*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 9:48

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 14:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 26, 2009 9:08
Postitusi: 509
Asukoht: Tartu
Sooviks siis paigaldada koonusfiltri.

Küsimus siis selles, et kuidas ja milline panna?


ette tänades


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 14:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Endal teostatud nii. http://fotoalbum.ee/photos/intel/64755667
Paremat pilti kahjuks ei ole hetkel. See muidugi ajutine lahendus, kuna ei ole veel saanud 60 torule vahejuppi. Hiljem hakkab koonus asetsema stange taga.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 14:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 26, 2009 9:08
Postitusi: 509
Asukoht: Tartu
see koht pidi olema halb koht koonuse jaoks jah

viid siis selle umbes samasse kohta vahejupiga kus asetseb cali originaal õhufilter?


moonutab mootorihäält ka see koonus? annab midagi juurde?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 14:55 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 19, 2007 18:34
Postitusi: 66
Asukoht: Tartu
ise soovitaks koonusele veel teha kinnituskambri, et ta jäigalt paigal püsiks. Muidu hakkab õhulugeja juurest kummilõdvikut lõhkuma pikema aja jooksul. Soovitav oleks mootori ja koonuse vahele mingi kuumakaitse sein kah teha


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 15:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Annab silmailu ja mõnusa hääle. Muud aru saada küll ei ole. Plaanis jah sealt tulealt toruga läbi mahtuda, aga hetkel puudub vaid see 60 vahekumm. Kui see olemas eks lisan siis paremaid pilte.
Kuumakaitse seina ei hakka tegema. Kuna sealt koopast saab piisavalt jahedat õhku.
Ja jäigakinnituse ka välistaks, kuna mootor paindub puksidest ka tiba ja igatepidi lammutaks selle kummi.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 15:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 26, 2009 9:08
Postitusi: 509
Asukoht: Tartu
nujaa

eks anna siis märku kui oled lõpuni jõudnud sellega


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 15:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Ilustreeriv pilt siis mis kompoti kasutan viewtopic.php?f=1&t=9416
Tegemist muidugi 85kw komplektiga mis sobis ilusti. Tiba ümberteha siis sobib ka 110le


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 16:54 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
ausaltöeldes on koonukas suht mõttetu kui eriti seda hooldada ei viitsi ja mingit paremat õhuvoolu taga ei aja ning ainuüksi koonukas peale hääle suurt midagi juurde ei anna. lisaks see inteli kinnine koonukas- selle võid 1.3 polole panna, kui ikka lapatsi põhja lööd siis ei tule sellest piisavalt õhku läbi, pigem panna lahtine ja suurema filtreerimispinnaga koonus. Koonusõhufilter tuleks panna sellisesse kohta kuhu sõites voolab vastutulev õhk peale, ütleme siis pisikese seaduspärasuse- mida väiksem on sissevõetava õhu temperatuur, seda rohkem ta paisub soojenedes.

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 17:23 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
oltc1100 kirjutas:
ausaltöeldes on koonukas suht mõttetu kui eriti seda hooldada ei viitsi ja mingit paremat õhuvoolu taga ei aja ning ainuüksi koonukas peale hääle suurt midagi juurde ei anna. lisaks see inteli kinnine koonukas- selle võid 1.3 polole panna, kui ikka lapatsi põhja lööd siis ei tule sellest piisavalt õhku läbi, pigem panna lahtine ja suurema filtreerimispinnaga koonus. Koonusõhufilter tuleks panna sellisesse kohta kuhu sõites voolab vastutulev õhk peale, ütleme siis pisikese seaduspärasuse- mida väiksem on sissevõetava õhu temperatuur, seda rohkem ta paisub soojenedes.


:gooogle: Kahjuks ei ole seda 1.3 polo võtta. Kindlasti prooviks ära. :twisted:
Ega ma ei olegi soovitanud kellelegi sellist koonukat panna. Iga mehe omaasi mis ta oma autoga teeb. Küsimus oli, kuidas ja milline koonus panna? Ja olen ka näinud, kuidas minust targemad mehed oma turbo mootoritele neid külge on krutinud. Mis ei ole sugigi mitte 1.3 mootorid.
Kui ikka on koonust korralikult hooldatud, siis suurus ei oma tähtsust.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 18:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
sama hääle saad,kui lõikad orginaal õhukopsiku alt filtri pinnaga tasa,siis võtab masin terve filtri ulatuses juba õhku ja pind on kordades suurem kui koonukal,ja saasta laseb ka vähem läbi.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 06, 2010 20:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 26, 2009 9:08
Postitusi: 509
Asukoht: Tartu
ja see annab midagi juurde ka?

kuidas täpsemalt lõigata?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 07, 2010 19:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
mai tea miuke doch.õhufiltri kopsik on,kui sama nagu NE-l siis lõikad, alt maha lihtsalt sirgelt,samalt maalt kus filter.aga jätad selle esimese kinnituse alles.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 07, 2010 23:28 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juul 26, 2009 9:08
Postitusi: 509
Asukoht: Tartu
doch'il selline et peale seda kopsikut kus filter on, edasi läheb ümmarguseks toruks.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 08, 2010 0:01 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juun 07, 2008 20:49
Postitusi: 172
NE-l ju sama lugu.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 08, 2010 20:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 17, 2007 19:43
Postitusi: 1361
Asukoht: PÄRNU
olen näinud ka selliseid trikke calibral.et on tehtud metall kast samasugune na originaal õhufiltri kast,muidugi ima põhjata võrk alla pantud et igast rämpsu sisse ei vea,
ei tea palju ta juurde annab aga gaasi andes oli supper hääl mootoril,
ja kergesti võttis pöörded ülesse,
mootoriks 85kw.

_________________
Opel Omega 2.5 v6
Audi 80 2.0
ww polo 1.2 tdi

Pakkuda mõningaid varuosi calibrale.
58928773


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11