*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 13:33

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo calibra õlirõhk
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 04, 2007 21:43 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
Tere... huvitaks siis selline asi, et mis on turbo calibra normaalne õlirõhk tühikäigul ja milline peaks ta olema sõidu ajal?

Probleem selles, et tehti õlivahetus ja pandi poolsünt õli sisse. peale seda läheb aeg-ajalt kollane õlituli põlema.. mis võib seda põhjustada? varem oli õlirõhu anduril juhe küljest. panin selle külge ja hakkas tühikäigul näitama õlirõhku 2 bari . Sõidu ajal on ta enamasti 3 bari .. oleneb pööretest.

Mootor hõre ei ole ja kollane õlituli läks põlema peale õlivahetust.

Milles võib probleem olla?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 05, 2007 14:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Kollane õlituli näitab õli taset, punane hakkab aga põlema kui survet pole. Ja turbomootorisse tasuks ikka täissünti panna, eriti kui kiiremat sõitu harrastada...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 05, 2007 14:50 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Kollane tuluke jah õlitaset näitab...aga täissünt õli mina isiklikult ei soovitaks-mootor juba piisavalt vana ja sõitnud hulge kilomeetreid!!!

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 05, 2007 14:58 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
mootori õli tase on normaalne
Kas see kollane ei või näidata ka roolivõimu õli taset?? Täna kadus korraks nelivedu ära ja siis uuesti käivitades läks nelivedu tööle.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 05, 2007 15:00 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Reaper kirjutas:
mootori õli tase on normaalne
Kas see kollane ei või näidata ka roolivõimu õli taset?? Täna kadus korraks nelivedu ära ja siis uuesti käivitades läks nelivedu tööle.

Arvan,et sa poleks selle ostuga pidanud nii palju kiirustama :wink: :wink: :wink:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 05, 2007 15:05 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
aga vahekast ise õline ei ole.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 07, 2007 11:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Reaper kirjutas:
aga vahekast ise õline ei ole.


veel...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 07, 2007 11:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
DanCCE kirjutas:
Kollane tuluke jah õlitaset näitab...aga täissünt õli mina isiklikult ei soovitaks-mootor juba piisavalt vana ja sõitnud hulge kilomeetreid!!!



Ma ju ytlesin et kui kiiremat sõitu palju harrastada siis oleks mõtekas ikkagi selle vana turbo elupäevi natukene pikendada, kuid eks igayks ise teab..

EDIT: Norm sõidustiili juures pole vahet jah eriti :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 13, 2007 13:27 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 11:54
Postitusi: 975
Asukoht: võru - Tallinn
nonii... käisin siis autoga carring'is diagnostis ja selgus palju huvitavat. Eelpool mainitud õlituli on minu turbokal vähemalt seotud vahekasti õliga. (kollane õlikannuga tuli). Ja põleb ta sellepärast, et vahekasti õlisurve andur on läbi. Seoses sellega kadus ka nelivedu, kuna 4x4 aju sai signaali , et õli rõhk vahekastis madal ja õli ei ole, (kuigi tegelikult kõik korras) ja seoses sellega lülitas aju vahekasti välja. Opeli esinduses väideti , et sellisel juhul ei tohiks 4x4 süsteem kannatada kui sõita ainult toimiva esiveoga ringi.

vot nii... case closed 8)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11