Eesti Opel Calibra Klubi
http://www.calibraclub.ee/foorum/

Turbo calibra õlirõhk
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=27&t=6568
1. leht 1-st

Autor:  Reaper [ Laupäev Aug 04, 2007 21:43 ]
Teema pealkiri:  Turbo calibra õlirõhk

Tere... huvitaks siis selline asi, et mis on turbo calibra normaalne õlirõhk tühikäigul ja milline peaks ta olema sõidu ajal?

Probleem selles, et tehti õlivahetus ja pandi poolsünt õli sisse. peale seda läheb aeg-ajalt kollane õlituli põlema.. mis võib seda põhjustada? varem oli õlirõhu anduril juhe küljest. panin selle külge ja hakkas tühikäigul näitama õlirõhku 2 bari . Sõidu ajal on ta enamasti 3 bari .. oleneb pööretest.

Mootor hõre ei ole ja kollane õlituli läks põlema peale õlivahetust.

Milles võib probleem olla?

Autor:  No-kia [ Pühapäev Aug 05, 2007 14:09 ]
Teema pealkiri: 

Kollane õlituli näitab õli taset, punane hakkab aga põlema kui survet pole. Ja turbomootorisse tasuks ikka täissünti panna, eriti kui kiiremat sõitu harrastada...

Autor:  Dan [ Pühapäev Aug 05, 2007 14:50 ]
Teema pealkiri: 

Kollane tuluke jah õlitaset näitab...aga täissünt õli mina isiklikult ei soovitaks-mootor juba piisavalt vana ja sõitnud hulge kilomeetreid!!!

Autor:  Reaper [ Pühapäev Aug 05, 2007 14:58 ]
Teema pealkiri: 

mootori õli tase on normaalne
Kas see kollane ei või näidata ka roolivõimu õli taset?? Täna kadus korraks nelivedu ära ja siis uuesti käivitades läks nelivedu tööle.

Autor:  Dan [ Pühapäev Aug 05, 2007 15:00 ]
Teema pealkiri: 

Reaper kirjutas:
mootori õli tase on normaalne
Kas see kollane ei või näidata ka roolivõimu õli taset?? Täna kadus korraks nelivedu ära ja siis uuesti käivitades läks nelivedu tööle.

Arvan,et sa poleks selle ostuga pidanud nii palju kiirustama :wink: :wink: :wink:

Autor:  Reaper [ Pühapäev Aug 05, 2007 15:05 ]
Teema pealkiri: 

aga vahekast ise õline ei ole.

Autor:  No-kia [ Teisipäev Aug 07, 2007 11:22 ]
Teema pealkiri: 

Reaper kirjutas:
aga vahekast ise õline ei ole.


veel...

Autor:  No-kia [ Teisipäev Aug 07, 2007 11:24 ]
Teema pealkiri: 

DanCCE kirjutas:
Kollane tuluke jah õlitaset näitab...aga täissünt õli mina isiklikult ei soovitaks-mootor juba piisavalt vana ja sõitnud hulge kilomeetreid!!!



Ma ju ytlesin et kui kiiremat sõitu palju harrastada siis oleks mõtekas ikkagi selle vana turbo elupäevi natukene pikendada, kuid eks igayks ise teab..

EDIT: Norm sõidustiili juures pole vahet jah eriti :P

Autor:  Reaper [ Esmaspäev Aug 13, 2007 13:27 ]
Teema pealkiri: 

nonii... käisin siis autoga carring'is diagnostis ja selgus palju huvitavat. Eelpool mainitud õlituli on minu turbokal vähemalt seotud vahekasti õliga. (kollane õlikannuga tuli). Ja põleb ta sellepärast, et vahekasti õlisurve andur on läbi. Seoses sellega kadus ka nelivedu, kuna 4x4 aju sai signaali , et õli rõhk vahekastis madal ja õli ei ole, (kuigi tegelikult kõik korras) ja seoses sellega lülitas aju vahekasti välja. Opeli esinduses väideti , et sellisel juhul ei tohiks 4x4 süsteem kannatada kui sõita ainult toimiva esiveoga ringi.

vot nii... case closed 8)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/