*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Apr 30, 2024 15:09

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õhufiltrid
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 13, 2003 22:13 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
K&N siis pakub sellist õhufiltrit mis käib sinna musta karpi. Selle hea külg on siis see, et annab 1-3kw juurde ja on puhastatav. Sellise filtri hind siis 1000 eek-i ringis. Ise tellisin endale siis K&N koonus, mis tehtud spetsiaalselt 8V calile. Selle hind siis umbes 700 eeki rohkem. Koonus siis peaks mõned kw rohkem juurde andma. Üx väga tore asi (minuarust) veel on vilin mis tuleb kui panna koonus. Turbo mootoritel on see veel eritijõhker!
Filtri pesemine: Ise siis arvasin koguaeg, et pesemise all mõeldakse, et lased kraani alt läbi ja paned natuke fairit juurde ja kõik ok, kuid nii see eii ole. Müügil siis special kit. Kit siis sisaldab puhastusvahendit ja õli mida kindlasti pärast puhastamist peab panema. Selle kiti hind siis 200-300 eeki.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 13, 2003 22:25 
selle kiti ma kohe warsti ostan, väga kakane filter meil ....


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 13, 2003 22:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Ühest kitist siis jätkub 2-3 korraks.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 0:38 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
mis vilin see tuleb kui panna koonus????ja kust see kostuma hakkab


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 1:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 02, 2003 0:42
Postitusi: 72
Selline küsimus,et kas koonusfiltrile on vaja mingit õhutoru ka juurde viia?

Seal rattakoopa juures kapoti all on mingi auguke,kust peaks vist õhku tulema,mul oli seal mingi jama toru,mis üldse katki läks.Praegult on ilma.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 2:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 1:12
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
5 korda saab selle kitiga pesta. tean,kuna mul on see olemas...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 10:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Vilin tuleb siis sellest kui koonus õhku imemea hakkab. Nagu aru sain on seda vist isegi autosse kuulda (reixil peal koonus las kommenteerib). Õhutoru siis on tegelikult hädavajalik, kuna mida rohkem koonus jahedat õhku saab seda efektsemini ta töötab! Arvan, et nende kitide suurus siis võib olla erinev. Mina rääkisin k&n-i kitis. Arvata on, et koonusele kulub neid vahendeid rohkem kui tavaliste mõõtmetega originaalkarbis olevale filtrile!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 10:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Rene kirjutas:
reixil peal koonus las kommenteerib

niisiis noormehed koonusepaigaldajad :) jaa, koonuse paigaldades hakkab müra tuppa kostma küll ja esialgu võib see isegi pinda käia, aga nüüd olen sellega juba nii harjund, et ei pane nagu tähelegi. Olulisem kui see õhutoru on võibolla isegi just koonuse eraldamine ülejäänud mootori kuumast õhust, kuna kapoti vahelt ja muudest pragudest ka mingil määral jahedat õhku tuleb, aga kui tahate korralikku süsteemi, siis jah tuleks õhuvõtt teha. Minul tehtud stange sisse spetsiaalselt sellejaoks ava, kust siis õhutoru otse filtri alla läheb. Praegu talvel on mul see toru lahti ühendatud, kuna kõva külmaga võib õhulugeja andur ntx ära külmuda ka see pole mitte hea.
Kui osta induction kit, siis sellel on kaasas ka special sileda seinaga õhuvoolik, kuid kõlbab jätta ka vana lõdvik. Õhulugeja ja filtri vahele tuleb muidugi teha vahetükk, kui osta univ. filter, kitil peaks see jällegi kaasas olema.
Selline asi ka veel et see et filter mingi special 8v moto jaoks on, pole mingi näitaja ja juurde see midagi ei anna võrreldes univ filtriga. Peamine on just see, et filter laseb antud moto jaoks piisavalt õhku läbi (ehk on piisavalt suur), suurem võib alati olla, tavaliselt tootja märgib ka ära max moto võimsuse millele filter paigaldada (ntx JR), või siis annab arvutamiseks valemi (K&N). Ja special kiti eelis jah veel see, et kaasas kõik paigaldusvidinad.
Pesemiskomplektist niipalju (mul K&N), et pesta ja õlitada saab sellega kindlat rohkem, kui 3 v 5 korda, ei ole tarvis seda kuskile kaussi valada ja filtrit seal sees leotada. Piisab selle pihustamisest filtrile ja asi leotab kogunenud pasa päris hästi lahti, pärast kraani alla ja kuivama, ja kuivale filtrile õli (mõõdutundeliselt) peale pihustada.
Nii ja kui koonus paigas, kõik kenasti mootori kuumast eraldatud ja õhuvõtt tehtud, siis ärge oodake, et teie autu nüüd hulluks püssiks muutuks, mingit vahet ehk märkab, kuid autu kiiremaks saamine eeldab ka teisi modimisi, aga JÕUDU TÖÖLE! :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 11:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
ei ole tõesti mõtet maksta topeltraha spets automudeli kiti eest. Uni filtrid töötavad sama hästi. Meeles tuleb pidada ainult mõõte ja kataloogist endale sobiv valida.
mis puudutab installi, siis see on äärmiselt oluline õigesti teha. Paljud panevad koonused nii, et originaalis performance parem isegi. Öelda tahan, et korralik õhuvõtt ei tähenda ainult filtrit vaid selle õiget paigutust, mootori kuumusest isoleerimist ja külma õhu peale suunamist.
Imesid ei tasu vabalthingaval oodata, sest õhuvajadus pole eriti suurem, kui seda originaal õhuvõtt võimaldab. Koos teiste modifikatsioonidega (näiteks: väljalase, nukad, chip) on kasu juba märgatavam.

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mär 14, 2003 20:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Jah see on küll õige, et universaalne koonus on odavam, kuid sellega nac rohkem tööd paigaldamisel. Ega erilist jõudu autole juurde kohalt ära minemisel ka ei tule, kuid kui sul autol ~90km/h sees ja hakkad möödasõitu tegema läheb mootor kergemini pöördesse.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 20, 2003 11:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 02, 2003 0:42
Postitusi: 72
Reix kirjutas:
Õhulugeja ja filtri vahele tuleb muidugi teha vahetükk, kui osta univ. filter, kitil peaks see jällegi kaasas olema.

Kas see õhulugeja on see alumiiniumist asi,kuhu filtri karp külge läheb? Mul koonus otse seal otsas,peaks siis mingi jupp vahel olema või???


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 20, 2003 11:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Ruve kirjutas:
Kas see õhulugeja on see alumiiniumist asi,kuhu filtri karp külge läheb? Mul koonus otse seal otsas,peaks siis mingi jupp vahel olema või???

õhulugeja jah see alum. asjandus, kuhu filtrikarp külge läheb. Mingi vahetükk peab sul seal vahel olema (vaata hoolega), kuna orig. õhulugeja ava on kandiline ja niisama tahtejõuga filter seal küljes ei püsi.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 20, 2003 12:11 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 02, 2003 0:42
Postitusi: 72
Vaatasin üle.Õhulugeja ja koonuse vahe on ca 5 mm ainult ja see ongi see kandiline kinnituse jupp seal,koonus ise on ka kandilise kinnituskohaga.Mingit pikemat juppi ei ole,koonus ikka otse õhulugeja küljes.
Kusagilt pildilt nägin,et oli pandud 20 cm toru sinna vahele.Midagi sellist peaks siis olema või? Milleks see seal vajalik on?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 20, 2003 12:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Ruve kirjutas:
Vaatasin üle.Õhulugeja ja koonuse vahe on ca 5 mm ainult ja see ongi see kandiline kinnituse jupp seal

see ongi vahetükk, mida mida stockis pole! ja filtrikasti kinnitusel pole seda vaja. Enamus filtritel muidugi ümara otsaga. Tegin väikse skeemi kah :)


Viimati muutis Reix, Esmaspäev Mär 24, 2003 15:10, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 20, 2003 13:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mär 02, 2003 0:42
Postitusi: 72
Jep,täpselt nii mul ongi,lihtsalt filtri kinnitus on ka kandiline.

Vaatasin tüki alumiinium plekki,hakkan midagi mootori ja filtri vahele aretama 8)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11