaoks ava, kust siis õhutoru otse filtri alla läheb. Praegu talvel on mul see toru lahti ühendatud, kuna kõva külmaga võib õhulugeja andur ntx ära külmuda ka see pole mitte hea.
Kui osta induction kit, siis sellel on kaasas ka special sileda seinaga õhuvoolik, kuid kõlbab jätta ka vana lõdvik. Õhulugeja ja filtri vahele tuleb muidugi teha vahetükk, kui osta univ. filter, kitil peaks see jällegi kaasas olema.
Selline asi ka veel et see et filter mingi special 8v moto jaoks on, pole mingi näitaja ja juurde see midagi ei anna võrreldes univ filtriga. Peamine on just see, et filter laseb antud moto jaoks piisavalt õhku läbi (ehk on piisavalt suur), suurem võib alati olla, tavaliselt tootja märgib ka ära max moto võimsuse millele filter paigaldada (ntx JR), või siis annab arvutamiseks valemi (K&N). Ja special kiti eelis jah veel see, et kaasas kõik paigaldusvidinad.
Pesemiskomplektist niipalju (mul K&N), et pesta ja õlitada saab sellega kindlat rohkem, kui 3 v 5 korda, ei ole tarvis seda kuskile kaussi valada ja filtrit seal sees leotada. Piisab selle pihustamisest filtrile ja asi leotab kogunenud pasa päris hästi lahti, pärast kraani alla ja kuivama, ja kuivale filtrile õli (
mõõdutundeliselt) peale pihustada.
Nii ja kui koonus paigas, kõik kenasti mootori kuumast eraldatud ja õhuvõtt tehtud, siis ärge oodake, et teie autu nüüd hulluks püssiks muutuks, mingit vahet ehk märkab, kuid autu kiiremaks saamine eeldab ka teisi modimisi, aga JÕUDU TÖÖLE!