*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 11:25

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mure 4x4-ga
PostitusPostitatud: Reede Juul 11, 2008 18:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
Kiirendades lööb suurematel pööretel(u 5000 rpm) 4x4 tule põlema ja jääbki kuniks süüde korra välja keerata ja tagasi sisse?

Äkki keegi oskab aidata ise pole selle 4 veo asjaga eriti kursis...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 14, 2008 16:54 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
Sai siis 4x4 vea koode loetud ja annab veakoodi 31 ehk siis mootori pöörete anduri,kas kellegil on ajumu kas 4x4 kasutab sama pöörete andurit mis mootori juht aju vöi on tall eraldi mingi pöörete andur.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 15, 2008 1:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Veebr 19, 2008 20:54
Postitusi: 440
Asukoht: Rakvere
ats16v kirjutas:
Sai siis 4x4 vea koode loetud ja annab veakoodi 31 ehk siis mootori pöörete anduri,kas kellegil on ajumu kas 4x4 kasutab sama pöörete andurit mis mootori juht aju vöi on tall eraldi mingi pöörete andur.

Selle teate annab ta igal autol seisva mootoriga :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 15, 2008 9:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
Ma lugesin vea koode töötava mootoriga,kuna selleks et 4x4 tule põlema saada tuleb korra mootor piirajasse lasta ja siis süttib 4x4 tuli ja kui süüde korra välja keerata ja sisse tagasi siis enam viga pole.....


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 15, 2008 22:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
On kellegil aimu kus võis asuda 4x4 juht aju?
Või on kellegil äkki 4x4-ja elektri skeemi.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 16, 2008 12:57 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
ats16v kirjutas:
On kellegil aimu kus võis asuda 4x4 juht aju?
Või on kellegil äkki 4x4-ja elektri skeemi.


http://www.hot.ee/vectra4x4/

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 16, 2008 13:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
Sellel lehel pole öeldud kus asub 4x4 juht plokk ege ka täieliku elektri skeemi.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 17, 2008 13:51 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 18:11
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Minu meelest pole 4x4 systeemil üldse mingit eraldi aju... pole seal palju ju mõelda. 4x4 masina aju peaks minu meelest ise kõik vajaliku ära tegema.

_________________
http://www.widder.ee - Alarmid
http://MAcustom.eu - LED'id

Every Component Of This Engine is Crap


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 17, 2008 15:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
mingi eraldi aju peaks tall ikka olema mis neid solenoide ja värke loeb ja juhib.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 17, 2008 23:46 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
eraldi aju on olemas. Aga mootori pöörete andur on turbo calibral turbo taga. See on seotud 4x4 süsteemiga. Nagu aru saan siis suurtel pööretel ei loe sul see aju enam välja mootoripöörlemiskiirust... Sellest piisab et tuli põlema läheb, kuna auto ei oska enam nelivedu sisse lülitada. või siis välja lülitada. Vaheta see ära. Mingit diagnostikat ei ole mõtet tegema hakata, kuna üldjuhul igasugused "muud" diagnostika vahendid ei pääse calibra 4x4 ajule ligi. Esinduses võiksid käia... maksad 500 ja tehakse 4x4 diagnost. Umbes sama palju peaks see pöörete andur ka maksma;) Ja kui ta sul ka tühikäigul sama asja teeb, siis ma olen 90% kindel et just viga seal...

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Juul 18, 2008 0:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Sept 06, 2007 19:49
Postitusi: 98
tänks info eest aga probleem sai lahendatud asi siis selles et 4x4 ajule ei meeldind 6 silindrilise pöörete signaal sai siis signaali juhtmele plokk vahele pandud mis muudab kuuse silindrilise signaali nelja silindriliseks signaaliks.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11