*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 14:33

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2003 14:57 
mul oleks sihuke küsimus kas on võimalik panna calibrale turbot ? ja kui on võimalik kui palju see maksma lääks ? ja mitu hobust see juurde annaks ?? :lol: :? tegemist oleks siis 2,0 liitrisega 8V mootor 85kw !! auto aastaks on 1992 väljalase.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2003 17:46 
On ikka.C20LET mootori turbo letihind on 36 keek. :D
Ilmselt C20NE mootorile tuleb panna mingi teine turbo.Lisaks kolvid, intercooler, pihustid, turbo juhtimine ja õlitus jne.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Aug 03, 2003 17:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
hiljuti käisime renega laki tuningus kus öeldi et 50k eest saaks mootorile turbo peale ja kuskil 400 poleks probleem aga samas ei pea originaal jupid vastu.ühesõnaga soovitati osta kohe turbo mootor ja seda tuunida ,esiteks tuleb odavam ja vastupidavus on ka suurem.nii et minu arvamus et pisike 100k matta mootorisse pole kuigi palju mille eest siis ka hiljem lõbu tunda.

_________________
ögös mögös


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 13, 2003 12:29 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
sügisepoole, (kui aega rohkem), hakkan kaaluma valmis T-kittide toomist nii XE kui NE mootoritele. Seda muidugi juhul, kui nõudlust on :?
Ette võin öelda, et T-kitt hakkab sisaldama:
-kollektor(vl)
-turbo(võimalik komplekteerida eri konfig)
-wastegate
-bena rõhuregulaator
-T-kell
-BOV
-voolikud,klambrid jms pudi-padi
pilt: http://www.geocities.com/crivile/kitturbo.jpg
Täpset hinda veel öelda ei oska, aga kindlasti odavam, kui sama stuffi üritada eraldi kokku ajada...
Lisaks üm osadele tuleb veel mõelda:
-suuremad pihustid
-boost controller
-Intercooler ja selle torustik/ühendused
-engine management
-surveaste alandamine
-õlituse/jahutuse ühendused jne...
Vaatame mida siinne rahvas kostab

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 13, 2003 15:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
karta on et lihtsam oleks osta turbo mootor,mis juba kannatab ka suuremaid koormusi kui tavalised vabalthingavad.loomulikult on võimalik kui tahtmist on ka 8v turbo peale aretada aga samas peab teadmiseks võtma et sealt stokis mootorist pole soovitav teab mis HP si välja pigistada,200-250 max siis juba vändad ,kepsud lendavad laiali,tugevamad aga maksavad roppu raha.

_________________
ögös mögös


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 13, 2003 17:41 
to VRX : kas võtsid enda autol pihustitega midagi ette või origin.?
Netist lugedes leidsin, et soovitatakse Saab Aero omasid aga nende hind päris krõbe.Pidid minema ka Coupe turbo pihustid aga need praktiliselt samad kui Cali turbol.See-eest hind enam-vähem normaalne - 1500 eek/tk.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 13, 2003 17:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
Janek, õiged tähelepanekud + veel kangemat kkasti ja pidureid vaja, siis veel ümberregistreerimine ja tehn.ülevaatus. Kui neid kõiki mõtlema hakkad, siis unistus jääbki võimatuks.
Sass, sinna kuni 300+hj piisab orig kütusesüsteemist kui tõsta selle rõhku. Muret tekitab ainult see, et siis süsteem piirilähedaselt töötab ja kui midagi peaks juhtuma (näiteks kütusefiltrit ei vaheta õigel ajal), siis täisboostil mootor kaua ei ela. Pihustid panen ennem nö Saabi punased, kuna need tootlikumad ja saan sellised Soomest kasutatuna norm hinnaga. Nüüd olengi 2 vahel: kas orig pump+punased+3Bar, või Boschi-909 pump+originaalid+3,5Bar :roll:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 13, 2003 23:54 
Kui saladus pole, siis palju on norm hind "punaste" eest?
Mina isiklikult teeks panuse madalama surve ja suuremate pihustite kasuks( vaatamata tühikäigul tekkivate võimalikele probleemidele ).

Bensu surveregulaatori kas modid ise või tellid kuskilt valmistoodangu?

Huvitav on see, et enamus turbo Calisid mis on tuunitud suurema võimsuse peale, on siiski kasutanud originaal või siis originaali baasil ehitatud hübriidturbosid.See on küll minu arvamus aga mina kasutaks Garretti nõellaagritel turbosid ja teeks ise väljajaskekollektori.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 9:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
kui jutt juba rohkem minu projekti puudutab, siis kolime õigesse kohta: viewtopic.php?t=489

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 9:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
mis puudutab XE & NE "turbotamist", siis ise arvan ka, et about selliseid võimsusi võiks saavutada suht turvaliselt:
NE-200hj ja XE-250hj
sellega piisaks ehk isegi orig käimareid ning Calibra-T pidureid.
Kogu projekti maksumus selliselt läheks maksma u.30k, mis teeks 1hj hinnaks u 300,-eeku :D
ps! külaline ise või adminnid võiksid teema pealkirja kohendada :wink:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 10:59 
Siinkohal jääb minu jaoks teema katki....

See 30K tundub suhteliselt odav olema.Kui arukalt sõita siis ei tohiks käigukastiga nii lihtsalt midagi juhtuda.Saab ju "tavalise"mootoriga käigukastist kähku jagu kui käike lohakalt vahetada ja muidu seal rapsida.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 11:06 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
sass33 kirjutas:
Siinkohal jääb minu jaoks teema katki....

:?:
ega jah. kui arvestada, et NE motiga Cali saad 35k + 30k=65 (hinnad väga jämedad muidugi) ja ongi väga haruldane ja kiire sõiduk olemas.
See hea alternatiiv LET Calibrale, sest selle saadavus on teada...
ning loomulikult auto ehitamise mõnu on hindamatu :P :wink:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 11:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
555vrx kirjutas:
NE-200hj

Kogu projekti maksumus selliselt läheks maksma u.30k

Sel juhul võiks samahästi NE mootori vahetada XE vastu ja see vabalt-hingavana 200hj'ni näppida :roll:

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 11:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 10:18
Postitusi: 340
Asukoht: Tln
NE vahetamine XE vastu juba omaette vähemalt 10k maksma läheb, st max 20k alles. Sellega vblla isegi saab 200hj XEst kätte :? on keegi mõelnud sellel teemal? Endal kohe sellised mõtted:
-kaane töö -5k
-väljalase -5k
-nukad -min7k
-aju seadistamine pingis (Soomes) -väh.5k jne
Samas T-mootori hea edasi arendada, kui raha jälle koos ning uskuge mind, kui 200-250hj olemas, siis ainult aja küsimus millal projekt edasi arenema hakkab :D
T-Mootori eeliseks veel kütusekulu :!:

_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 14, 2003 14:04 
Risse motosport pakub ka 280 hp vabalthingavaid Opeli C20XE mootoreid.
Aga ei saa võrrelda turbo ja vabalthingava mootori hobujõude.Kui isegi hobujõud on võrdsed, siis turbomootoriga tuleb jõud kätte hoopis madalamatel pööretel, s.t. temaga on mugavam sõita vaatamata sellele, et kiirendamisel ( gaas põhjas ) võivad autod võrdsed olla.
Pealegi turbomootori tuunimine hakkab praktiliselt sealt, kust vabalthingava oma lõpeb.


Ãœles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11