*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 15:03

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 12, 2007 14:39 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 27, 2003 22:10
Postitusi: 136
Asukoht: Pärnu
Kas keegi oskab öelda, mis pistik see on?
autoks on calibra turbo 93a
asi selles et need juhtmed seal on pandud lühisesse...arutasin lahti ja panin nagu vaja ning siis hakkas 4x4 tuli põlema ja nelik vedu kadus ära andis veakoodi 33...kui lühisesse tagasi panin oli kõik ok jälle...

Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 12, 2007 21:48 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
kood 33 on Magnetventiili juhe lahti
seal läheduses on hüdropaak, surveregulaator ja veel mõned 4x4 andurid, vaadates seda isoleeritud juhtmete hulka siis arvan et mingi keemik külaremonditöökojast on seal tööd teinud veits :D ja miskit ümber ehitanud..


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 12, 2007 23:01 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 27, 2003 22:10
Postitusi: 136
Asukoht: Pärnu
aga oskad sa öelda kus see magnetventiil asub?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 13, 2007 20:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
http://hot.ee/vectra4x4/
tegemist vectraga aga kõik sama :P
sealt vali 4x4 ja edasi kuidas töötab.. loe läbi ja vaata jooniseid ;)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 14, 2007 1:14 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Magnetventiil, tegu peaks siis olema selle klapiga mis vajadusel nelikveo järele lükkab, aga äkki on keegi selle ymber ehitanud kuna kuskilt mujalt on midagi mäda ja automaatne nelivedu ei toiminud, paraku rohkem ei oska öelda sest endal kogu se ülearune pask sealt minema loobitud ja nelikvedu pidevaks tehtud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 14, 2007 22:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
Tsiteeri:
mis vajadusel nelikveo järele lükkab

tegelt mis vajadusel lahti ühendab ;)
originaalis on calibral nelivedu koguaeg järgi ja lahti ühendatud vaid seisva mootoriga ja piduri pedaalile vajutamisel..
ju siis hakas see ventiil jamama ja keegi tark otsustas juhtmed kokku panna :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 29, 2007 17:35 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
On küll vana teema , aga mis seal ikka. Ma panustan , et magnet ventiil on läbi läinud ja keegi küla mehhaanik on üritanud oma loogika järgi seda tööle saada. Magnetventiili takistus peab olema 100 oomi kandis. Endal tekkis ka taoline jama, kus pinge langes 13 oomi peale :) . Siis kohalikud elektrikud uurisid ka, et kas kuidagi on võimalik pinget tõsta. Läksin siiski lihtsamat vastupanu teed ja ostsin ikka teise magnetventiili :)

_________________
Opel Calibra Turbo 4x4, Keke Rosberg Edition 0888 150kw

www.estonianentertainment.ee


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11