nüüd siis jõudsime diffri lukkuni...
kas syncroniseeritud neliveost olete midagi kuulnud? sest midagi sellist calibral ka on... kõik toimub ilma juhi sekkumiseta
see ei ole ka pidev nelivedu kuna tagumine sild lülitub vahepeal välja, ja see ei ole ka ajutine lülitatav nelivedu, kuna enamus ajast on see ikkagi sees... tänapäeval on neid 4x4 variante ju terve hunnik... calibral on siis mingi automaatne nelivedu, ja meenutab rohkem syncro tööd (ise 4a syncroga sõitnud)
ja kusjuures pidev nelivedu ei sega ega raskenda rooli keeramist, selle eest hoolitsevad diffrid ja muud jubinad
kuni sa neid lukku ei keera
vot mul on präegu vist pidev nelivedu, kuna kontroll tuli vilgub ja see pidi kusagil siin toodud lingi info järgi tähendama seda et nelivedu ei saa välja lülitada... kusjuures olen märkanud kah et pidurdab kuidagi teistmoodi... ja sealt ka küsimus... kuna finantsidega veits kitsas, otsustasin lükkata selle remontimise lükkata soojemale ajale
aga kuna talvel tahaks kah normaalselt sõita, siis oskaks keegi soovitada kuidas see nelivedu välja lülitada nii et ei peaks midagi suurt lammutama ja ümber ehitama, kuna ikkagi plaanis see korda teha... kas näiteks piisab kardaani ära võtmisest?... kui kellegil kogemusi siis võiks aidata