*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 6:57

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: calibrale vahekasti
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 23, 2003 19:31 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Aug 23, 2003 19:29
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Mure: selline tore asi nagu vahekast andis järele, et kas on soovitusi kust leida, või kellega rääkida prandamisest. Auto ise on 4wd turbo '93.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Aug 23, 2003 20:23 
Raske juhus.Arvan, et ei leia nii kergesti sellist asja eestist kasutatuna. Ja kasutatud asja ostmisel on alati risk, et annab see ka natukese aja pärast järgi .Letihinnaga maksab vist 52000 eek.Saaksin 37000-ga ( uus ) aga see ikkagi jube kirves.Remondi koha pealt ei tea kedagi, kellel oleks kogemusi.Kuskil Shveitsis neid remonditakse aga varuosasid eraldi ei müüda.Halb on veel see, et turbo ja tavalise kastid on erinevad.

P.S Äkki on sul keegi tuttav, kes käib Saksamaal.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 24, 2003 19:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mär 30, 2003 13:16
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Äkki on sul keegi tuttav, kes käib Saksamaal.

Või Moskvas!
Kui vene keelt oskad küsi calibra-club.ru foorumist
Kui vaja on võin tõlkida...

_________________
just drive


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2003 9:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
kõige mõistlikum lahendus - ehitada nö pidevaks 4wd`ks.
Ning miks mitte ka ainult FWD`ks ehitada. Kõik mis puudutab 4*4 maha võtta. Võimsuse kadu väiksem ja auto kergem :)

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2003 16:45 
See pidev 4WD ei pea kuigi kaua vastu.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2003 16:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
eks me seda varsti teda saame kui kaua ta u.300hj Opelil vastu peab. Süsteem on teatavasti nii tugev kui tugev on kõige nõrgem lüli. Mis on sinu arvates kõige nõrgem koht?

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 27, 2003 13:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Aug 23, 2003 19:29
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Tegelt on nii, et 150kw ja ainult esisilla veoga pole kuigi huvitav sõita ;) Aga jah, ma pidin siniseks vihastama, et ei müüda varuosi sellele kastile. Piisaks arvatavasti ainult uutest ketastest.
Olen just kirjavahetuses ühe kolliga saksamaalt kellel on selline kast (350.- EUR). Eks siis paistab mis edasi juhtuma hakkab :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 28, 2003 1:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Soome www.tunex.fi vend ütles,et tal on uued kettad olemas.Hinda ei küsinud...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 28, 2003 1:16 
to Sam: Pakuksin ikkagi käigukasti või vahekasti.Kurjad keeled räägivad, et kast on ehitatud vastu pidama 325 hj.Aga esimene käik on piiratud jõuga ja kui kõik hobused täiega peale lased, siis vist ikkagi midagi annab seal järgi.Varuosasid sellele pole lihtne saada ja uus maksab 110 keek :twisted:
Vahekasti ei lõhu niivõrd mootori suur võimsus, kuivõrd omaniku hoolimatus/teadmatus.

To Remy: võimaluse korral viska siia ka tulevikus mõni rida sündmuste arengust.

Ette tänades!


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 28, 2003 10:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
õnneks käigukastile on tänapäeval juba midagi saada: http://www.cav16.co.uk/pricesf28.htm
usun, et peale metallkeraaamilist töötlust on f-28 veelgi vastupidavam ning mingit probleemi ei tohiks olla ka "kergelt" forsitud LETil :)
Sama kastiga oli ju ligemale 500hj V6+kompressor+NO2 Calibra.
1. ja R käigud on piiratud boostiga ainult orig management`iga :wink:
Aga kogu selle jutuga tuleb meelde Hannese Audi 200 :wink:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 01, 2003 10:07 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Aug 23, 2003 19:29
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Igatahes saab proovitud nüüd seda pideva-neliveo süsteemi. Seal mingid muhvid veel vahel, et päris jäik ta ei peaks tulema. Tegelikult on asi nii, et ostja enamvähem olemas ja tema jäi nõusse. Eks siis jah räägin edasi kuidas see susservusserdis tööle hakkab :)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11