Nii, lugesin siis oma 110kw Calil veakoode.
15 - Jahutusvedeliku? anduri pinge kõrge
19 - RPM sensor - incorrect signal
48 - battery supply voltage low (laadimine oli 13,9V, aga too hetk oli VIST aku natuke tühi, aga käima vedas kenasti)
65 - mixture adjustment resistor - pinge madal
93 - camshaft positsion (CMP sensor) - pinge madal
Kas neid koode võib põhjustada üks ja kindel asi, või on tõesti kõik need asjad omadega otsas?
Auto puhul oli imelik - külmalt suri välja lampi, aga peale termostaadi vahetust enam ei surnud, korraks kiskusin ka temp. anduri pistiku lahti too hetk, panin samatargalt tagasi.
Kuigi Lambda anduri juhtmeid polnud üldse küljeski, ei näidanud diagnostika selle viga üldse.
Kust alustada? Ise mõtlesin, et kõigepealt ostaks prooviks korraliku lambda, temp. anduri ja väntvõlli asendi anduri.
Kui kellegil ideid või küsimusi, siis laske tulla.
1992. aasta auto, mootor jagajaga.