Eesti Opel Calibra Klubi
http://www.calibraclub.ee/foorum/

calibrale vahekasti
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=27&t=567
1. leht 1-st

Autor:  remy [ Laupäev Aug 23, 2003 19:31 ]
Teema pealkiri:  calibrale vahekasti

Mure: selline tore asi nagu vahekast andis järele, et kas on soovitusi kust leida, või kellega rääkida prandamisest. Auto ise on 4wd turbo '93.

Autor:  sass33 [ Laupäev Aug 23, 2003 20:23 ]
Teema pealkiri: 

Raske juhus.Arvan, et ei leia nii kergesti sellist asja eestist kasutatuna. Ja kasutatud asja ostmisel on alati risk, et annab see ka natukese aja pärast järgi .Letihinnaga maksab vist 52000 eek.Saaksin 37000-ga ( uus ) aga see ikkagi jube kirves.Remondi koha pealt ei tea kedagi, kellel oleks kogemusi.Kuskil Shveitsis neid remonditakse aga varuosasid eraldi ei müüda.Halb on veel see, et turbo ja tavalise kastid on erinevad.

P.S Äkki on sul keegi tuttav, kes käib Saksamaal.

Autor:  Artur [ Pühapäev Aug 24, 2003 19:49 ]
Teema pealkiri: 

Äkki on sul keegi tuttav, kes käib Saksamaal.

Või Moskvas!
Kui vene keelt oskad küsi calibra-club.ru foorumist
Kui vaja on võin tõlkida...

Autor:  555vrx [ Esmaspäev Aug 25, 2003 9:34 ]
Teema pealkiri: 

kõige mõistlikum lahendus - ehitada nö pidevaks 4wd`ks.
Ning miks mitte ka ainult FWD`ks ehitada. Kõik mis puudutab 4*4 maha võtta. Võimsuse kadu väiksem ja auto kergem :)

Autor:  sass33 [ Esmaspäev Aug 25, 2003 16:45 ]
Teema pealkiri: 

See pidev 4WD ei pea kuigi kaua vastu.

Autor:  555vrx [ Esmaspäev Aug 25, 2003 16:56 ]
Teema pealkiri: 

eks me seda varsti teda saame kui kaua ta u.300hj Opelil vastu peab. Süsteem on teatavasti nii tugev kui tugev on kõige nõrgem lüli. Mis on sinu arvates kõige nõrgem koht?

Autor:  remy [ Kolmapäev Aug 27, 2003 13:26 ]
Teema pealkiri: 

Tegelt on nii, et 150kw ja ainult esisilla veoga pole kuigi huvitav sõita ;) Aga jah, ma pidin siniseks vihastama, et ei müüda varuosi sellele kastile. Piisaks arvatavasti ainult uutest ketastest.
Olen just kirjavahetuses ühe kolliga saksamaalt kellel on selline kast (350.- EUR). Eks siis paistab mis edasi juhtuma hakkab :)

Autor:  VectraT [ Neljapäev Aug 28, 2003 1:08 ]
Teema pealkiri: 

Soome www.tunex.fi vend ütles,et tal on uued kettad olemas.Hinda ei küsinud...

Autor:  sass33 [ Neljapäev Aug 28, 2003 1:16 ]
Teema pealkiri: 

to Sam: Pakuksin ikkagi käigukasti või vahekasti.Kurjad keeled räägivad, et kast on ehitatud vastu pidama 325 hj.Aga esimene käik on piiratud jõuga ja kui kõik hobused täiega peale lased, siis vist ikkagi midagi annab seal järgi.Varuosasid sellele pole lihtne saada ja uus maksab 110 keek :twisted:
Vahekasti ei lõhu niivõrd mootori suur võimsus, kuivõrd omaniku hoolimatus/teadmatus.

To Remy: võimaluse korral viska siia ka tulevikus mõni rida sündmuste arengust.

Ette tänades!

Autor:  555vrx [ Neljapäev Aug 28, 2003 10:32 ]
Teema pealkiri: 

õnneks käigukastile on tänapäeval juba midagi saada: http://www.cav16.co.uk/pricesf28.htm
usun, et peale metallkeraaamilist töötlust on f-28 veelgi vastupidavam ning mingit probleemi ei tohiks olla ka "kergelt" forsitud LETil :)
Sama kastiga oli ju ligemale 500hj V6+kompressor+NO2 Calibra.
1. ja R käigud on piiratud boostiga ainult orig management`iga :wink:
Aga kogu selle jutuga tuleb meelde Hannese Audi 200 :wink:

Autor:  remy [ Esmaspäev Sept 01, 2003 10:07 ]
Teema pealkiri: 

Igatahes saab proovitud nüüd seda pideva-neliveo süsteemi. Seal mingid muhvid veel vahel, et päris jäik ta ei peaks tulema. Tegelikult on asi nii, et ostja enamvähem olemas ja tema jäi nõusse. Eks siis jah räägin edasi kuidas see susservusserdis tööle hakkab :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/