*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 16:11

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 03, 2012 23:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Tsiteeri:
V6 ei kesta niisamagi, rääkimata ülelaadimisega mootorist.


Ära sõnu ära :mrgreen: Mul veel püsib koos 8)

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: C25XE mootor
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 07, 2012 12:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
kris232 kirjutas:
karmo kirjutas:
Keegi pole sellist asja küsinudgi muidu, küsimus oli vaid selles et kas nagu on keegi proovinud ka et kas motronic võtab saabi pihusti vastu või mitte.

karmo kirjutas:
Saabi punased pihustid? on kasu ja kas istuvad peale?

karmo kirjutas:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.
Miks sa arvad et ei võta omaks?

Nu räägid endale vastu ju. Minu lauses on sõnalpaaril "ei sobi" tähendus sinu kontekstist "kas istuvad peale" ja "omaks/vastu võtma".
Ma usun, et (peaaegu) kõik said aru, mida mõeldud oli tegelikult :wink:
Sisuline vastus on, et ei ja jah.
Põhjendusi loe eelnevatest postitustest.
karmo kirjutas:
ja muidu sellepärast uuringi et V6 on minu jaoks suht tundmatu teema.

Siinkohal ei ole absoluutsel oluline, kas tegemist on R4, R6, V6....
Mootorite tööpõhimõte ja ümberehituste põhimõttelised alused on ju samad.
karmo kirjutas:
väike teemakohane küsimus ka, et V6 ja kompressor, päris palju topitakse neid peale, et äkki oleks see mõistlikum kui mingit hullu lisajõudu taga ei aja?
Ilmselt oleks siiski sinna ka vaja juba kangemaid pihusteid ja prog. aju.

Enne rääkisid föönist ja nüüd juba kompressor... arvad et kompressor mahub paremini, kui fööni jaoks ruumi pole? Kahtlen...
Idee poolest saaks säästu lahendusena kompressorit kasutades ära jätta intercooleri, aga ma ei usu, et see eriti hea mõte on.... võimsuselisa jääb ebamärkimisväärseks kui kestvat asja tahad.

Need kangemad pihustid ja prog. ecu on vääääga väike osa vajaminevatest detailidest nii rahalises kui ka koguselises mõttes.
V6 ei kesta niisamagi, rääkimata ülelaadimisega mootorist.


Millest sa nagu aru ei saanud?
Esitasin küsimuse et kas istuvad peale, sain vastuse et sobivad aga aju ei pruugi omaks võtta.
Siis tekkis küsimus et miks omaks ei võta, sain ka vastuse et 58% on suuremad et ei pruugi nii suurt vahet omaks võtta, kui ikkagi need peale toppida oleks mõistlik kasutusele võtta prog. aju, siis juba sai ka see küsimus lahenduse et kuna bensiini kallatakse pm ämbrist et oleks vaja lisaõhku, pakuti turbot. Kuna auto kapotialune on ruumi poolest väike siis ei oleks turbo hea variant kuna 2 turbo jaoks ruumi pole siis oleks valikus üks turbo, mis siis tuleks paigutada ühele poole nagu on Nokial Omegal tehtud. Kuigi arvan et selline lahendus jääks ka probleemseks, kuna väljalase tuleks vedada pm mootori ümbert teisele poole(üks pool).

Sealt tuligi mõte et kompressor kuna ei ole väljalaske osa ümber mootori vedada, vaid oleks lihtsalt cooleri torud.

Mootorite tööpõhimõte ja tuunimise alused on jah samad aga kõik mootorid on omavahel erinevad, vastupidavus ja muu selline.

Lihtsalt küsin inimestelt kuidas ja mis oleks mõistlik, kes mida on katsetanud.

Kui on korralikult tehtud V6 kestab ta ikka, tegelikult pole ta midagi sitem mootor kui mis tahes muu, sama moodi võid kaaned kõveraks saada ja kolvid ära sulatada, lihtsalt tuleb korralikult teha, ja ei juhtu midagi.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11