*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 0:31

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 29, 2014 10:56 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 29, 2014 10:46
Postitusi: 47
Tervist, mure siis selline, et ma panin v6 pihustid 2.0-85kw'le peale ja tahaks teada, et mis aitaks kaasa neil pihustitel rohkem kütet peale pritsida. :wink: Äkki keegi targem saab aidata. :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 29, 2014 21:14 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
tõsta benarõhku

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 30, 2014 0:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 29, 2014 10:46
Postitusi: 47
Et siis tuleks võimsam pensupump panna ja kas see aitab ka kui ma panen 2,5 v6 õhulugeja peale?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 30, 2014 22:03 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 14:57
Postitusi: 615
Asukoht: Tallinn/Padise
Osta minult v6 2.5l mootor ära jh ongi võimsam kui 2.0 ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 30, 2014 22:03 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 14:57
Postitusi: 615
Asukoht: Tallinn/Padise
Osta minult v6 2.5l mootor ära jh ongi võimsam kui 2.0 ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 30, 2014 22:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 29, 2014 10:46
Postitusi: 47
täitsa olemas aga ei taha kuna see 2.5 v6 mootor ei ole just hea ja 2.0 85kw saab sama võimsaks teha ja on tunduvalt parem mootor kui see v6. :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 02, 2014 14:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
ei ole absoluutselt sellel V6 mootoril midagi viga, kestab ja toimetab väga hästi kui osata ringi käima tehnikaga, sama on ka tegelikult selle 2.0 mootoriga ja iga mootoriga, tehnika lolle ei salli.

Lihtsalt mõtle pigem asja peale nii, 2.0 ja 2.5 v6 on samas hinnaklassis olevad mootorid enam vähem, võtavad suht sama palju kütust, aga jõu vahe on päris suur, et see 85kw mootor sama võimsaks teha kui v6 siis sul kulub sinna päris mitme v6 mootori hind ;)

ei ole mõtet öelda et üks mootor *piiip* ja teine hea kui pole reaalselt kokku puutunud ja peale tallanud :buddies:

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 02, 2014 19:04 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Sept 29, 2014 10:46
Postitusi: 47
No see v6 läheb edasi küll aga kuuma ja piinamist ei kannata nii nagu see 2.0. Samas ei lähe väga palju maksma ka, et 2.0 võimsamaks teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 02, 2014 22:15 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 14:57
Postitusi: 615
Asukoht: Tallinn/Padise
:mrgreen: olen sõitnud 85kw mootoriga jh kui aus olla on nagu öö jh pāev võrreldes 125kw ;)
V6 kerge hooratas jh f20 kast vahele. Lendab edasi küll;)
Aga jõudu ehitamisega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2.0 85kw.
PostitusPostitatud: Reede Okt 03, 2014 0:28 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
Haapsalu kirjutas:
No see v6 läheb edasi küll aga kuuma ja piinamist ei kannata nii nagu see 2.0. Samas ei lähe väga palju maksma ka, et 2.0 võimsamaks teha.


näita mulle üks mootor mis kannatab kuuma, jahutus peab hea olema lihtsalt, ja kui kasutad ikka korralikku radikat siis ei juhtu temaga midagi.
no kuidas ta siis ei lähe maksma, võimsamad pihtustid(palju kasutatakse saabi punaseid, hinda peast ei tea 50€ ikka jooks),korralik kütusepump koos rõhuregulaatoriga 250-300€(boschi 044 205€ ja pane sinna juurde ka mõni asjalikum regulaator), chippimine ei toida minu arust ennast, võiks öelda et raha maha viskamine, ehk siis tuleks vaadata edasi juba progeaju peale, (korralik aju koos juhtmetikuga kuskil 400€), kangem nukk(eestis väga ei tea arvestatavat nuka tegijat, mitmetel tuttavatel eesti nukad pooleks lennanud, tuleks pöörduda soome edasi,) kui proge aju juba siis tasuks vaadata juba ka turbo poole, korralik turbotamine maksab 2000€+, mingit säästukat väga pole mõtet teha, kuna praktika on näidanud et ei kesta need säästukad väga.

ma arvan et selle hinna eest mis sa siit kokku laod koos töörahaga ostad sa 10 2,5 V6 mootorit või 5 MV6 mootorit või siis 1 koraliku Let-i tehnika, millest viimane oleks kõige mõistlikum.


aastaid tagasi üks tuttav lasi enda 110kw mootorit kaasa aidata, lõpptulemus oli 153kw rattast ja mootor läks maksma 3000€
hiljem mõtles ise ka et selle raha eest oleks saanud leti ja piisavalt teda kaasa ka aidata juba.



aga jõudu ehitamisel :D

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11