*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 15:09

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: bensukulu
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 21, 2009 21:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Dets 05, 2008 20:47
Postitusi: 251
Asukoht: Saaremaa-Soome
selline asi pakub huvi et palju võtab turbo nelivedu kütet keskmiselt(ehk siis 150 kw cali)

_________________
Bmw 850...Calibra 2.0...Bmw 325...kokku 471 kw


Viimati muutis rela, Pühapäev Mai 10, 2009 10:54, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 22, 2009 0:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Kompu on näidanud numbreid 7,6- 26l sajale olenevalt sõidustiilist.

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Reede Apr 24, 2009 21:21 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 19, 2009 15:09
Postitusi: 26
on saadud hetkeliselt ka 85l/100km
kõik sõltub, mis mootor, mis seisukorras ta on jne jne jne
turbo calibra 7,5-9l 100-le


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 10, 2009 10:02 
Eemal
Calibra klubi liige

Liitunud: Laupäev Juun 09, 2007 4:21
Postitusi: 471
minu calil maanteel 100-ga 5-5.5 l/100km.seda siis rahuliku ja yhtlase sõiduga.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 10, 2009 11:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 30, 2007 22:50
Postitusi: 264
Asukoht: Tartu
cooldevil kirjutas:
minu calil maanteel 100-ga 5-5.5 l/100km.seda siis rahuliku ja yhtlase sõiduga.

sul turbokas või ma usun et mitte kõige parema tahtmise juures ka ei saa 5-5.5 ja ma usnun et isegi 85kw mootoriga ja mille pole 4 vedu


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 10, 2009 11:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Jaan 14, 2009 21:49
Postitusi: 570
cooldevil kirjutas:
minu calil maanteel 100-ga 5-5.5 l/100km.seda siis rahuliku ja yhtlase sõiduga.

unustasid mainida et 5-5.5 l/100-le võtab siis kui maanteel rahulikult ja ühtlaselt mäest alla sõidad :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 10, 2009 12:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 30, 2007 22:50
Postitusi: 264
Asukoht: Tartu
Jyrka kirjutas:
cooldevil kirjutas:
minu calil maanteel 100-ga 5-5.5 l/100km.seda siis rahuliku ja yhtlase sõiduga.

unustasid mainida et 5-5.5 l/100-le võtab siis kui maanteel rahulikult ja ühtlaselt mäest alla sõidad :D

no siis küll :mrgreen:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 11, 2009 11:01 
Eemal
Calibra klubi liige

Liitunud: Laupäev Juun 09, 2007 4:21
Postitusi: 471
no ei ole mäest alla.aga eks uskuge mida tahate.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 11, 2009 19:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 19, 2009 15:09
Postitusi: 26
mõtle nüüd reaalselt, millest see turbo siis elab- õhust ja armastusest

kui on tavaline 85kw heas korras siis veel aga turbo tahab kindlasti saada 1liitri lisaks, seega kui sinu masinalt turbo maha võtta siis peaks hakkama saama 4-4,5-ga.
Lisaks veel nelivedu tahab juurde saada 0,5-1,5liitrit ja sellisel juhul jääb sinu masinal ainult
3-3,5 liitrit sajale????
Ehk kui reaalne see sinu arust on?

Ps mina tean ühte 85kw-list millel tuleb ökosõidul 5,5liitrit ja see masin on väga heas korras ja seda siis reaalselt arvutades mite komput uskudes...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 11, 2009 20:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 25, 2003 20:49
Postitusi: 314
Asukoht: tartu
See jutt võib suht reaalne olla, 4x4 hakkab sul tööle alles siis, kui seda peaks vaja minema ja turbo hakkab sul 2500-3000 pöörde juures tööle ning ära unusta, et originaalis on tal ka 6 käiku!!

_________________
Autoabi, puksiiriabi, lukuabi - 24H üle Eesti - http://www.autoabi.com
Minu projekt :D http://www.carrating.org/car.php?2704


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 11, 2009 20:52 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 19, 2009 15:09
Postitusi: 26
enne turbo käimaminemist on ju vaakum, mis takistab veelgi rohkem
4x4 ei lülitata ju kastiotsast lahti, et ta sul üldse järel ei ole...

See on üldine reegel, et turboga auto võtab ligi liitrijagu rohkem ja nagu enda näites tõin, siis ilma 4x4 ja turbota peaks see masin aurude näol liikuma(4-4,5l/100km)...
Selline kütusekulu on raske saavutada isegi 85kw-sega ja 150 kw ei tule õhust ja armastusest- see vajab oma bensiinikulu
Mõelge ikka reaalselt, või...

Mina näiteks olen nõus, et laseme paagi kurguni täis sõidame ~300km ja siis laseme kurguni täis ja arvutame REAALSE kulu, kui see kulu on üle 5,8 siis maksan mina selle sõidu kinni ja teen 4packi, kui aga osutub, et sellist kulu ei saa, siis vastupidine situatsioon.. Lihtne ja lollikindel.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 12, 2009 1:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Turbomootoril on just eelis - kui turbo ikka rõhku ei puhu, siis jõudu ei ole = väiksem kütusekulu. Samas on turbomootoril väiksem surveaste, mis jällegi tingib madalama kasuteguri vaakumialas.

Mälu järgi oli 6. käiguga maanteel 90-100km/h pealt kuskil 2500rpm, vaadates klubikaaslase stock turboka dünograadikut, on selles punktis ca 70whp (esivedu ainult).
ne-l ja xe-l kuskil 60whp samadel pööretel e põhimõtteliselt sama...

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 12, 2009 23:12 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 19, 2009 15:09
Postitusi: 26
No-kia kirjutas:
Turbomootoril on just eelis - kui turbo ikka rõhku ei puhu, siis jõudu ei ole = väiksem kütusekulu. Samas on turbomootoril väiksem surveaste, mis jällegi tingib madalama kasuteguri vaakumialas.

kui rõhku ei ole siis on ju vaakum, ehk takistab õhu sissevoolu turbo külma poolelt, mis tähendab jällegi ju suuremat kütusekulu...
Samuti turbo madal surveaste sööb kasuteguri ära
Anyway see kütusekulu 5 l/100km on ebareaalne ja minu testipakkumine on ikka jõus


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 13, 2009 14:03 
Eemal
Calibra klubi liige

Liitunud: Laupäev Juun 09, 2007 4:21
Postitusi: 471
hmmm..sa pakkusid välja 5.8l/100-le. mina aga ytlesin, et rahuliku sõiduga maanteel.ma ei tea eestis yhtegi maanteed mis oleks 300km pikk..see on loogiline, et ta kiirendamisel tarbib rohkem kytet.

lisaks kui käia autokoolis siis on seal mingi osa ökonoomse sõidu koolitus(kyl ainult teooria).ja see tõmbab keskmist kytusekulu tunduvalt alla(käiguga pidurdamine jms).olen 5 korda autokoolis käinud, ja neist 4 korda viimase aasta jooksul.

6.käiguga on 90km/h 2000 rpm, 110km/h 2500rpm.ja rahulikult sõites on sisselaskes vaakumit ~0,7 bari.


teema algataja kysis et palju turbokad tarbivad kytet ja mina lihtsalt ytlesin enda auto kyt.kulu. kes ei usu see ei usu.võibolla aitab kaasa ka see, et aju on chipitud. sellele eelnevat kulu ei tea, kuna chip oli enne ostmist.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bensukulu
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 13, 2009 21:42 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Aug 25, 2006 12:02
Postitusi: 34
rela kirjutas:
selline asi pakub huvi et palju võtab turbo nelivedu kütet keskmiselt(ehk siis 150 kw cali)


Keskmiselt ma sulle kahjuks öelda ei oska. See keskmine ja linnakulu on üldse selline nii ja naa värk...oleneb ju sõidustiilist ja kellaajast millal sõidad ;)
Maantee kohta oskan küll öelda. Kui 4x4 süsteem veel kere all oli siis sai seda aegajalt jälgitud :)
Maale sõites tuli keskmiseks kuluks 7,5 (ainult esivedu) ja tagasitulles unustasin 4x4 süsteemi tööle ja kulu oli 8,6 (kiirus spido järgi 100 +). Nüüd ainult esivedu ja aegajalt üitades olen ikka linna jõudnud 6 lõpp ka ;)
Seega 5l pole siin nagu juttugi :D

Edit:
cali 4x4 on on pidev ;) lihtsalt iseasi on see palju jõudu tagasillale kantakse. ülekandest tingituna tekib esidiffri ja tagadiffri vahel erinev pöörlemine ja sellest tingituna on 4x4 järgi. ainult pidurdamise ajal lülitatakse 4x4 hüdrolahutusega ära.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11