Kuna kunagi sai selline projekt tehtud, et calibrale home made lamborghini uksed (mis ka õnnestus), siis nüüd on käsil järgmine projekt. Pole just midagi erilist, kuid mõtlesin siia teha sellise informatiivse päeviku taolise teema , mis puudutab minu turbo calibra 4x4 süsteemi remonti.
1. 24.03.2008:
Sai ostetud UUS jooks korralikke rehve, et kõik rehvid ühes mõõdus oleks.
(205/50/R16). Väljaminek: 4800 EEK
Peale rehvide vahetamist käisin sillastendis. Tõsteti auto üles.. vaadati... vaadati veel, siis koputati korraks vasaraga rehvi peale ja öeldi, et siin on kiiged paugu saanud ja kõverad :S. Okei.. jutt tundus natuke imelik ja mitte ei tahtnud asja uskuda. Selle info eest küsis tüüp 150 eek. 100 eek nende hinnang ja 50 eek selle eest et ta "näitas" mulle kuhu ma sõitma pean.
Kuna selle arvamusega ma päri ei olnud, läksin teise kohta. Seal oli selline ülbe suhtumine. Alguses üritati mind maha teha et ma ei tea 4x4 süsteemist sittagi.... Pidevalt öeldi et calibral pidev mehhaaniline nelivedu jne... Selle peale ajasin auto garaasi ja näitasin seda "pidevat nelivedu".
Kostus lause: " Seda me näeme küll esimest korda või on sul see ise ümber tehtud". Vot sellised mehed
:D
Selle jutu eest küsiti ka 100 EEK
Sain ma vaevalt auto garaasist välja ajada kui ukse peal hüppas ligi mustlane ja pakkus binoklit müügiks
:D:D
Targemaks sain nii palju, et mul on väidetavalt tagasilla kiiged kõverad, et calibral on "pidev mehhaaniline nelivedu" ja et mustlase binokkel maksis 150 eek
Esimese päeva kulud kokku: 5050 EEK
Järgmised asjad mis nüüd uute rehvidega läbi proovin:
1."woosh test"
2. roolivõimu õli vahetus
3. vahekasti õli vahetus
4. tagaredktori õli vahetus
5. kui woosh test annab negatiivse tulemuse, vahetan ära selle akumulatsioonipaagi.
6. Solenoidi takistuse mõõtmine.
Ja kui see ka ei aita, siis vahekast alt ära ja hakkab vahekasti remont.
Edaspidi lisan ka pildimaterjali.
_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw
www.estonianentertainment.ee