Eesti Opel Calibra Klubi
http://www.calibraclub.ee/foorum/

4x4
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=27&t=1507
3. leht 3-st

Autor:  sancs [ Reede Okt 08, 2004 10:33 ]
Teema pealkiri: 

Minu 200-l on tagumise diffri el.lukusti ainult. Keskdiffrit minu meelest küll Audidel lukku ei saa panna.

Autor:  sass33 [ Reede Okt 08, 2004 11:29 ]
Teema pealkiri: 

See 200 oli 86 aasta väljalase, vanema armatuuriga.Kaks nuppu on keskkonsoolil, pildid ka juures.

Autor:  CreazyCCE [ Reede Okt 08, 2004 14:13 ]
Teema pealkiri: 

nüüd siis jõudsime diffri lukkuni... :? kas syncroniseeritud neliveost olete midagi kuulnud? sest midagi sellist calibral ka on... kõik toimub ilma juhi sekkumiseta :P see ei ole ka pidev nelivedu kuna tagumine sild lülitub vahepeal välja, ja see ei ole ka ajutine lülitatav nelivedu, kuna enamus ajast on see ikkagi sees... tänapäeval on neid 4x4 variante ju terve hunnik... calibral on siis mingi automaatne nelivedu, ja meenutab rohkem syncro tööd (ise 4a syncroga sõitnud) :P ja kusjuures pidev nelivedu ei sega ega raskenda rooli keeramist, selle eest hoolitsevad diffrid ja muud jubinad :P kuni sa neid lukku ei keera :D
vot mul on präegu vist pidev nelivedu, kuna kontroll tuli vilgub ja see pidi kusagil siin toodud lingi info järgi tähendama seda et nelivedu ei saa välja lülitada... kusjuures olen märkanud kah et pidurdab kuidagi teistmoodi... ja sealt ka küsimus... kuna finantsidega veits kitsas, otsustasin lükkata selle remontimise lükkata soojemale ajale :P aga kuna talvel tahaks kah normaalselt sõita, siis oskaks keegi soovitada kuidas see nelivedu välja lülitada nii et ei peaks midagi suurt lammutama ja ümber ehitama, kuna ikkagi plaanis see korda teha... kas näiteks piisab kardaani ära võtmisest?... kui kellegil kogemusi siis võiks aidata :P

Autor:  GertCCE [ Reede Okt 08, 2004 14:33 ]
Teema pealkiri: 

Reduktor alt ära ja vsjo.

Käimaris käib ta ikka ringi aga kuna mingit jõudu taga pole, siis ei tohiks teoorias midagi lõhkuda sellega.

Autor:  sass33 [ Reede Okt 08, 2004 21:11 ]
Teema pealkiri: 

kogemusi pole aga arvan, et kardaani äravõtmisest peaks piisama.
Aga siiski soovitaksin uut vahekasti otsima hakata.Vectra 2000 omasid peaks romulates vedelema.

Autor:  CreazyCCE [ Esmaspäev Okt 11, 2004 11:43 ]
Teema pealkiri: 

nu jah... romulatega ju kah selline lugu et ei tea kunagi mida sealt saad, eriti kui kohapeal kontrollida ei saa :lol: kas siis vectra 2000 vahekast läheb alla 8v calile? :shock: :P nüüd siis peaks vahekasti lammutama ja vaatama mis on mõistlikum kas vana parandada või siis midagi romulast otsida...

Autor:  anduvol [ Teisipäev Okt 12, 2004 22:47 ]
Teema pealkiri: 

Olen siin peris palju seda "tehnilist" juttu lugenud.Ütlen ausalt,ega targemaks eriti ei saanud :(
Lugu selline,et töötan Volvo esinduses.Näinud mis teevad erinevad rehvid visco`ga,ja kui visco ära kõrvetada,siis on küll nigu pidev 4x4.Kuigi jah,see pidev vedu vist ainult WRC autodel,seal ju kõik difrid ja värgid pidevalt lukus.
Aga see selleks,nimelt sain enda rondist jagu.Lugesin koodid ja ennäe üllatust,selline asi nigu kasti temp.andur.Vahetasin ja asi korras.Vana andur näitas nii kuuma,et aju ei raatsinud nelja vedama panna.
Veel lugesin kuskilt,et foorum on suiku jäänud.EHHEE,juuresolevast näen miskit muud,päris aktiivne see asi siin.
Igatahes, vähemalt üks positiivne emotsioon calit ostes!

Autor:  LauriCCE [ Teisipäev Okt 12, 2004 23:34 ]
Teema pealkiri: 

anduvol kirjutas:
Veel lugesin kuskilt,et foorum on suiku jäänud.EHHEE,juuresolevast näen miskit muud,päris aktiivne see asi siin.

Foorum on elavaks muutunud peale seda, kui said kõik teemad avatuks tehtud ja nn. "juhtiv seltskond" vahetus.

Autor:  JanekCCE [ Kolmapäev Okt 13, 2004 1:17 ]
Teema pealkiri: 

OT: kaasa on aidanud ka see ju, et calide arv on märgatavalt tousnud viimase poole aasta jooksul, enne oli see linnapildis ikka haruldus aga nyyd liigub igasuguseid: rontidest kuni tuunitud haruldusteni

Autor:  anduvol [ Kolmapäev Okt 13, 2004 21:47 ]
Teema pealkiri: 

Just just!Nende "rontide"nägemine linnapildis ongi viinud selleni,et esialgu enda "rondiga" koduõuest kaugemale ei veere.

Autor:  CreazyCCE [ Esmaspäev Okt 18, 2004 13:15 ]
Teema pealkiri: 

surve andurist siis... nimelt 4x4 tuluke vilgub pidevalt, mis tähendab et 4vedu ei saa välja lülitada, ja pidi olema kas aju defekt või pressure andur... andurit kontrollides tuli välja et üks anduri kontaktides oli lahti ühendatud :shock: ei tea miks vana omanik oli selle lahti võtnud... panin siis tagasi peale ja sõitmiselt hakas auto undama... ei saanud ain aru kust see hääl tuleb... :roll: nii et võtsin igaks juhuks klemmi uuest ära...
kas keegi oskab seletada mis jama selle neliveoga võib olla... selline tunne et targem on vist selle ära kaotada... kuigi ei tahaks :lol:

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/