*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 7:41

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 0:53 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Nunii 4x4 cali omanikud... selline küsimus:

Kuidas on võimalik neliveo süsteemi õhutada, kui keegi ajugeenius on selle kuuskant punnil kandid maha keeranud? (asub siis selle metallist kuubiku küljes, kuhu kinnituvad vahekasti magnetklapp ja õlirõhu andur).

Jama on selles, et nelivedu toimib, kuid ei anna piisavalt vurtsu tagaratastele. Vahepeal sai see julla uus pandud aga õhutada polnud sellisel viisil võimalik.

Tehase andmed näevad ette selle kuuskant punni mahakeeramist ja auto käivitamist. Samal ajal piduripedaali vajutada ei tohi.

Teine loogika on see, et vajutada piduripedaali kuni mulksumine lõppeb, kuid kas see on ikka nii?

Igasugune nõu oleks teretulnud.

Vahekast ise korras ja õli ei leki.

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Viimati muutis Reaper, Teisipäev Jaan 22, 2008 16:13, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 2:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Mina kasutan mahakeeratud kantidega sisekuuskant poltide lahtisaamisel sellist tehnoloogiat: kuuskanist veits suuret TORX võti haamriga sisse. Töötab 98% juhtudest.
Ahajaa, muud tarka ei oska öelda, sest minu 4*4 süsteemi hüdraulika osa on minevik :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 18:15 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
nii.. kui see meetod ei toimi, kas on veel variante? :roll:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 18:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 13, 2007 15:45
Postitusi: 316
Asukoht: Saaremaa/tallinn
nagu iga tavalise kinnijäänud poldigagi....:

peksa enne mööduka tugevusega (piisavalt tugevalt, aga et midagi ära ei lõhuks) haamriga vastu poldipead, et see lahti põruks (alumiinium võtab tavaliselt poldid tugevasti kinni, enne igat keeramist on kasulik ka seda võtet kasutada!)

ja siis otsi mõni vana kuuskant enamvähem sama suurusega ja keevita see sinna kinni. :wink:

poldi saad lahti, pead küll uue ostma aga see oli ju niikuinii rikutud!

:roll:

ka see võte toimib enamustel juhtudest... ise olen niimoodi väääga lootusetutest juhtumitest välja tulnud :roll:

_________________
Ühes peas kaks nukka, nukkade all neli pütti, püttide peal kuusteist klappi-kokku sada kiloWatti ;)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 20:30 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
keevitada ei anna sinna midagi, kuna see polt on suhteliselt mikroskoopiline. Poldi pea puudub täiesti kuna on tasa ümbritseva korpusega. Igatahes koputamisega ma lahti seda ei saanud... keerasin würthi tähtotsikuga võtme kõveraks.

Veel oli väike mõte et välja puurida aga ei julge eriti... pärast jääb mingi *piiip* sisse sinna ja usun, et see eriti head ei tee. Keeret ise on seal umbes 0,7 cm.

Ootan veel soovitusi :roll:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 21:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 13, 2007 15:45
Postitusi: 316
Asukoht: Saaremaa/tallinn
Reaper kirjutas:
keevitada ei anna sinna midagi, kuna see polt on suhteliselt mikroskoopiline. Poldi pea puudub täiesti kuna on tasa ümbritseva korpusega. Igatahes koputamisega ma lahti seda ei saanud... keerasin würthi tähtotsikuga võtme kõveraks.

Veel oli väike mõte et välja puurida aga ei julge eriti... pärast jääb mingi *piiip* sisse sinna ja usun, et see eriti head ei tee. Keeret ise on seal umbes 0,7 cm.

Ootan veel soovitusi :roll:


proovisid w? nii kerge on öelda et ei saa, kui pole proovinudki!

saab küll koputada...koputa torni v mõne väikese peenikese poldiga mis sinna kantide vahele mahub....koputada saab alati!

ja peale koputamist proovi siis uuesti torx võtmega, kui arvad et kevitada ei saa....aga mu poolpime onu on isegi elektrood-keevitusega imeasju keevitanud nii et ei saa öelda ei saa keevitada! sa ei pea seda täpselt sinna keskele keevitama, kusagile ääre peale, see keerab siis ka lahti....
aga köigepealt koputa!

enne allaandmist proovi :wink:

_________________
Ühes peas kaks nukka, nukkade all neli pütti, püttide peal kuusteist klappi-kokku sada kiloWatti ;)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 21:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
aga oled kindel et seal 6 kant on , äki on 12 või 9 kant


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 21:23 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
no ma soovitan ennast asjaga kurssi kõigepealt viia ja siis soovitama hakata. Ei ole ma ka just värske calibra omanik. Ma tahan näha kuidas keevitatakse sellist asja kui sul ei ole kuhugi nurga külge seda keevitada. Sellepärast küsisingi nõu 4x4 cali omanikelt. Peksta ka ei saa seda päris julmalt kuna seal on õlirõhu andur ja magnet klapp küljes ja tutikana poes maksab ainuüksi magnetklapp 17000 eek.

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 21:28 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Pilt

Kasutan siis nomeki pilti. Õhutus ventiil asub siis ringi üleval. Väike auk. Asja point ongi see et selle asja läbimõõt on mingi 4mm ja see polt asub seal augu sees. Seega ei ole mingeid ääri kuhu keevitada.

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 21, 2008 22:50 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Mina sellise koha peal küll keevitusega nikerdama ei hakkaks, sest kui keerme serva peale lased on se poldijupp seal igavesti, lisaks sellele pole teda siis enam võimalik puurida (eks ürita keevitust läbi puurida). Jään ikkagi selle torx-i varjandi juurde. Viskan homme enda teisele calile ka pilgu peale, seal on se hüdraulika jama veel alles, saab äkki väheke parema pildi asjast ette. :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 22, 2008 0:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 13, 2007 15:45
Postitusi: 316
Asukoht: Saaremaa/tallinn
pildi pealt paistab, et see alumiiniumist....kui ei ole siis ok-ei tasu keevitada aga kui on siis keevitus alumiiniumi külge ei hakka :wink:

aga ka hullematest olukordadest välja tuldud niiet jõudu tööle, küll hakkama saad :wink:


proovi siis koputades ja torx võtme süsteemi, lahti peab ta ju tulema!

_________________
Ühes peas kaks nukka, nukkade all neli pütti, püttide peal kuusteist klappi-kokku sada kiloWatti ;)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 22, 2008 0:29 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
alumiiniumist minu teada see jubin ei ole.. ja selle võtme keerasin täna kõveraks juba... raisk on nii julmalt kinni.. ei aita mingi koputamine ka.
Eks peab mõned õlled võtma ja siis putitama hakkama... siis nagu kipuvad asjad iseenesest lahti tulema. 8) Aga eks homme näeb...

Ei saa nagu aru mida see 4x4 teeb... kuiva tee peal rebib kohapealt minema nagu loom aga nii kui vähegi jääd on, hakkavad esirattad kühveldama, samas kurvis käitub nagu neliveoline...

4x4 tuli ei põle. Varem põles kui solenoid läbi oli aga vahetasin selle ära ja kõik nagu ok oli.

Küsiks siis No- Kialt et kas sellised võivad sümptomid olla kui süsteemis õhk vahel ? Ei löö piisavalt õli survet üles ja seoses sellega ei anna tagasillale piisavalt jõudu edasi?

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 22, 2008 0:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Reaper kirjutas:
alumiiniumist minu teada see jubin ei ole.. ja selle võtme keerasin täna kõveraks juba... raisk on nii julmalt kinni.. ei aita mingi koputamine ka.
Eks peab mõned õlled võtma ja siis putitama hakkama... siis nagu kipuvad asjad iseenesest lahti tulema. 8) Aga eks homme näeb...

Ei saa nagu aru mida see 4x4 teeb... kuiva tee peal rebib kohapealt minema nagu loom aga nii kui vähegi jääd on, hakkavad esirattad kühveldama, samas kurvis käitub nagu neliveoline...

4x4 tuli ei põle. Varem põles kui solenoid läbi oli aga vahetasin selle ära ja kõik nagu ok oli.

Küsiks siis No- Kialt et kas sellised võivad sümptomid olla kui süsteemis õhk vahel ? Ei löö piisavalt õli survet üles ja seoses sellega ei anna tagasillale piisavalt jõudu edasi?


Kuidagi hirmus vastuoluline on se jutt, kui kuiva tee peal asi toimib ja jää peal mitte :roll: . Muidu õhk süsteemis võib küll tagasillale kantavat jõudu mõjutada, sest õhk on kokkusurutav, vedelik mitte.
Tekib küsimus, et kas sa oled kindel et jää peal tagasild ei vea?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 22, 2008 1:11 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Olen ka selle autoga sõitu teinud-ega tagasild on jah kuidagi looder libedaga :evil:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 22, 2008 1:16 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Ei oska öelda kas tagasild ei vea.. kuna ei näe seda kui ise roolis.. Igatahes esirattad käivad libedaga ringi.. aga kuiva ilmaga astub edasi korralikult. Varem ta kaapis kuiva asfaldi peal ka vahepeal aga enam millegipärast ei kaabi... seega kerge anomaalia. Ei ole siin Võrumaal ühtegi Turbo cali eksperti ka. :roll:

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11