Haapsalu kirjutas:
No see v6 läheb edasi küll aga kuuma ja piinamist ei kannata nii nagu see 2.0. Samas ei lähe väga palju maksma ka, et 2.0 võimsamaks teha.
näita mulle üks mootor mis kannatab kuuma, jahutus peab hea olema lihtsalt, ja kui kasutad ikka korralikku radikat siis ei juhtu temaga midagi.
no kuidas ta siis ei lähe maksma, võimsamad pihtustid(palju kasutatakse saabi punaseid, hinda peast ei tea 50€ ikka jooks),korralik kütusepump koos rõhuregulaatoriga 250-300€(boschi 044 205€ ja pane sinna juurde ka mõni asjalikum regulaator), chippimine ei toida minu arust ennast, võiks öelda et raha maha viskamine, ehk siis tuleks vaadata edasi juba progeaju peale, (korralik aju koos juhtmetikuga kuskil 400€), kangem nukk(eestis väga ei tea arvestatavat nuka tegijat, mitmetel tuttavatel eesti nukad pooleks lennanud, tuleks pöörduda soome edasi,) kui proge aju juba siis tasuks vaadata juba ka turbo poole, korralik turbotamine maksab 2000€+, mingit säästukat väga pole mõtet teha, kuna praktika on näidanud et ei kesta need säästukad väga.
ma arvan et selle hinna eest mis sa siit kokku laod koos töörahaga ostad sa 10 2,5 V6 mootorit või 5 MV6 mootorit või siis 1 koraliku Let-i tehnika, millest viimane oleks kõige mõistlikum.
aastaid tagasi üks tuttav lasi enda 110kw mootorit kaasa aidata, lõpptulemus oli 153kw rattast ja mootor läks maksma 3000€
hiljem mõtles ise ka et selle raha eest oleks saanud leti ja piisavalt teda kaasa ka aidata juba.
aga jõudu ehitamisel