*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 6:46

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Blow off või bypass ?
PostitusPostitatud: Reede Veebr 01, 2008 18:25 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Selline küsimus , et kumb sobiks calibra c20let mootorile paremini? Tehasest peaks olema bypass peal.

Veel on selline küsimus, et miks panevad osad inimese selle Blow off klapi siia:
Pilt

Ja mõningad inimesed paigaldavad selle hoopis siia?
Pilt

Nagu aru saan, siis see peaks olema LET mootori n.ö. bypass klapp? Kui jah , siis kus see asub? Kas turbo küljes? Minu masina turbo küljes seda igatahes ei olnud.

Pilt


Igasugune abi on teretulnud :)

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 01, 2008 18:35 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
ahjaa... veel üks küsimus, et juhul kui see tehase bypass klapp ongi stock calibral turbo juures, siis miks kõik tjuunerid selle mujale topivad? :roll:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 02, 2008 0:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Reaper kirjutas:
ahjaa... veel üks küsimus, et juhul kui see tehase bypass klapp ongi stock calibral turbo juures, siis miks kõik tjuunerid selle mujale topivad? :roll:



Mujale topitakse enamasti blow-off tüüpi klapp ikka. IMO osad tjuunerid asendavad ka turbo vingemaga ja siis puudub võimalus originaali kasutamiseks, sest se orig turbo kompressoriosa külge ehitatud. Samas EI TOHIKS kasutada blow-offi kui on kasutusel originaalne õhulugejaga mootorijuhtimine - sellest pikemalt aga kunagi hiljem, sest parasjagu kiire on :D . Kui tahad blow-offi häält, siis asenda orig õhufiltrikopsik koonusfiltriga ja on täitsa hästi kuulda. 8)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 05, 2008 1:19 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
nii .. loodan , et nädalavahetus möödus rahulikult ja on selleks korraks läbi :) Äkki leiad aega ja seletad meile miks ei tohi Blow off'i kasutada kui on õhulugejaga mootori juhtimine? St seda on ju paigaldatud nii, et ei ole midagi kapitaalset ümber tehtud. Aga ma ei saanud ikka aru, et mis vahe seal on kas ma panen selle blow off klapi lõdviku külge, mis tuleb coolerist või selle sisselaske kambri? külge ...
Pilt

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 05, 2008 1:40 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Ja seda ka , et mis saab tehase Bypass'ist sellisel juhul? kas see tuleb eemaldada kui on tõsine soov korralikku "pssssst" häält kuulata või saavad nad rahumeelselt mõlemad mootoriruumis eksisteerida?

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 05, 2008 2:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Kuhu sa blow-offi paigaldad, ei oma mingisugust tähtsust.
Õhulugejaga mootorijuhtimissüsteemi korral ei tohiks eelpool mainitud vidinat paigutada seetõttu, et õhk, mis läbi BOV tagasi atmosfääri lastakse on õhulugeja poolt juba ära loetud. Seetõttu antakse juba rohkem kütust mootorile peale. Aga kuna õhk rändas süsteemist välja - tekib rikas segu, mis ei ole mootorile sugugi hea. Katalüsaatorile selline asi ka üldse ei meeldi, samuti võib põlemata kütus summutis "paukuma" hakata.

Tsiteeri:
nii .. loodan , et nädalavahetus möödus rahulikult ja on selleks korraks läbi


Ära nüüd ainult arva, et mul iga nädalavahetus niipalju tegemist on :D

Aga jah, valima pead ühe kahest, originaali pole mõtet säilitada kui sa teda ei kasuta, samas piisab vooliku eemaldamisest, et BB süsteemist välja lülitada...

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 05, 2008 19:18 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
No aga.. Bypass laseb ju samamamoodi rõhu välja aga väljalaskesse nagu aru saan. Seega mõlemad nagu lasevad selle rõhu atmosfäri... Ma võin siin täiesti mööda panna praegu, kuna ei tea neid asju ja sellepärast uuringi seda siin.

Aga ütleme nii, et kohe väga tahaks seda BOV'd , siis mis ma tegema pean selleks , et mootor ka normaalselt toimiks? :roll:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 05, 2008 19:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Reaper kirjutas:
No aga.. Bypass laseb ju samamamoodi rõhu välja aga väljalaskesse nagu aru saan. Seega mõlemad nagu lasevad selle rõhu atmosfäri... Ma võin siin täiesti mööda panna praegu, kuna ei tea neid asju ja sellepärast uuringi seda siin.

Aga ütleme nii, et kohe väga tahaks seda BOV'd , siis mis ma tegema pean selleks , et mootor ka normaalselt toimiks? :roll:


By-pass laseb selle õhu turbo ette tagasi
Kui tahad pssshh häält, siis pane koonus peale. Võin sulle millalgi demoda kuidas asi jääb 8)

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 17:35 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 27, 2003 22:10
Postitusi: 136
Asukoht: Pärnu
uppix veidi seda teemat......äkki oskab keegi öelda, mida tegema peax, et Blow-off klappi installida?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 17:47 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
nagu ma aru saan, siis bypass klapilt vaakumjuhe maha ja paned selle otsad kinni. Sellesse vahejahuti voolikusse, mis läheb sisselaske kollektorisse , aretad vahele mingi vahejulla, mille küljes sul see blow off klapp asuma hakkab.

Ja siis ühendad vaakumvooliku blow off klapiga... ja korras.. vist :)

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 17:49 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 27, 2003 22:10
Postitusi: 136
Asukoht: Pärnu
aga see õhulugeja teema?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 18:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
see huvitab ennast ka... Reto sõnul mõõdab turboka õhulugeja hapniku sisaldust õhus ?... kui nii siis ei tohiks blow off midagi mõjutada.. kuid ega ma kindel pole... Ootaks ka teadjamate arvamust:)

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 27, 2008 22:05 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Õhulugeja EI mõõda hapniku sisaldust õhus. Õhulugeja möödab siseneva õhu kogust ja temperatuuri (MAF-> Mass AirFlow).
Ja üldiselt võib selle BOV ikkagi paigaldada kuid samas mõnedel esineb ikkagi tekkiva liigrikka segu tõttu probleeme.

Tsiteeri:
nagu ma aru saan, siis bypass klapilt vaakumjuhe maha ja paned selle otsad kinni. Sellesse vahejahuti voolikusse, mis läheb sisselaske kollektorisse , aretad vahele mingi vahejulla, mille küljes sul see blow off klapp asuma hakkab.

Ja siis ühendad vaakumvooliku blow off klapiga... ja korras.. vist


...ja siis reguleerid klapi paika (enamust ikka saab timmida :? )

_________________
Calibra 3.0 V6 RWD 1/4 miili 13,99; 0-100kmh 5,9sek ex turbo 4x4
Opel Omega b c20let AC mile 2012 244km/h - Nüüd 3.0 v6Turbo


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Jaan 23, 2009 18:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Dets 04, 2008 14:10
Postitusi: 10
Tere,
I can not understand but Problem is what ? Is it ok Or not ?

If there is no problem and you need an advise about blow off valve
Do not choose Bailey dv26 because it is twin piston and Hard.
Also If your turbo car is a standard one It never cufsssssssss and never make it´s job propperly.

USE HKS SSQS etc etc (And New racing Types are making also earlier response)

And do not buy cheap HKSs (diafram will explode rapidly and you can not understand somethimes.)
Because of this car never peaks.

_________________
C20LET 4X4
EESTI....................


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11