*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mär 19, 2024 14:58

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: pidev...mitte pidev....
PostitusPostitatud: Teisipäev Okt 05, 2004 23:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
ON pidev nelivedu, kuni vajutatakse pidurit-pedaali juures olevalt pidurilülitilt tulev signaal lülitab vahekastis sidurikettad lahti ja planetaarülekanne ei kanna enam tagaratastele jõudu edasi.Tagasi lülitub tagasild kohe peale piduri vabastamist!(7a 4x4 sõidetud ja 4 auto vahekastid ümber teinud)....nii et ärge vaielge omavahel....
Kui keegi täpsemalt huvi tunneb, siis....5036826


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 10:29 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
krt. ärge vaielge :P lugege lingid korralikult läbi, kui keelest aru saate :P
ei ole calil pidev 4wd, pigem nagu syncro, vajadusel pressure switch ajab rohkem roolivõimu abil suurema surve vahekasti ja viskoos sidur lükkab tagumised rattad järgi, kui enam vajadust pole 4wd-s siis sama pressure jama lükkab tagumised rattad järelt ära... nii ma vähemalt tänu oma inglise keele oskusele aru sain... ja ka oma autot põhjalikumalt uurides tulin sellele tööpõhimõttele... ja see teema oli kah vist tehtud selle jaoks et teadjad inimesed aitaksid 4x4 probleemide puhul mitte ei vaidleks 4wd tüüpi puhul... :twisted:
to VectraT: !(7a 4x4 sõidetud ja 4 auto vahekastid ümber teinud) sa ise ju ütlesid et vahekastid ümber teinud :D asi käib originaali kohta ju :P
aga kui sa nii palju asjast tead siis abi kuluks ära küll... nimelt paistab et mul on see pressure klapp/andur läbi... et palju see maksta võib? ja mis läbi võib olla kui vahekasti õhutusest ajab õli välja (vist tänu selle andurile, kuna ajab liig suurt survet sina)
................................. asjalikud soovitused ikka oodatud :P ............


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 10:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Klapi hinna kohta infi pole.....
Aga kui juba õhutusest õli välja ajab, siis on lood kehvad-vahekasti õli asemel (0.6L), on seal ATF ja see sööb sõna otseses mõttes vahekastis oleva hüpoidülekande hambad ära....
Nii et, kui see ATF seal väga kaua pole olnud ja hammakad korras,on veel võimalus v.-kastis olevad kettad+simmer vahetada, või asendada kettad jäiga muhviga (nagu mina tegin) ja sel juhul ei lülitu tagasild enam piduri vajutamisel ja süüte välja lülitamisel enam tagant ära....


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 10:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
Nii et, kui see ATF seal väga kaua pole olnud ja hammakad korras,on veel võimalus v.-kastis olevad kettad+simmer vahetada, või asendada kettad jäiga muhviga (nagu mina tegin) ja sel juhul ei lülitu tagasild enam piduri vajutamisel ja süüte välja lülitamisel enam tagant ära....

aga kas siis ei tule sellist jama nagu keegi siin tõi, et kui rehvid erinevat mõõtu, kulunud näiteks, et kas siis midagi katki ei tee? õhutusest palju õli välja ei aja... kas siis selle klappi vahetamisest +vk. õli vahetusest ei piisaks? need kettad +simmer on kindlasti kirve hinnaga kah... :? emm, kust seda jäiga muffi siis oleks võimalik saada, ja kas see siis sõidu omadusi kuidagi ei mõjuta? :shock:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 11:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Rehvid peavad olema igal juhul võrdse läbimõõduga-muidu lõpetab lepingu vahekastis olev viskomuhv....


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 11:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Ja kui õhutusest juba õli tuleb, siis on kogu kasti sisu täidetud ATF-ga, mis närib rõõmsalt hammakaid...kurb, aga tõsi


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 11:49 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 22, 2003 22:27
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Ja jäigast muhvist niipalju, et vist sai 2K kätte....Aga võid minu käest vanu kettaid saada ja need ise kokku neetida-kah võimalus.....


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 13:34 
To Creazy : kas saaksid teha copy-paste sellest kohast kus erinevast roolivõimu õli survest ja tagasilla väljalülitusest vastavalt vajadusele kirjutab? Lugesin kaks korda läbi ja ei leidnud.
Minu autol käisid igaljuhul 4 ratast korraga kruusapeal ringi ja kui 19 kaitsme välja võtsin siis oli ainult esisild.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 14:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
THE FOUR‑WHEEL DRIVE FUNCTION
Engine, clutch and transmission form a unit, as in
standard vehicles, and drive the front wheels. The rear
wheels are driven fully automatically via:
– The transfer box (6) which is flanged onto
the right hand side of the transmission and
has an integrated viscous coupling and
four‑wheel drive cut-off,
– A three part drive shaft (7) and,
– The rear axle and differential assembly (8).
The four‑wheel drive is permanently and automatically
effective ‑ without any interaction required by the driver.
Primarily it is the front axle that is driven but the amount
of power transferred to the rear axle is changed by the
viscous coupling as required, up to almost 100%.
Because it is always engaged, the viscous coupling
compensates when there is a difference in speed
between the drive axles.
Engine torque is therefore distributed according to the
frictional relationships of the road surface.

mis meil siin täpses eesti keeles räägitakse ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 14:26 
See jutt on viscomuhvi kohta.Aga vahekasti sidur ( mida juhitakse roolivõimu õliga ) millega 4x4 sisse või välja lülitatakse on hoopis teine asi.
See viscomuhv on selline asi mis annab läbi libisema aga mida rohkem ta läbi libiseb seda kuumemaks ta läheb ja mida rohkem läbi libiseb seda rohkem püüab ta võllide kiirusi ühtlustada ( teatud piirides muidugi ).Viscomuhv peabki läbi libisema nt. autoga kurvi võttes.Samasugune visco on ka Audil.Kui aga see rehvide erinevate mõõtude tõttu pidevalt läbi libiseb siis hakkabki temperatuur tõusma.

Tõde selgubki vaidlustes :D


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 06, 2004 21:08 
survelüliti maksab 1270EEK+km
Aga kettad ja simmer tuleb mõnest vanast vahekastist hankida kuna varuosadena ei müüda.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 07, 2004 22:14 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
miks te eestikeelset juttu lugeda ei taha?

ning kes veel sinna lehele veel sattunud pole, siis soovitan seda uurida - avaleht!

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 07, 2004 22:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
kuidas sass33 seda teksti kommenteeriks ?
http://www.hot.ee/vectra4x4/kuidas4x4.htm


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Okt 07, 2004 23:58 
Minupoolne vastus on Markole : selliste tingimuste järgi nagu teie seate, on pidev 4x4 ainult puhastverd maasturitel.Ülejäänud ( audi, subaru, ford jne. ) ei ole pidevad neliveod, kuna neil pole esi ja tagasild jäigalt seotud.
Kui vahekast n.ö ümber teha, siis visco jääb ikkagi alles.Kui tahate, siis asendage ka see jäiga ühendusega.Ainult kutsuge mind siis ka selle pideva neliveoga autoga sõitmist jälgima. :lol:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Okt 08, 2004 9:23 
kunagi oli Audi 200 quattrol võimalus manuaalselt keskdiferentsiaali ja silladiferentsiaali blokeeringut peale lülitada.Kui need peale olid lülitatud siis rool oli kange ja autot ringi keerates kõik rattad n.ö "käisid ringi" kuna kurvi võttes tahaksid välimised rohkem pöörelda kui sisemised.
Tänapäeva Audidel on see lülitus automaatne.Olen isiklikult S4-ga ( 4,2 quattro ) lumehanges kinni istunud.Ringi käib üks esimene ja üks tagumine ratas ning auto ei liigu kusagile.Vat sulle nelivedu :)


Ãœles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11